a boxerből is volt mindegyikből mindig 850, arra gonodltam. Egy spanom épp árulja a szénné újított, frissített régi 850-esét. Ugyan azok mint az 1100-1150-ek, csak a kisebb blokk pörgősebb, selymesebben jár, kicsit rövidebb a végáttétel, az egész simább, kevesebbet fogyaszt, még tartósabbak. Sztem a titkos tippek
Ne vedd meg mert nem neked való, az exup sokkal problémamentesebb.
Viszont még az első R6-osok is kalburátorosak voltak, szóval....de szerintem az FZ6-FZ1 és a hasonlóak egyenesebb üléssel, lenne neked való. (tudom, neked még nem fáj a derekad...de szerintem már régen ültél sportmotoron)
Ha kész lesz, megveszem, hogy én is FZR-el mehessek túrázni 😁
bár nekem ezek teccettek mindig, és elég is lenne haccáz: https://www.motorcyclespecs.co...
Kár, hogy ez még karbis, talán a későbbiek nem azok - vagy R6...
Akkor sem értem... a tengelyes végén is több cm-t fekszik fel, és elvileg ott is illesztve van... a madár a videóban külön kiemelte, hogy a 8-as hatlap pontosan jár.
Ez egy kardán tengelyként funkcionál, nem lehet egybe teljesen, mivel 2 külön egységet köt össze, ott századra egytengelyűnek kéne lennie, ami biztos nem teljesül. Szóval ha a tengelyben feszes, akkor a szivattyűban fog lötyögni - vagy ha ott se, akkor eltörik előbb-utóbb.
Egyébként nem én találtam ki, itt a környéken így javítják, plusszos tűrésű tengelyt gyártanak, az nem mozog annyira. Ha újabb 200 ezret kibír, az siker 😁
Nos hosszas sz&rakodás és többszöri szét/összeszerelés-mérés után sikerült kb. ugyanoda visszaállítani a szelephézagokat, ahonnan 2016-ban elállítottam. (de most legalább jók :))))))
A rendelkezésre álló plusz betétekkel nem gyenge művelet volt összehozni, hogy határon belül legyenek. (túl nagyok voltak a kip. szelephézagok és nagyon hangosak voltak)
Sikerült elqrni vele pár napot. 😾
Kivenni, szikraforgácsolni... túlbonyolítják... gyártatni kell egy 2 tizeddel nagyobb hatszöget, samuval* beleverni 😁 ha nem lötyög, akkor nem is kopik, és az életben nem fog átfordulni.
A másik végéről (ahol a pumpát hajjcsa) nem beszélnek? Ott is ugyanez a hatszög van, egy hatszög alakú likban. Vagy azt az Opeltől vették, ezért az sose kOpel? 😁
*persze akinek van faxa műhelyprése, az bele is tudja nyomni 😁
Viszont még az első R6-osok is kalburátorosak voltak, szóval....de szerintem az FZ6-FZ1 és a hasonlóak egyenesebb üléssel, lenne neked való. (tudom, neked még nem fáj a derekad...de szerintem már régen ültél sportmotoron)
bár nekem ezek teccettek mindig, és elég is lenne haccáz: https://www.motorcyclespecs.co...
Kár, hogy ez még karbis, talán a későbbiek nem azok - vagy R6...
Ez egy kardán tengelyként funkcionál, nem lehet egybe teljesen, mivel 2 külön egységet köt össze, ott századra egytengelyűnek kéne lennie, ami biztos nem teljesül. Szóval ha a tengelyben feszes, akkor a szivattyűban fog lötyögni - vagy ha ott se, akkor eltörik előbb-utóbb.
Egyébként nem én találtam ki, itt a környéken így javítják, plusszos tűrésű tengelyt gyártanak, az nem mozog annyira. Ha újabb 200 ezret kibír, az siker 😁
A rendelkezésre álló plusz betétekkel nem gyenge művelet volt összehozni, hogy határon belül legyenek. (túl nagyok voltak a kip. szelephézagok és nagyon hangosak voltak)
Sikerült elqrni vele pár napot. 😾
Meg kell heftelni és kész! Úgysenem akarod kiszedni onnan, nem?
A pumpában nem nyeklik meg, mert hosszan fekszik fel és illesztve van.
https://toretro.blog.hu/2022/0...
A másik végéről (ahol a pumpát hajjcsa) nem beszélnek? Ott is ugyanez a hatszög van, egy hatszög alakú likban. Vagy azt az Opeltől vették, ezért az sose kOpel? 😁
*persze akinek van faxa műhelyprése, az bele is tudja nyomni 😁
https://www.piroskatalogus.hu/...
Meg kell nézni hogy ez is ilyen-e, esetleg már megcsinálták rajta. Ha meg nem, akkor ott a megoldás.