Az a jó büdös 86-os,az még benzin volt,ma ár minden szarral adalékolják,.A nitrószagú ÖMV-s benzint sose szerettem,mikor gurultam ki a kúttól már éreztem hogy nem jó,nem akart gyorsulni a Simó,az 50-köbcenti azonnal észrevette ha kicsit is gyengébb volt a benya.De még az öccázzal is észrevettem hogy a Tescós benzin is lószar,többet áruházi kútnál nem tankoltam.
A mostani, kúton kapható benzinnek mennyi köze lehet a 75-ben kapható 86-oshoz képest? Nem hinném hogy kompatibilisek egymással.
Élni meg még qrva sokáig akarok.
Konzervgyárban Mavebit nevű szerrel mosták a rendszert,mikor a kezelő srác bontotta fel a hordót,mindenkit elküldött,a főnökét is!Abban nátrium-hidroxid volt a hatóanyag,később mondták,ha rákerült volna a bőrömre,pikkelyesen marta volna le.Na onnatól kerültem a hordóját!
Mellesleg 15-20 évvel ezelőtt még én is könyékig voltam napi szinten (kesztyű nélkül) a mosóbenzinben gépalkatrész mosásból kifolyólag, amíg a munkavédelmis kolléganőm (mellesleg vegyészmérnök) el nem magyarázta hogy a bőrömön felszívódva épp mik kerülnek be a vérkeringésembe.
Láttam a karburátormosós videót, hát nem csak belenyúlni veszélyes. Én vízkezelő (ipari) vegyszerekkel dolgozom a mindennapokban és biztosan állíthatom, ha csak belélegzed a vegyszerek gőzeit (legyen az akár csak az alkatrészmosó folyadék vagy benzin) már azzal is évekkel rövidíted meg az életed.
Használunk (sok egyéb mellett) pl. olyan vegyszert (Nalco 7330) amiről a forgalmazó időszakos karbantartója nemrég mondta el, hogy a hűtőmedence vízében az elszaporodó baktériumok elpusztítása a dolga, és persze ha öntitek ki a kannából a szivattyú tartályába, akkor légzésvédelem nélkül ne tegyétek, mert belélegezve az emberi sejtekkel is ugyanezt teszi. (jó, hogy pár évnyi használat után ezt is megtudtuk)
Csak egy digitális szinkronizálóm van. Amúgy füllre es érzésre. Természetesen egy dyno nagyon jó lenne. Veszekszem is a főnökkel mindennap emiatt de sajnos az ő boltja. Azzal tutira jól ellehetne találni a pontos értékeket. Így most marad a fül meg a próba kör ami jó veszélyes. Városon belül meg pláne. Szerencsére azért sikeresek a munkák.
Szia.
Kár, mert szívesen néztem hogy mit csináltok éppen.
A mérés amit Csövi csinált az tényleg hengerenkénti, 10 hsz-szel ezelőtt másoltam be róla képet. (FZR1000 Exup)
Mondjuk mérőpad nincs neki otthon. (még )
Szia! A kamerán mar régen nem mennek. A szolgáltató berakott másik modemet és most 2 wifi van plusz a mienkbe jelszó hiánya miatt nem tudok belépni. Főnököm meg nem enged hozzányúlni (hard reset).
A hengerenkénti co2 mérés nagyon jó ha tényleg hengerenkent mér. Ha közös akkor már mindegy hol méred legtöbbször a dobba tolnak be egy pálcát a senzorral. Ha injektoros a gép akkor tenyleg elég a dobba mérni. Ha karbis akkor segít egyenként a karbikat beállítani . Ugyanakkor nem csak alapjáraton kell hanem minden fokozatban minden terhelési viszonynál. Azaz a teljes skálán. Ezért jó a dyno.
http://youtu.be/wA9_ZeYn1Gg
http://youtu.be/t9TbUOdJVOY
Élni meg még qrva sokáig akarok.
Használunk (sok egyéb mellett) pl. olyan vegyszert (Nalco 7330) amiről a forgalmazó időszakos karbantartója nemrég mondta el, hogy a hűtőmedence vízében az elszaporodó baktériumok elpusztítása a dolga, és persze ha öntitek ki a kannából a szivattyú tartályába, akkor légzésvédelem nélkül ne tegyétek, mert belélegezve az emberi sejtekkel is ugyanezt teszi. (jó, hogy pár évnyi használat után ezt is megtudtuk)
dynojet.com
powercommander.com
Kár, mert szívesen néztem hogy mit csináltok éppen.
A mérés amit Csövi csinált az tényleg hengerenkénti, 10 hsz-szel ezelőtt másoltam be róla képet. (FZR1000 Exup)
Mondjuk mérőpad nincs neki otthon. (még )
A hengerenkénti co2 mérés nagyon jó ha tényleg hengerenkent mér. Ha közös akkor már mindegy hol méred legtöbbször a dobba tolnak be egy pálcát a senzorral. Ha injektoros a gép akkor tenyleg elég a dobba mérni. Ha karbis akkor segít egyenként a karbikat beállítani . Ugyanakkor nem csak alapjáraton kell hanem minden fokozatban minden terhelési viszonynál. Azaz a teljes skálán. Ezért jó a dyno.