Nem alkalmatlanok, hanem sokkal kevésbé használhatóak utcára, mint egyéb stílusú mocik.
Az okok, amiért én akarok egy ezrest, méghozzá csak ezt a két fajtát:
1. Mert kibaszottul tetszik! mindkettő.
2. Mert ezek legendás szériák.
3. Mert nem drágábbak, mint a 600-as vagy 750-es kistesóik.
4. Mert minden tekintetben jobbak a mostani motormnál... súly, méret, futúmű... etc.
5. Mert most vagyok fiatal, és most engedhetem meg magamnak. Most akarom megtapasztalni, most akarok ésszerű határok között vandálkodni, pályázni, túrázni.
6. Nem félek a kényelmetlenségüktől, mert kicsik a kezeim lábaim, kényelmesen elférek ezeken az összehajtott motorokon.
7. megbízhatósági szempontból is inkább ezres felé hajazok, mert egy ezrest nem lehet széthajtani! legalábbis nehezebben, mint egy 600-ast. Főleg hosszú túrák során, ugye mégis jobb, ha 5-6 ezren pörög a motor órákon keresztül.. és nem 9-8 ezer körül, mint a 600-asok, megfelelő tempónál. és ha már ugyanannyiba kerülnek, mint kisebbek.. akkor meg már miért ne?
8. Sose leszek olyan profi, h számítana akár 10 kiló súlyfelesleg egy motoron, ilyen szempontból ugyanolyan könnyű őket döntögetni mind utcán, mind pályán az ezreseket, mint a 600-askat.
No meg még sok másból is, de legainkább az első ok a fő ok.
http://www.met.hu/kepek/brod/i...
Itt szoktam nézni hogy lesz-e még eső vagy nem. Mivel most úgy látszik hogy a Szlovákok felől jönnek az esőfelhők,megnéztem a Szlovák oldalt is: http://www.shmu.sk/sk/?page=1&...
Csak annyi a bajom vele hogy sehol sem lehet átváltani a szöveget Magyarra!
Ebben nem egészen értünk egyet. A nagymotorral még egyetértek de a TÚL erőssel már nem! A mieinknek a teljesítménye is több mint amire szükség lenne de igaz,nekem is azért van mert van benne "biztonsági" tartalék.(ami nincs kihasználva az esetek 99%-ában)
Viszont én azokról a gépekről beszéltem amik ~180Le környékén vannak ÉS! olyan sportos a futómű geometriájuk hogy ezekre a rossz minőségű utakra ebben a forgalomban teljesen alkalmatlanok. (a szabályokról betartásáról nem is beszélek)Aláírom én hogy NAGYON jó gépek ezek de közúti közlekedésre (a képességeiket figyelembe véve) teljesen alkalmatlanok.
Nem kell aznap szétszedni! Dehogy is.
Hazafelé menet megtapasztalja mennyire állatul megy,este örömmel elújságolja otthon,másnap reggel meg megnézi hogy mitől!
Tehát felteszem a kérdést az ezres tulajdonosoknak hogy kötelessége-e Sanyinak megszerezni ezt a gépet a többiekre való tekintettel,aztán tolómérőt ragadni és az összes méretet,tű-rugó-fúvóka-stb adatot fényképpel hivatalosan közzétenni?
Beszéltem a kollégámmal aki ki szokott járni szerelgetni oda ha van kedve és mondja hogy a fordulatot nem véletlenül veszi olyan agresszívan,akkorák a szívótorkai hogy leférne rajta egy féltégla és kis gázrántásra még másodikban is hanyatt akarja vágni a pilótát.(ezek a Svájciak nagyon le voltak fojtva az emissziós előírások miatt és ezt úgy néz ki hogy Egli bácsi vagy valaki hasonló szabadította meg a gyeplőtől )
Én ugye nem mentem vele de a srácnak 1100-XX-e volt és állítja hogy ez durvábban reagál a gáz mozdítására.(mondom,nekem is furcsa volt )
Volt már itt nálam egyszer egy exup amin el volt követve egy csomó aljasság és ahhoz képest az enyém csak bevásárlómotor volt.
