Ráteszed a 20 centis körmös kulcsot, és meghúzod, ahogy bírod - azon a kis felületen az 25 kg lesz, és már meg is van az 50 Nm (ami az 52 Nm, szabványos kerekítéssel )
Ez a lehúzás csak azért kell, hogy biztos a helyén legye, mikor beállítod a 3 Nm-t.
- ami sztem kevés. A Bömbi háccsó lengőkarjánál a két kis kúpgörgőst gyárilag 4 Nm-re írják, de a fórumokon mondják (és saját tapasztalat) az kevés, 7 kell neki. Az jóval kisebb csapágy...
Belinkelem a képet, német de egyértelmű. A lényeg szerintem, hogy körmös kulccsal kell 52 Nm-re húzni a csapágy feletti anyát, majd visszalazítani és 3 Nm-re visszahúzni, de ott van a többi adat is. Ez a 89-es manualból van, de szerintem tök ugyanaz a későbbieken is ez az adat.
Aztán lehet, hogy meccett pöcsűeknek segítesz deviza piaci mozgásokat elemezni a kapacitásoddal de ez nemes, segítsük is őket!
A számítástechnikai kapacitást erre ráált cégek úgy adják-veszik, mint pl. a széndioxid-kvótát te nem tudod ellenőrizni, kinek dolgozik épp a géped
Az csoda, hogy tönkrement egyáltalán... a csapágy méretéhez képest itt nulla igénybevétel van... sztem akkor verődik ki, ha nincs eléggé előfeszítve (vagyis rosszul van szerelve)
Két tonnás max. tömegű szgk-ban volt ekkora kerékcsapágy, és az bírt 200 ezret
Na megjött a porvédős az Koyo lett, az orosz helyett meg NTN-t adtak állítólag jobb mint a Koyo. Mindenesetre az oroszhoz képest... Szóval nem egy kategória teljesen más ligában játszanak.
Tovább bírja bármelyik csapágynál,csak ők lazára hagyják,ezért kicsit szorosabbra kellett illeszteni hogy ne lógjon,viszont úgy meg nehezebb szerelni,ezért nem szeretik az oroszt meg román csapágyat.
Ez a lehúzás csak azért kell, hogy biztos a helyén legye, mikor beállítod a 3 Nm-t.
- ami sztem kevés. A Bömbi háccsó lengőkarjánál a két kis kúpgörgőst gyárilag 4 Nm-re írják, de a fórumokon mondják (és saját tapasztalat) az kevés, 7 kell neki. Az jóval kisebb csapágy...
A számítástechnikai kapacitást erre ráált cégek úgy adják-veszik, mint pl. a széndioxid-kvótát te nem tudod ellenőrizni, kinek dolgozik épp a géped
Két tonnás max. tömegű szgk-ban volt ekkora kerékcsapágy, és az bírt 200 ezret
https://www.vitexim.hu/termeke...
https://www.ebay.co.uk/itm/392744364602