900W a max, amit lokesszeruen elvisel. Ezt a biztositonak is tudnia kell leoldas nelkul elviselni.
900W / 12V =75A
Ambar ha ekkora aramot akar kihuzni az akksikbol az inverter, a feszultseguk is le fog esni kicsit.
Nem irja sajnos, mennyire gyors kioldasu ez a biztosito de mivel nem nagyon fogod 900W-tal terhelni meg (lokesszeruen se) akar a 70A-es is elegendo lehet.
A gázmarkolat az cserés lesz mert valóban akadozik néha,erővel kell visszatolni.Ezen visszahúzó bowden nincs.Most kicseréltem,ezeket rendbehozom ,tartaléknak jó lesz.Az biztos hogy Sirokra menet az autópályán kiégnének rendesen,de most már kicseréltem.Tegnap este 19-es hatszög anyagból vágtam egy 5-centis darabot,így a 18-19-es csőkulcsot annak 19-es végébe bedugva villáskulccsal simán tudom forgatni,gyertyakérdés megoldva.
Áztatgatná a bánat.
Így ahogy van tedd vissza és használd. Ha minden oké a géppel, akkor ~4-500km után kiveszed és megnézed, szépen ki kell égniük.
Ha nem, akkor valami nem oké a 25e km-rel, vagy a keverékképzéssel. (vagy 1/4-nél szorul a gázmarkolat)
Új gyertyákkal csak sokára lesz eredmény.
Ki fogom áztatni,szétégve nincsenek,még vissza is rakható.Valószínű ahogy ősszel meg télen próbálgatták az érdeklődők,vagy a kereskedő indítgatta,a szivató nyomta be a benzint,de nem ment addig hogy üzemmeleg legyen,nem tudott leégni a gyertyákról.
900W / 12V =75A
Ambar ha ekkora aramot akar kihuzni az akksikbol az inverter, a feszultseguk is le fog esni kicsit.
Nem irja sajnos, mennyire gyors kioldasu ez a biztosito de mivel nem nagyon fogod 900W-tal terhelni meg (lokesszeruen se) akar a 70A-es is elegendo lehet.
Meg a kérdés sem ez volt!
https://www.olx.ro/d/oferta/va...
Egy VFR800-assal (ami még nem VTEC) biztosan nem nyúlsz mellé. 😺
Így ahogy van tedd vissza és használd. Ha minden oké a géppel, akkor ~4-500km után kiveszed és megnézed, szépen ki kell égniük.
Ha nem, akkor valami nem oké a 25e km-rel, vagy a keverékképzéssel. (vagy 1/4-nél szorul a gázmarkolat)
Új gyertyákkal csak sokára lesz eredmény.