Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A baj az, hogy a szabadságom mostanra volt kiírva és már nem engedték módosítani. (azaz most épp itthon vagyok) Legközelebb július végén-augusztus elején leszek szabad, akkorra van foglalva a Horvát szállás. (este beszélek a horvát sráccal hogy tud-e valamit)
Ez valami becsípődés, hogy francia autókat vesztek sorba? Ráadásul mostanság, Trianon évfordulóján? Sztem megrohadhat az összes csigazabáló a vackaikkal meg a jesvicsárli mentalitásukkal együtt én maradok a német technikánál. Jó, én BMW-s vagyok, de van azért még választék a VW gruppe vackai közül is, a Skodrik pl. kimondottan jók, és jó áron is mennek (Ausztriában vezeti az eladásokat)
Ezt amúgy a nyugger BMW-ért kaptad

ui: egyébként mit akarsz a BMW-től nyuggerként? az megy, arra való, és te meg öregként, nem mozgó végtagokkal, rossz látással (és még hülyébb is leszel, mint most ) nem tudod majd kihasználni AKKOR lesz felesleges kiadás, akkor majd jó lesz egy Citrom C4 is, abba könnyebben befér a kerekes szék
A Still targoncákba nálunk is fincsi olajat tettek,csak sajna azt nem tudtam a raktárból vételezni,műszerjavításhoz külön olaj van a raktárban,az meg túl vékony a motorba.Viszont puskaápoláshoz a műszerolaj is jó volt.
Én a Kawánál is maradtam a Castrolnál,csak ez a gépállat nem Actevo-t kapott hanem Power1-et.
Mikor az utolsó vizsgára vittem a yamit,két éve,a vizsgáztató húzott neki egy kövér gázt,az is köpött akkora fekete füstöt mint egy Kraz!
Elgondolkodtam egy pót-szervezésen, gyorsba. Mivel Svájc-Olasz kiesik (ott még nyűglődnek) egy horvát Isztria bejárás esetleg? Igen szép motoros utak és helyek vannak arra, és oda júnuisnban már lehet menni, meg ott nem vol még akkora hiszti sem, mint nálunk...
nem lenne ránk az a nagy meleg... 14-15 fok, meg arrafelé is mutat néni esőt.
Már elküldtem mikor pontosíthattam volna.
Jelenleg? Épp egy osztrák szálláson vakaródznánk, hogy indulni kéne tovább Vagy ülnénk a berregő motorokon indulásra kész, és azt néznénk, amint Cső mégiscsak esőruhára vált...
Én az alap dízelét tankolom és füstnek nyoma nincs, a fap elbánik vele. Az a baj hogy kis távolságon használjuk döntően és azt jem szereti a dízel, de lekopogom 5.8- al elmegy vegyesen, kint meg 4.8 körül ez főleg nyaralásoknál jó a 60 literes tank barátságos, meg a 3 hátsó teljes értékű ülés, de vittem már kishajót is a tetöcsomagtartón.
Ezzel mi is így vagyunk, mert tökéletes választás volt, mindent is tud, ami kell a családnak és a fentartása is nagyon baráti.Lehet maradunk a vonalnál és c4 picasso lesz a következő, bár egy bömösnek azért örülnék, de azt majd nyuggerként.
Az üzemanyagról még annyit: kb. 1 éve én is OMV prémiumot tankolok, azóta nincs az a jelenség hogy kiköp egy lapát kormot a kéményen az első nagyobb gázadásra. (sok a city cruise így lerakódik a cucc a csőben meg a katalizátorban, aztán odalépve jön a menekülő tintahal effektus)
Jelenleg jön egy kis fekete füst, aztán semmi.
Én keveset megyek vele (általában 4-5 tele tank fogy el egy évben) de azt sok rövid távon teszi meg, így indokolt a csere.
Bár hosszú távon (időben) úgysem tervezek vele, a "6 év-60e km után mehet ingyen a bontóba is, ha nagyobb költést nem igényel" vásárláskori tervet már nagyjából teljesítette. (a "nagyjából" a ráköltésre vonatkozik, abban azért volt hiba)
A legnagyobb problémám, hogy mi legyen majd helyette, ugyanis ötletem sincs hogy mire mondanám azt, hogy "na ezt szeretném".
Ásványi vagy félszintetikus olajakkal nem volt ilyen "gond" de ezek észter bázisú full szintetikusak, ezeknél ez "állítólag" természetes jelenség.
