Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tökmindegy hogy hány év körüli autón de a tányér mellett már kiverte a skarlát. Persze még nem porlik, de ebből lesz nó perc alatt ropogós a lemez.
Ez "eléggé"? Egy 20 év körüli autón? Sztem ez semmi, felületi rozsda. Belül látszik, hogy teljesen ép a lemez... Az Omikában pl. kiszakadt de mondjuk az már 22. Meghegesztették ötezeré' azóta megint jó.
Eléggé rozsdállik a torony környéke.
Ez de jó ez a videó tanulságos.
De ahhoz hogy eljussak a 47e műanyag szar belső elemen amik 99e torx patent ph fejes csavarral vannak felrakva ahhoz kellett az oktatási anyag. Ide 1 fajta van több gyártótól.
Ehhez nem szerelési vidi kell, hanem jó méretű gumi pogácsa
Bazze pont ezt néztem én is ma. Akadt egy kis problémám és kerestem jutyubon a szerelési vidit.
Kellemetlen.
http://youtu.be/YqfuwYDgQdE;feature=emb_rel_end
Ez egy teljesen pontos, és helytálló megfogalmazás.
1959 óta van labor Wuhanban és most is pont azok tudják, hogy mi folyik ott bent, akikre ez tartozik.
Zsir lett.
Még nem olyan rossz a helyzet.Majd lesz! De nem hiszem,hogy 2 hónapnál tovább tartana.Csak magánvélemény .
Király :)
Eddig én is a késes és a fűrészes verzióval vágtam (sz&rakodós és szemetelős) de ezt tényleg érdemes volt megcsinálni.
Marha jó hogy szépen vág és nincs semmi szanaszét repkedő hcell. Ráadásul méretpontos, kattra illeszkedik oda, ahova beszabtam. (nagyon nagy segítség)
Szuper. Jó lett volna nekem is pár éve amikor szigeteltem a tetőt meg az ereszaljat....
Ugyanazzal a co dróttal megy, vágtam már vele sokat. Egyszer kellett feszíteni rajta, mert a keret igazodott valamennyit a csavaroknál.
Király lett Még arra gondoltam, hogy esetleg lehetne bowdenből is csinálni a vágó szálat...
(fejidommal együtt)
Van egy itthon, még függőben. (holnap rákérdezek)
Remélem neked lesz igazad! Bàr a mostani helyzetet elnézve nagyon optimista vagy!