Az FZR-hez jó eséllyel nekem is vennem kell majd membránokat, mert tartok tőle hogy elfáradtak már az állásban. Másrészt az etanolos benzinnek sem örülnek 33 évesen.
Beleszagoltam nemrég a tankba (sikerült kinyitni a tanksapkát amit a múltkor feladtam, le volt ragadva a gumija és szorult a zárja is) olyan szaga van 2016-os a benzinnek mint a nitrohigító. (a Jáwában meg vagy 20 éves, az dettó ilyen büdös)
Az egyre jobban látszik, hogy ezek a gépek is beleértek a veterán közeli korba. A bontott cuccok lassan elfogynak és egyre kevésbé, egyre drágábban van hozzájuk alkatrész. (87-88-hoz már sok mindent kitartóan kell keresni és van ami már nincs hozzájuk újban, az exup még egész jól ellátott de nemsokára azok is ideérnek)
Ma már meggondolandó, hogy a mindennapokra érdemes-e ilyeneket használni, mivel olcsó bontott cucc híján eléggé feláras lett az üzemeltetésük.
Köszönöm a segítséget. Találtam egy bontott karbisort, remélem abban lesz legalább egy használható. Ettől eltekintve a gép sértetlen, karcmentes és teljesen gyári. Nem szeretném ennyi miatt veszni hagyni :)
Az a baaaaj, hogy 2-300 eFt értékű motorokról beszélünk... ezekhez nehéz szívvel vesz az ember 4 db papírvastag kis gumi karikát ennyiért... Bizony, itt már a kókányolás logikus lépés.
Valszeg a motorra még egy tucat helyen el lehetne költeni 40 rugót...
Ez kb. 10 évvel ezelőtt itt egy teljesen normális kérdés volt. Mára ez már piszkosul drága és nehéz kérdés lett. (4jh-hoz különösen)
A régi karburátorokban már elöregedtek a membránok (így már a bontott is csak ideig-óráig megoldás, persze csak ha nincs már eleve megkeményedve a sok szárazon állástól, mert úgy már alapból használhatatlan, hiába nem szakadt)
3HE-hez még lehet venni újat, 1000 exuphoz is, de mielőtt megkérdeznéd, egyik sem jó hozzá. (ezek Mikuni karburátorok, a 4jh pedig Keihin)
Persze nem lehetetlen a dolog, csak baromi drága. https://www.ebay.de/itm/Yamaha...
Sajnos én a nyáron nem tudok menni. Az asszonynak szabin kellett lennie otthon a vírus alatt, úgyhogy neki szinte minden szabija elfogyott és egész nyáron dolgoznia kell. A lányomat pedig nem küldhetem egész nyáron táborba, vagy a nagyannyához így három hetet otthon kell lennem vele júl-aug-ban. Több szabit nem tudok kivenni a nyáron. Viszont szeptemberben egy hosszú hétvégés erdély akár hó elején lehetne.
Ezért jó a sor4 - amíg legalább kettő megy, nem kell trélerezni Egyébként sajna egyre nehezebb lesz ezeket felújítani-javítani. A gyári alkatrész megfizethetetlen, az utángyártott nem pontos vagy xar a szopás egyre több emiatt
Tervezgessünk valamit? Én a horvát hegyekbe + tengerre szívesen elmennék pár napra... kicsi péz, közel is, nem kell nagy szervezés... mégis "voltunk valahol" és eszünk-iszunk pár jót
Ha nem is gyárit, de valami odavalót szeretnék. Ezen kívül az egyik membránom is kb 90°-ban a pereme mentén szétszakadt. Nem tudom mióta volt így mert azért ment, igaz éreztem, hogy volt már jobb is. (Nem műtőskesztyűvel fogom megoldani ) Ezen kívül fel akarom újítani az első és hátsó telót, kormánycsapágyat is fogok cserélni, olajat, szűrőt és lehet termosztátot is. Szóval most költenem kell rá egy kicsit. Igaz az elmúlt 12 évben szinte alig-alig költöttem rá. Szerencsére nem is volt igazán Baja egyszer sem.
Lehet 2 éve az olasz hegyekben is szakadt volt már a membrán
Gyors de paraszt megoldás? Valami jó slagból szeletelve? Ócó, és gyorsan megvan... nekem a 750-en volt hasonló, vászonbetétes közönséges gumi slag, bírta... http://www.rugalmasgumiaruhaz....
Rég jártam erre.