Nem volt feltűnően rossz a váltás, csak határozottabban kellett kezelni a váltókart és nem volt olyan "sima" a váltásérzet. Ezt még kipróbálom (bár nem tudom mikor, mivel jelenleg épp Svájcban kéne lennünk de nem vagyunk) aztán ha ezzel is olyan akkor megy bele a félszintetikus: https://mannol.hu/index.php?ro...
A jelenlegi helyzet miatt ez nem sürgős, így a motorokat kis túlzással keresni kéne a garázsban, úgy el vannak ásva a sarokba.
Akkor sűrűn cseréled, nálam megéri a 15-öt, így évente 1-2 cseréből kijövünk.
Ha annyiból megvan az jó ár.
A Helix azért volt nagyon jó, mert a céges targoncákba azt tették, na meg hogy épp jókor voltam a raktárban.
Évente szoktam. Pont most jelent meg a villáskulcs és nullázta le a szervizperiódus km számlálóját. 7500 km volt még vissza pár napja, 15000-ről indul reset után.
Érdekes ez a melegoldali dolog, ha elég jól felmegy a tempricsör mondjuk 105 körül ahogy olvastam akkor már nagy különbséget viszkozitásban nemigen mutatnak az olajok, azaz szinte mindegy, hogy 40 vagy 50 a meleg oldal. De a puding próbája az evés, kíváncsi vagyok a tapasztalatodra.
A GTR-ben meg mostanában ez van: https://mannol.hu/index.php?ro... Mikor megvettem, a kereskedő Motult tett bele 3.400/liter akciós áron (hogy száradna le a farka) de felszámolt 4 litert, pedig valójában olajcserénél 2,7L megy bele. Aztán Gulf 15w40 volt benne, utána meg a Mannol.
Most szerintem kap egy esélyt ez, mivel a túrákon nyáron a melegben akadósabb volt a váltó, ha már meleg volt az olaj : https://mannol.hu/index.php?ro...
Én nem variálom, most is az van benne és a 4 litert megkapom 6000 alatt, tehát nem drága. A Helix nagyon baba lehetett
A FAP-on a legtöbbet az OMW-s üzemanyag segít szerintem, még nem kellett tisztítani, lassan viszont megint fel kell tölteni a tartályát. Milyen gyakran cserélsz olajat?
Amikor megvettem én is azt tettem bele talán kétszer. Aztán ilyet: http://www.gunk.hu/termek/751/...
Utána meg sorrendben ezeket:
https://mannol.hu/index.php?ro...
https://mannol.hu/index.php?ro...
http://www.gunk.hu/termek/483/... (ezt a cég állta)
Az utolsó kettő meg ez volt: https://mannol.hu/index.php?ro...

Semmi különbség sem volt egyiknél sem, és 300 felett járva is teljesen ok a gép hangja, fogyasztása, ez mondjuk 2.0 hdi a nem FAP-os verzió.
Én mindig - jó egyszer a szerelőm választott, nem is volt olyan - total quartz 9000-ret teszek a gépbe és 300 felett járva is teljesen ok a gép hangja, fogyasztása, ez mondjuk 1.6 hdi a FAP-os verzió, a hazai viszonyokra az 5W40 a legjobb neki, szerintem és nem tartom magam olaj nácinak.
Nem szoktam megkérdezni tőlük hogy ki mit szeretne. (attól függ hogy milyen van olcsón)
Eddig Mannolt kapott mindenki, bár most van itt majdnem 2 liter maradék, belevaló Total kvarc 5w40. (sógorom Suzukijából maradt)
Azon tanultuk programozni 87-ben...csak úgy pattogott a betű a képernyőn Nem volt benne annyi fun mint a commodore-ban. De ha azt mondod, hogy a kvarcjátékkal is 90-ben ismerkedtél meg akkor maradinak foglak tartani
Hát azt számítógépnek nevezni... alig tudott többet, mint a ZX81... csak ugye magyar fejlesztés volt, nem kemény valutát kellett lobbantani érte a cucilizmusban - ez számított...
Te burzsuj.. Volt már számítógépe a sulidnak 84-ben? A tévéjáték tényleg nagy haladás volt, volt a családban gazdagéknak..így legalább volt fogalmam miről beszélgetnek a többiek suli szünetben.