Én is próbáltam az aluforr-t. Elsőre tök jól működött aztán a következő használatkor 2-3 hét már nem. Olyan mint ha a "folyató" szer bedöglött volna, pedig az állaga nem változott. Az egyik kollégám is vett miután látta az 1. próbálkozásomat, de neki már az első próbánál sem működött a dolog. Szóval szerintem ha tudsz valakit aki avi-val meg tudja hegeszteni inkább csináltasd meg vele. Biztosabb. Persze, ha már többször használtad az aluforr-t és neked jól működik és nem csak a videójukat láttad a neten, akkor jó is lehet vele.
Én is kezdem azt gondolni. ami érdekes, hogy kap benyát, mert kivéve a gyertyát láthatóan prüszkölt a gyertyanyílásnál, de...van egy ablakos repedés a karbi alatt. Mondom megnézem ez csak felületi, vagy átrepedt teljesen...tank le mert a nyílt lángot nem szereti a benya, mondom felmelegítem mit ad..és bassza meg izzad mint a fürdős kurva, jön rajta kifelé a forgattyúsházból az olaj, tehát ott indításkor falsot szív, hogy baszná meg a topa baromja aki berepesztette.
Eddig nem foglalkoztam vele,mikor megvettem akkor rá volt gyógyulva vastagon az olaj, ami inkább pakura lehetett, Gondoltam "jó gazdás" gép volt, túlfojt a karbi és a jó öreg 2T olaj ott maradt, ráéget. Szóval a kuplung oldali szimering eresztett mikor megvettem, átengedte az olajat, füstölt rendesen, de egyben felküldte az olajat a repedésen keresztül a karbi alá, oda rágyógyult és indításkor nem adott falsot. Most hogy nincs olaj zabálás, kidolgozta az olajat...viszont falsot szív indításkor és bár elkap némi benyát, de induláshoz ez kevés.
Veszek egy aluforr 300-as pákát és rámegyek a repedésre. Jelenleg ez a dííl.
Biztos bele lehet tenni, most szimó vonalon indultam el, láttam rá példát, de még furdal a kíváncsiság mert ekkora szikrákkal még egy Riga is beröffene, akr hátrafelé is...
"Biztos 10 perc alatt megtalálnám" először én is azt hittem Már lassan a fejem tetején járok, de eddig még olyan gép nem volt amit ne tudtam volna beindítani. A gyertya benzin szagú, én is arra kezdek gyanakodni, hogy nem a gyújtás szopat.
Szerintem sem gyújtás. Ott már nagyon gyenge szikrának kell lennie, hogy ne gyulladjon be a benzin-levegő keverék, ha az jó. Én is inkább a benzinnél, karinál, fúvókánál keresgélnék. De csak az után, h mértem egy kompressziót. 2 ütemű motor nem túl bonyolult. Ha van elég vákuum, kompresszió benne és a gyújtás tényleg jó időben van csak az üza ellátás marad a hunyó
ejej...
valakitől egy komplett biztosan működő gyújtás? aztán ha elindul azzal, akkor lehet tovább gondolkodni...
az indexek felszerelése régebben történt mint ez a probláma születése?
Biztos 10 perc alatt megtalálnám, mi baja van... Téged szopat, sztem valami kis hibát benézel, azóta körbe jársz Idegen szem jót tenne neki
Kap benzint különben? A gyertya benzines lesz a hiábavaló rugdosás után? A kipuf benzin szagú? Lehet, nem is a gyújtás a hunyó...
Visszajött a lendkerék ami érezhetően jobb lett, közelebb faragtam a gyújtótekercset is a lendkerékhez így kisebb lett a légrés és még jobb a szikrakép, de semmi...mintha meg lenne átkozva. Benzint kap, szikra van, időben is de olyan mintha be lenne oltva elindulás ellen. Vettem kondit, cseréltem de azzal is ugyanez a helyzet. A B terv a szimó gyújtás, csak még rá kell vennem magam, hogy megfaragjam a szimó tekercset is mert az egyik felfogatása távol van a lendkeréktől kb 1.5 mm kell kimarnom a csavar nyílásból hogy megfelelő legyen és meglátom mit dob. C tervnek persze még mindig ott a roost
https://totalcar.hu/magazin/hi...