Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet,hogy több is egy kicsivel :-)
Most 44.000 van benne.Ha nem b@szott át a tulaj és visszatekerte.
Ez hol van? Aműgy kb. mindegy Svejcban annyi ilyesmi hely van, ha eldobsz egy kavicsot, ilyenre esik 😁
Ez a 200 ezer Arninak minimum 50 évet jelentene 😅
200.000km-nél.
200 km/h nál?Ez nem sport motor.Nekem 120-150 km/h elég.
Ha messze van akkor több időre kell menni úgy nem lesz hosszú a napi etap lehet nézelődni söt arra felé igazán jó lenne. 🙂
Bár én is egy ilyesmit kezdtem el vázlatosan összerakni-kiszámolni. 😼
Baromi szép, király lenne! Csak hát úgy hallottam, hogy "meeeesssszeee vaaan!!!"
Na, egy svejci túra? 🙂
Néztem itt a napokban a kabátos videód, erre kiszól a nejem a konyhából:
-Ki az?
-Ádám
-Ádám? Melyik? (közben idejön a konyhából)
-Az a nyomi, ismered.
-ŐŐŐ AAZ!!😻 Aki az ÉNB-ben is volt! Azta...., de jóképű még mindig!!! 😻😻
(szóvalbaszóggyámeg)
Hát, ilyenkor az van, hogy elgondolkodnék. Vagy ezeket megcsináltatni rendesen (eko, vagy hasonlóknál) egy nem gyenge összegért, vagy venni egy 1200-est ami még patent állapotban van. (nyilván komoly összeg mindkét verzió, de megoldódna hosszabb időre a sok kisebb-nagyobb nyűg)
Tudom, az is tény, hogy te szinte napi szinten, és tényleg arra használod a gépet, amire készült. (azaz kapja az ívet rendesen, legyen alattad bármilyen)
Ráadásul zárlatos lett a baloldali kormánykapcsoló lámpaváltója. Oké, direktbe bekötötem, de na. Viszont bontottan is 10-15ezer egy csicska bontott, ugyanilyen régi. Úgyhogy tervezem, hogy veszek rendes fasza, széles krosszkormányt meg ilyen ebayes hondakoppincs kezelőszerveket és átszerelem azt csá. Meg elment a sebmérőspirál. Annak a hajtása is vagy 10-15.. Annyiért kapnék LCD műszerfalat. Izgalmas lenne
hasonlókon megyek át a GS-sel, csak a méretpara nélkül. Most épp kicsit unom a szokásos korból fakadó kopások baszogatását, Meg kicsit elferdült a váz is (ne kérdezd :D ), szóval MEGINT teljesen szét. És a letört fülű váltó helyett szerzett váltó valahol csepegteti az olajat, amihez szintén nincs kedvem szétszedni. Eleve ezek a nem durva olajfolyások kinyírnak, mert a blokk is párállik, de hogy hol.. Simán lehet hogy lent de turbulencia felhordja, de lehet hogy fentről jön. A generátorhajtószíj szimering porszáraz, faszsetudja.
Amellett, hogy mindig kissé vereségszagúnak éreztem, és vezetni sem motoros nirvána, pont a napokban nézegettem ezeket willhabenen meg mobilen és durva hogy 2500 euróért dobálják őket. Sőt, tiptop ezrest is találtam. (Bár vicc, hogy ugyanennyiért, 1100XX-ek, VR800-ak sorakoznak. De azok semmire nem valók) Rendesen megkívántam ezeket, hogy szar de legalább áltlaában megy. (Mondjuk Ispán barátomnak 200nál már iszonyúan lógott a bele. Megmérték a mamiban, és valami elképesztően gyenge volt. Aztán hengerfejcsere, etc. És ő nagyon idős, nagyon óvatosban megy. Érdekes volt.
Nagyon helyes egy motor nem motor kell a tartalék. Aztán még egy meg még egy. 😁
Ne maradjak le tőletek :-)Legyen nekem is több motorom.
Nem!
Jól néz ki. Régit eladod?
Még Németországban van.Jövő héten csütörtökön mennek érte.A párom rokona intézte a vételt.Én kinéztem és ő elment megnézte.8 kilométerre van tőle úgyhogy gyorsan ment.A hátsó dobozt nem kaptam hozzá.
Képek? 🙂
Megvettem :-)
🤔
🙂