Fél órával ezelőtt kerestem valakinek Road Starra kettő az egybe jellegű kipufogót. Tegnap Road Star mögött mentem. Megláttam egy hasonló nevet, egyből össze-vissza nekiálltam asszociálni :D
Mea culpa.
Kellemes műszer a Royal Star, de annyira herlisre vették a figurát a Yamahánál, hogy úgy is megy. Komótos masina, bár igaz, hogy a váltóhoz nem kell nyúlni, 40-160-ig tart az ötödik. A hétvégén voltam egy csapattal Siklós - Valpovo - Eszék - Udvar - Mohács - Pécs karikán, egy ilyen XV ment előttem vagy 80 km-en keresztül, a kis nyóccázassal folyton rájuk csúsztam, igaz, nekem emelkedőn és előzésnél dugni kellett egy négyest.
A VN modernebb, lendületesebb motor. Az XV-n 4250 fordulatnál már tiltás van, a Vulcan 5900-ig kihúzatható. A végáttétel kb. ugyanaz, 120 magasságában 3000 környékén forognak.
Köszi, ezekre rákérdezek. (bár a küllős keréknek sem örülök)
Nemrég néztem egy Royal Start, de az ottlétem alatt szerintem meggyőzte magát a tulaj hogy mégsem adja el. (mondta hogy térjünk vissza rá másnap, aztán felhívott hogy idén még marad a gép)
Ez kb. olyan dolog lehet mint az FJ1200-nál az indítókuplung meg az FJ1100-nál a 2-es fokozat. Ha ezek jók akkor más baja nem lesz a blokknak, vagy majd csak 250.000km után... 😁
Alaposabban megnezve ennyiert en is elhoznam, ha a dokumentacio szerint legalabb az olajpumpa es a szoghajtas pipa. Ugyan mindketto megoldhato problema, de hosszadalmas es munkaigenyes.
Nem olyan nagyon, ha megkapta az 'update'-eket.
Pl. acel olajpumpa fogaskerek, vezermulancfeszito toldo papucs.
Ha 112 ezret lefutott, akkor ezen a peldanyon rendben van a szoghajtas csapagya (illetve annak a kenese) vagy mar csereltek.
Ha a célszerszámával huzod be soha nem fordul el. Használom, teljesen jó megoldás, sokszor a gyárban se huzza rá a robot rendesen azért fordul meg. Van kézi húzó is meg akkus behajtóba fogható is. Nincs huszezer egyikse. Mondjuk egy anyához egyáltalán nem éri meg, de elég sokan használják, biztos lehet kérni valakitől.
Mea culpa.