Nem csap a földhöz ha megmarad, még úgysem mentem vele szinte semmit. Nem olyan rossz ám ez a kis masina,pláne itt a Mecseken. Könnyű, gyors, lehet vele menni kanyarokban, csak tudod, szeretnék egy EZREDEST. El b@szni azért nem akarom.
enyémre van egy "komoly vevő" így kezdte az érdeklődő e-mailt... kb 2 hónapja írta ezt... azóta se mail, se telefon hívás....
se részéről, se mástól....
Nem alkalmatlanok, hanem sokkal kevésbé használhatóak utcára, mint egyéb stílusú mocik.
Az okok, amiért én akarok egy ezrest, méghozzá csak ezt a két fajtát:
1. Mert kibaszottul tetszik! mindkettő.
2. Mert ezek legendás szériák.
3. Mert nem drágábbak, mint a 600-as vagy 750-es kistesóik.
4. Mert minden tekintetben jobbak a mostani motormnál... súly, méret, futúmű... etc.
5. Mert most vagyok fiatal, és most engedhetem meg magamnak. Most akarom megtapasztalni, most akarok ésszerű határok között vandálkodni, pályázni, túrázni.
6. Nem félek a kényelmetlenségüktől, mert kicsik a kezeim lábaim, kényelmesen elférek ezeken az összehajtott motorokon.
7. megbízhatósági szempontból is inkább ezres felé hajazok, mert egy ezrest nem lehet széthajtani! legalábbis nehezebben, mint egy 600-ast. Főleg hosszú túrák során, ugye mégis jobb, ha 5-6 ezren pörög a motor órákon keresztül.. és nem 9-8 ezer körül, mint a 600-asok, megfelelő tempónál. és ha már ugyanannyiba kerülnek, mint kisebbek.. akkor meg már miért ne?
8. Sose leszek olyan profi, h számítana akár 10 kiló súlyfelesleg egy motoron, ilyen szempontból ugyanolyan könnyű őket döntögetni mind utcán, mind pályán az ezreseket, mint a 600-askat.
No meg még sok másból is, de legainkább az első ok a fő ok.
Itt szoktam nézni hogy lesz-e még eső vagy nem. Mivel most úgy látszik hogy a Szlovákok felől jönnek az esőfelhők,megnéztem a Szlovák oldalt is:
http://www.shmu.sk/sk/?page=1&...
Csak annyi a bajom vele hogy sehol sem lehet átváltani a szöveget Magyarra!
Viszont én azokról a gépekről beszéltem amik ~180Le környékén vannak ÉS! olyan sportos a futómű geometriájuk hogy ezekre a rossz minőségű utakra ebben a forgalomban teljesen alkalmatlanok. (a szabályokról betartásáról nem is beszélek)Aláírom én hogy NAGYON jó gépek ezek de közúti közlekedésre (a képességeiket figyelembe véve) teljesen alkalmatlanok.
Hazafelé menet megtapasztalja mennyire állatul megy,este örömmel elújságolja otthon,másnap reggel meg megnézi hogy mitől!
Lehet családi béke megingana.
Én ugye nem mentem vele de a srácnak 1100-XX-e volt és állítja hogy ez durvábban reagál a gáz mozdítására.(mondom,nekem is furcsa volt )
Volt már itt nálam egyszer egy exup amin el volt követve egy csomó aljasság és ahhoz képest az enyém csak bevásárlómotor volt.
Én este felraktam 11 kor reggel 6 kor telefonáltak most vinnék azonnal.
enyémre van egy "komoly vevő" így kezdte az érdeklődő e-mailt... kb 2 hónapja írta ezt... azóta se mail, se telefon hívás....
se részéről, se mástól....