Nem árulja, nem lett újrafestve, sem matricázva, ilyen volt mikor vette. (80-ért, nem induló blokkal, jó pár gányolt megoldással, ilyen lett kb. 200e Ft ráköltéssel és saját munkával)
Nem volt cél a tökéletes állapot. (azt elérte a TS250-nél, meg a Komárnál és a Rometnél)
Pedig annyiba kerül most is, mint régen... 😁 Mikor nekem vette anyám (83-ban asszem) majd 2 havi keresete volt. A 650 most is két havi egy vidéki melósnak...
...bár az enyém 40 éves adat 😅 azt, hogy 25 éve mennyi volt a Szimó, azt nem tudom, akkor már Volvóval jártam 😅
25 évvel ezelőtt csak álom volt egy olyan hirdetés, hogy "Simson S51B eladó, VFR750-et, CBR600-at beszámítok".
Ma meg már valóság.🙀 (ez itt 650e Ft körül van mostanában "átlagáron")
Mert az amatőrök tudják, hogy a fél millis vaslemez téged remekül megvéd az esőtől (persze csak ha tisztában vagy vele hogy be kell állni alá) de a Téta Hullámblokkoló Blokkoló® (THB) alufólia bevonatra kasírozott ezüst-nitrát, kinin-foszfát réteget alkalmaz az agy és az aura teljes védelmére, teljes mentális biztonságot biztosítva az épületben.
Röntgensugárzásos befolyásolás esetén a különlegesen kezelt fóliaréteg megakadályozza, illetve a kezelője ellen fordítja a sugárzást, komoly mentális zavart és agykárosodást okozva ezzel.
Sima vaslemezes védelem esetén, mindezen hatások kisebb dózisban az épületben tartózkodókat befolyásolja, valamint teszi értelmileg zavarodottá, nagyobb dózis esetén agymosottakká.
Mindebből látható, hogy a vaslemez semmiképpen sem biztosít megfelelő védelmet az épületben tartózkodó személyek részére, míg a THB tökéletes védelmet nyújt.
Nem sok, főleg amennyit te fogsz vele menni, de 30-40e km jobban hangzana. (gondolom a kereskedő ezt simán meg tudja oldani neked) 😸
A kék szerintem jobban néz ki. (már ha mindenképpen ilyen ronda motort akarsz venni) 😺
Nem, de ahogy anno a delszlavoknal minden komolyabb tetelt markaban araztak egymas kozott (hazat, kocsit, stb.) ugy a lej melle bekeredzkedett az Euro a dakoknal.
"viszont mivel széles és hosszú a főtengely, eléggé érezni a lendtömeget kanyarodáskor. A futóműve olyan, mint a kor színvonala, az a maival persze hogy nem összemérhető, ahogy a fékei sem" - vagyis szar 😅 Egy mai CB650 biztos mindenben jobb.
A GW-vel semmilyen szinten nem tudok azonosulni, a GTR meg jó, de csúnya, öreg, és egy tucat modell. Ez a sor6 meg egy műremek volt a maga idején.
Most láttam a féccen K1200LT-t 20 évesen 8 ekm-el... de az se kéne, nagy és randa 😁
Nem szar, szó sincs erről.
Csak semmi előnye (a sima járáson kívül) a 6 hengernek, viszont mivel széles és hosszú a főtengely, eléggé érezni a lendtömeget kanyarodáskor. A futóműve olyan, mint a kor színvonala, az a maival persze hogy nem összemérhető, ahogy a fékei sem.
De ha te járnál ilyennel (dehogy járnál) akkor mi bajod volt a GW-gel, vagy a mostani GTR-rel, ha már nem a századokat és az íveket hajszoljuk? A CBX is vagy 280 kiló)
Nem volt cél a tökéletes állapot. (azt elérte a TS250-nél, meg a Komárnál és a Rometnél)