Az "igazi" túramotorok egyik legnagyobb "baja" hogy 280-300 kiló körül vannak, rövid távra felesleges elővenni. Ha meg ritkán mész messzebbre, akkor ez csak áll a garázs sarkában és úgyis a kisebbel jársz. (nálam is ez van sajnos)
Ezeket is nézegettem,itt a szegedi márkakereskedésben volt egy eladó 750-es milláért,csak ez se túramotor,meg sokalltam benne a 40000-kilométert ennyiért.
Persze hogy nem.
Egy ilyennel meg lenne oldva az életed úgy 20-25 évre. (vihetnéd hátul Dórit is motorozni)
Én azért nem vettem, mert sosem volt rá pénzem. :)
Nekem ~9000Ft.- volt az FJ kuplung főhenger felújító + ~4000Ft.- a vám és kezelési költség. Angélusból rendeltem mert az uni(nemj)o területén nem volt. Még így is megérte...
Ma meghozta a postás néni.
~14e Ft volt a cucc amit kifizettem rendeléskor + most fizettem a néninek még 2926 Ft-ot vám és kezelési költségként. https://litetek.co/
A forgoresz magnesei bejatszhathak. 5000-es fordulaton egy olyan 250W koruli generatornak, mint a tied 60-65V kornyeket kene kinyomja, nem otvenegynehanyt 6-7 ezernel.
Ha a tekercseles jo, akkor lehetnek a magnesek gyengek vagy az alloresz nincs jo helyen.
Nem FZR-rel kapcsolatos tapasztalat, de volt olyanhoz szerencsem, ahol az alloresz gyarilag egy alu hezagolon ult es ugy volt a deklibe csavarozva, hogy pont a magneses terben legyen. A koma deklit cserelt, mas evjarate ment fel, ahol mas volt az ontveny es nem kapta hozza a gyari hezagolot. Persze ha a te alloreszed 100% azonos a gyarival es nem voltak ilyen csereberek, akkor ez a verzio nem relevans.
Az a 17V-ot tolo fesszabalyzo viszont basztatja a fantaziamat. En megprobalnam azt feltenni egy kiserlet erejeig ugy, hogy az alu hazat drotkefevel alaposan megpucolnam es egy plusz vezeteket a rogzito csavar ala szoritva egy extra testet adnek neki. Hatha.
Na akkor előfordul hogy tévedek azaz nem mert 2 éve mikor utoljára indítottam 63 ill 68V volt a 2 generátor fázisonkénti árama. Most mindent megmértem a 2 generátor 1.2 ill 1.3 ohm tekercsenként nincs szakadás. A töltés a jobbiknál 13.30 alapon ha húzod kb 4 5e/min akkor 12.7 12.8V. MOst cseréltem generátort annál alap 12.8 és az alatt ingadozva ugrálva, volt magas fordulaton 10V is. A jobbik fázisonként terhelés nélkül 23V terheléssel kb 6 7e 58V a rosszabbik 53 54V alapon 12 13V. Na akkor most okoskodjunk ki valamit hogy áprilisba mehessek végre.
van itt 5 szabályzó 2 Gyula 3 gyári. 1 Gyula nem jó az idők folyamán meghalt. 1 szabályzó vadi új lengyel fos egyből elolvadt. van egy gyári szar az 17v enged át de 1 Gyula jó és 1 gyári jó. próbálkozok most rakom majd vissza a karbit amit kipucoltam akkor ránézek majd a dolgokra.
Egy ilyennel meg lenne oldva az életed úgy 20-25 évre. (vihetnéd hátul Dórit is motorozni)
Én azért nem vettem, mert sosem volt rá pénzem. :)
~14e Ft volt a cucc amit kifizettem rendeléskor + most fizettem a néninek még 2926 Ft-ot vám és kezelési költségként.
https://litetek.co/
Teljesen jól működik, a gyári sönt típusúnál mindenképpen.
Ha a tekercseles jo, akkor lehetnek a magnesek gyengek vagy az alloresz nincs jo helyen.
Nem FZR-rel kapcsolatos tapasztalat, de volt olyanhoz szerencsem, ahol az alloresz gyarilag egy alu hezagolon ult es ugy volt a deklibe csavarozva, hogy pont a magneses terben legyen. A koma deklit cserelt, mas evjarate ment fel, ahol mas volt az ontveny es nem kapta hozza a gyari hezagolot. Persze ha a te alloreszed 100% azonos a gyarival es nem voltak ilyen csereberek, akkor ez a verzio nem relevans.
Az a 17V-ot tolo fesszabalyzo viszont basztatja a fantaziamat. En megprobalnam azt feltenni egy kiserlet erejeig ugy, hogy az alu hazat drotkefevel alaposan megpucolnam es egy plusz vezeteket a rogzito csavar ala szoritva egy extra testet adnek neki. Hatha.
https://solvart.shop.hu/produc...