Mi, ha horvátot érintjük, első adandó alkalommal veszünk egy üveg Pelinkovac-ot, az a vacsora aperitív, meg a reggeli indító ital 😃
Nálam otthon is az egyik polc így néz ki:
Jok a horvat szorpok. Ha meg innek szeszt, siman atjarnek redszeresen sorert, itt vannak egy kohajitasnyira.
Mult vasarnapi motorozas elott fel is csillant a szemem egy pillanatra, amikor kiderult, hogy Eszeket is utba fogjuk ejteni. De a tarsasag sajnos szalados csapatnak bizonyult, csak egy cigiszunetet tartottak Josipovac mellett, eselyem nem volt beugrani valahova vasarolni.
Egy olasz fél napos parti látogatást biztos nem ellenezne... csak útba ejtjük, ha már arra bóklászunk. Lehet, Fábi nem tud úszni 😁 azé nem akar vizelni, de a trieszti öbölben sekély partok vannak 😀
Tavaly így nézett ki Grado, fél méteres víz volt, és kb. 30-32 fokos. Tiszta Balaton déli part feeling, 300 m-t kellett begyalogolni, mire ellepett a víz.
Jó, lehetne, de Fábi meg ellentengernagy, bár még mindig nem tudom hogy akkor akar jönni, vagy csak hármunkkal tervezzek. (majdnem félig már megterveztem, de még nincs meg végleges verzió)
Ezen az idom-dolgon agyalok én is... valami szélvédelem jól jönne, de akkora hótolót nem akarnék, mint ami neked van. Tudom, hogy rád nem esik egy csepp se, de én inkább mennék száraz időben 😁
...egyébként is többx mondtam, hagyjuk a faxba ezeket a kényelmetlen motorokat, beülünk 4-en az autómba, sokkal kisebb költség, sokkal kényelmesebb, meg legalább haladnánk is 🤣 az se baj, ha esik útközben 😅
Jók voltak ezek az adriai nyaralások - te 2x is kihúztad magad alóla... 😡 Abbáziába menet pedig még jó hegyi utak is voltak...
Amúgy ha szlovén menet lesz idén, elmehetünk a vízig, ott is jókat lehet fürdőzni.... meg a kikötő elég brutál, aki szereti az ilyesmit... vagy inkább Monfalcone-be, az közelebb van Bled-hez, és akkor legalább olaszban is voltunk 😁
Nos amikor az ázós napok összeadódnak és full idom nélküli a gép, akkor szerintem azért vágyni kezd az átlag biker egy tenyérnyi szélvédelemért.
Hosszú túrához szerintem kell valamennyi szélvédelem. (de tény hogy a könnyű, idomok nélküli bicajt a legélvezetesebb kanyarintani)
...vagy nekem 😅 de a hazaút ázás nem volt olyan gáz, látod, Barcson semmi gond nem volt... nekem inkább csak az esti...
Mikor Csővel voltunk 2en, akkor is megáztunk haza a pályán, meg Dubrovnikból haza is megáztam az utolsó 50 km-en, itthon 😡
Lindés kuplungomról nincs kéznél fotód? Az is Vinodolskiban volt 😃
Még az is idemosódik, hogy valaki induláskor lenyúlta sálnak a konyharuhát a szállásról, olyan qrva hideg volt. 🙀 (az autópályán 11°C-t mutatott a kijelző)
Józefnek összemosódnak az emlékek... 😃 Akkor sztem nem áztunk meg, csak már Magyarországon, és ő addigra szinte hazaért...
Nekem Solt-Kecskemét közt, este, szar lámpával, esőben, hulla fáradtan - na az nem a legjobb motoros élményem volt 😃 A kamionok baxták rám a vizet, nyomvályús mocsok út... annyira elfáradtam otthonig, hogy tényleg úgy húzták le rólam az egyrészes bőrt.
" ha jól emlékszem téged este már a család húzott be az udvarról, mert önerőből épp addig sikerült eljutni. (és az előszobában fekve bontottak ki a bőrruhából)"
Engem sem érdekel 130-140Le felett semmi, szóval nekem sem kéne ilyesmi. Az F900-zal meg azt látom, hogy napi használósnak biztosan jó (könnyű, erős, kicsi) de ha eszembe jut pl. az, mikor Novi Vinodolskiból jöttünk haza, szinte végig esőben, akkor ha jól emlékszem téged este már a család húzott be az udvarról, mert önerőből épp addig sikerült eljutni. (és az előszobában fekve bontottak ki a bőrruhából)
Ha egy több ezer km-es túrán, több napig is ilyen körülmények között kell lenyomni a napi 250-450 km-t, akkor a legkeményebb naked bike rajongókat is megnézném, hogy mennyire őszinte a mosolyuk estefelé. (és az FZR-en még azért van némi szélvédelem is, hiába csak "100-zal megyünk úgyis")
Nálam otthon is az egyik polc így néz ki:
Mult vasarnapi motorozas elott fel is csillant a szemem egy pillanatra, amikor kiderult, hogy Eszeket is utba fogjuk ejteni. De a tarsasag sajnos szalados csapatnak bizonyult, csak egy cigiszunetet tartottak Josipovac mellett, eselyem nem volt beugrani valahova vasarolni.
Tavaly így nézett ki Grado, fél méteres víz volt, és kb. 30-32 fokos. Tiszta Balaton déli part feeling, 300 m-t kellett begyalogolni, mire ellepett a víz.
...egyébként is többx mondtam, hagyjuk a faxba ezeket a kényelmetlen motorokat, beülünk 4-en az autómba, sokkal kisebb költség, sokkal kényelmesebb, meg legalább haladnánk is 🤣 az se baj, ha esik útközben 😅
Amúgy ha szlovén menet lesz idén, elmehetünk a vízig, ott is jókat lehet fürdőzni.... meg a kikötő elég brutál, aki szereti az ilyesmit... vagy inkább Monfalcone-be, az közelebb van Bled-hez, és akkor legalább olaszban is voltunk 😁
Hosszú túrához szerintem kell valamennyi szélvédelem. (de tény hogy a könnyű, idomok nélküli bicajt a legélvezetesebb kanyarintani)
Mikor Csővel voltunk 2en, akkor is megáztunk haza a pályán, meg Dubrovnikból haza is megáztam az utolsó 50 km-en, itthon 😡
Lindés kuplungomról nincs kéznél fotód? Az is Vinodolskiban volt 😃
Nekem Solt-Kecskemét közt, este, szar lámpával, esőben, hulla fáradtan - na az nem a legjobb motoros élményem volt 😃 A kamionok baxták rám a vizet, nyomvályús mocsok út... annyira elfáradtam otthonig, hogy tényleg úgy húzták le rólam az egyrészes bőrt.
:D :D :D
Ezt most elkepzeltem. Jajj :D
Ha egy több ezer km-es túrán, több napig is ilyen körülmények között kell lenyomni a napi 250-450 km-t, akkor a legkeményebb naked bike rajongókat is megnézném, hogy mennyire őszinte a mosolyuk estefelé. (és az FZR-en még azért van némi szélvédelem is, hiába csak "100-zal megyünk úgyis")