én kifúrtam mind a 4 leömlőt és szonda helyet kapott ledugózva, egyenként lett beállítva minden karburátor keverék.. 160-230 250 es tempónál ment el 6,5-7,5 L benga a 900-ason. viszont az beállítás után a napi első indításkor lőtt olyat mint ha egy stukker sülne el. viszont mind a 4 gyertya fehérre volt kiégve, sajnos akkor nem vettem bele egy jet -kittet, sport szűrő és egy nyitott kipufogó rendszer beállítva érzetre hozna némi javulást, de nem nyomatékot.
Rigával jártam úgy,elnéztem a főtengely forgásirányt,(ez a dög hátrafelé forog,nem előre mint a Simson!)és utógyújtásra sikerült belőni,aztán mikor indult volna,az első pöffenésnél meg is állt a főtengely.
Az alaplapot 3 csavar fogja és kb 2 óránál van a megszakító, ezt nem tudod máshova rakni. Az előgyújtás időpontot vagy 3 féle módon ellenőriztem, mármint a nyitás időpontját mert tolómérővel az FHP előtti 3mm-t nem nehéz belőni, szóval a nyitást szemre (régi módszer de még eddig mindig bejött amikor csináltam), összehajtott alufólia csíkkal mikor elengedi és persze műszerrel 200ohmos mérési tartományban ha felmegy 1 ohm-ra akkor kezd nyitni. Mindegyiknél ugyanaz jött ki. A kondija nem zárlatos, hozza a gyári értéket, de ha más nem lesz, mielőtt átszerelem szimó trafósra azt is kipróbálom, amint visszajön a lendkerék.
Én így látatlanba kissb ötletét támogatom... Biztos, hogy jó helyen van az alaplap? Pl. a régi Verhovináét 2 csavar fogta, kis erőltetéssel fel lehetett tenni 180 fok eltéréssel, aztán kereshetted, mé' nem indul
Szóval kézzel forgatva, gyertyánál bedugott valamivel nézni a felső holtpontot, előtte 2-3 mm-el szikrázzon (azt ti tudjátok, mennyi a gyári érték)
A kondi meg nem a megszakító védelmére van, ez tévedés! Eleme a rendszernek, kondi nélkül nem lesz szikra Én azt kicserélném próbaképp... egyébként sztem betett üveggyertyán kívülről nem látni a szikrát, annyira nem erős az - szóval lehet, van szikra, csak nem jókor.
Próbáltam előmelegíteni, meg kapott hidegindítót is, de semmi, mint egy halott... közben olvastam róla egy fórumon, hogy volt aki hasonlóan járt, még a szakműhelyben sem tudták beröffenteni a motorját, de van egy ember csolnokon vagy hol, egy hónap után kapta vissza és akkor indult, de az okot sajnos nem írta le. Ha más nem lesz átszerelem szimó trafós gyújtásra.
én is ennek a közelében járok, de valahogy be kell röffentenem mindenáron, mert a gyerkőcnek meg kell tanulnia motorozni, mielőtt elkezdi a gyakorlatot.
Nekem a szürkén a bumper gumi szakadt el, ahol a gátló védőharangja van rajta. Most le van csúszva tehát az aljára Megnéztem, ebben is burkolat meg rengeteg patent takarja - szóval maradt úgy egyelőre
Az alaplapon sok variáció nincs, mármint a visszarakása nem bonyolult. Nem ér bele sehol a lendkerék, zárlat nincs az elemeken és működik is minden csak nincs elég kraft a szikrában, legalábbis szerintem minden arra utal. 2 tekerccsel és 2 gyertyával is teszteltem, de ugyanaz volt az eredmény. Az bosszant, hogy a lányom már gurulhatna vele...
Szóval kézzel forgatva, gyertyánál bedugott valamivel nézni a felső holtpontot, előtte 2-3 mm-el szikrázzon (azt ti tudjátok, mennyi a gyári érték)
A kondi meg nem a megszakító védelmére van, ez tévedés! Eleme a rendszernek, kondi nélkül nem lesz szikra Én azt kicserélném próbaképp... egyébként sztem betett üveggyertyán kívülről nem látni a szikrát, annyira nem erős az - szóval lehet, van szikra, csak nem jókor.