Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jobb a BMW?
Én mentem vele Olyan 30 km országutat elég is volt
Az sem néz ki rosszul, bár nekem az nem "igazi" HD. (meg alig értem el rajta a lábtartót, annyira elöl volt...de menni nagyon ment)
A Softail, a Spori vagy az FXR véleményem szerint biztonságosabb, ha már mindenképp HD.
A Dyna esetében a hátsó futóműnek a gumiágyazású váltóházban van a forgáspontja, a vázzal nincs merev összeköttetésben. A motor-váltó egységgel együtt kódorog a vázban. Nyilván meg lehet szokni, de ahogy a gumi öregszik, úgy lesz egyre izgalmasabb kanyarodni.

http://youtu.be/yvDI2dmzDEA
Tapasztalatom nincs vele, egyszerűen csak chopperem sosem volt még. (mert mindig qrvadrága volt)
De jól néznek ki, és f&sza hangjuk van. 😼
Nekem a V Rod tetszik azzal elmászkálnék esetleg...
5 körül már meglenne a kilencven azért. :)
A Dyna a kanyargós úton vicces, főleg ha az ember olyan motorhoz szokott, aminek a hátsó futóműve a vázra van csapágyazva. :D
Nyilván, de az nem is azért kéne....és mindig több motorom volt mint egy. Szóval a chopper a többi gép MELLÉ kellene.
Feltépné a Dynának a gázt, lengene az összes bőr rojt meg a hónaljszőr a levegőben 😁 5 mp, és máris 60-al száguldana 😁
...mondjuk ezt a HD se tudná azért :D
Ja, hát az FJR-nek van kb. negyven ló előnye a Concours-szal szemben.
Hétköznapi motorozásra tökéletesen alkalmas, és egész ügyes is, csak a néha "feltépem a pillangószelepeket és gyorsulok egyet mint az állat" faktor nekem teljesen hiányzik belőle. (még a GTR-ből is, pedig ez sokkal erősebb a PC-nél, persze tudom hogy nem erre készültek)
Többek között ezért gondoltam a GTR1400/FJR 1,300-ra is. Azok kényelmes túragépek, és rohadt erősek is egyben. (viszont ott is megvan a 300+ kiló körüli tömeg lendülete a kanyarokban, meg a pakolóban, tologatáskor)
Sajnos pilotakent nem volt szerencsem hozza, de megneznem hogy mozog azzal a relative rovid valtoval.
Nekem továbbra is bűn ronda, de persze nem nekem kell hogy tetsszen. Viszont ABS-es, az mindenképpen előny.
A PC800 velem is szembejött régebben, de a túl kerek formája, a teljesítmény "hiánya", na meg a ritkasága miatt nem akartam foglalkozni vele. (pedig önmagában nem rossz gép, de a Goldwing után nem éreztem hogy olyan kéne)
Rondának neked ronda, nekem nem feltétlenül, bár nem mindegyik tetszik. (az ok nyilván szentimentális, de nyilván a te racionalitásod miatt ezt nem hiszem hogy értenéd)
Az, hogy mennyire sz&r......szerelgetni biztos kéne, mivel a 90-es évekbeli EVO blokkosokból választanék. (valamelyik Dyna, vagy cruiser) Viszont mivel drágák, és nekem annyit nem érnek meg, így elvetettem őket. (egyelőre)
Ilyen Strom, meg hasonló modern divatenduro nem érdekel, sokkal sznobabb vagyok annál, hogy idáig süllyedjek. Eddig is azért nem vettem semmit, mert tényleg nem tudom hogy mire ülnék szívesen. (még várom az isteni jelet, mert ha tudnám, már itt lenne a garázsban)
Túltolta...
Akkor valami bennragadt készlet volt sanszosan, mert a Polaris cirka 5 éve kinyírta a Victory-t.
Nem volt valami népszerű, sok esetben túl formabontó volt, meg ugye okosan házon belül csináltak neki konkurenciát 2013-ban. Ráadásul olyan branddel, ami 110 évnyivel hatékonyabb hívószó, mint a 20 évet se élt Victory.

Ami a PC800-as faszit illeti, nem nagyon kellett még hozzányúlnia, de mivel tizenpárezret gyártottak belőle, a donor nem lenne hülyeség. Bár tudtommal még nem talált olcsót papír nélkül.
Két évente kell egy donor, hogy üzemben tartsa? 😄
Ehhez képest eladnak új motort... Haveré null kilométeres.
Van egy ismerosom, a Honda PC800-zal van ugyanigy.
Annyira kenyelmes, praktikus, keveset eszik es nem utolso sorban nem egy tucatmotor, hogy ketevente egy-masfel honapot morfondirozik az eladasan, de vegul mindig inkabb papir nelkuli donor utan all neki kutatni :D
Az szoporoller lesz. Megbizhatobb a HD-nal (a 2002 utani Freedom blokkosak), sokkal atgondoltabb muszer, de az alkatresz ellatas kinos tema, 2017-ben becsodoltek.