Persze egy másik fórumon, valaki más meg méretezne és megtervezne egy anyagában rugalmas, rugó nélküli dinamikus kevlár keretet, amit aztán a cég karbon specialistái legyártanának, majd leellenőriztetné az atomerőmű mérnökeivel hogy tényleg minden a terv szerint van-e. (a villamos rendszer tervezését szkájpon egyeztetve ilon mászkkal csinálná és természetesen a názánál tesztelnék a kész rendszert)
Igen. Viszont ismersz eddig nem volt kötelező Most azon gondolkodom, hogy inkább elindulok: beszállok sofőrködni az asszonynak, ha engedi, mert nekik kijárós ügyeleti rendszert kell szervezniük.
Mivel én orvosi rendelőben dolgozom, én mehetek ezután is bárhova
Gitárhúr. Azt meg lehet húzni nagy erővel, nem szakad el (gondolom, nem vörös izzásig fűtöd, mert akkor igen) Látod, mennyi jó ötletünk van, így, hogy nem nekünk kell megcsinálni?
Nekem is ötletelhetnétek: Frissen kivágott fa tuskóit kéne kiszedni. Kiásni nem sok kedvem van kiégetni próbáltam: raktam fölé egy kivágott hordót, qrva nagy tüzet bele, 2 órán át égettem benne gallyat, nyesedéket, meg a kivágott fa elszáradt darabjait. Utána még 2-3 órát izzott a tönkön a parázs.
Másnap nézem - B+, meg se látszott a tuskón, miután lesöpörtem a pernyét róla
Megpróbáltam még1x, gázolajat is kapott, lófaxt se használt annyira nedves a csonk, hogy baltát belevágva kijön a víz... várjak vele fél évet? de qrvára útban van.
"Leírás a jutúb oldalon."
Ha esetleg elszakad úgyis sima drótot húzok be helyette, ez csak Csövi elképzelését igazolni tettem bele, addig meg ha vág akkor jó ez így. (kértem a lakatosoktól 1,5 méter co2 drótot mikor mondtam hogy mire kell, egyből vágták rá hogy "arra nem lesz jó mert nem melegszik fel, itt már csináltak ilyet" )
Feszíteni meg nem kell jobban mert csak a rugó nyúlik, meg a keret is gyenge.
A te drótod nagyon vezet, sztem valami nagyobb ellenállású kéne (szóval nem réz bevonatos) meg úgy szemre 1 mm sincs. De ha vág, így is jó... csak okoskodunk
Sima acéldrót jobb lenne, és sztem is spanolni kéne rajta - de azt meg nem bírná el a gyenge keret. Valami ilyesmi spannoló system kéne:
Azért a 12 amper így sem gyenge ami a dróton folyik. (ennél lejjebb nem lehet venni a trafót, max. ellenállást lehetne betenni de jó lesz ez így)
Ahhoz képest hogy az eredeti videón 40 ampert írt az alkotó az 1,2mm-es dróton.....bár az váltóáramú és nem szabályozott trafó. (itt nekem az inverter biztos hogy belekever)
Nem nagyon lehet mert egy rugó van benne. (kell bele, mert a huzal hossza változik a hőtől és ha hidegen nagyon meg van feszítve, akkor pár vágás után elszakad)
Elég gány a kivitelezés, de hát egy munkára kell, nem tervezem hogy a későbbiekben szigetelnék még.
Kb. 15 percig tartott maradék anyagból összedobni. Kicsit szétnyitottam a szárait, így belefér a méteres tábla hosszában is. (tegnap sima acéldrótot fűztem bele, de mivel rövid lett a keret így kinyitva már a drót is rövid volt, mára meg hoztam egy darab CO2 huzalt és ha már ott volt akkor azt fűztem bele Csövi kedvéért)
Ez amit itt vágtam 12 centis EPS80, a kék XPS maradék, az utolsót meg Arni tudja, mert ő adta mikor még ott voltam nála.
Leírás a jutúb oldalon.
Összerakás utáni első kísérlet. (Csövi tiszteletére CO2 hegesztő dróttal csináltam)
Ez a kézben tartott telefonnal mindent csinálunk egy kissé nehézkes, meg a semmi után egy kicsit gyorsabban kezdett el vágni mint vártam, ezért a kis zavar az elején. (elszíneződött a drót az első bekapcsolásnál és hirtelen úgy nézett ki mintha vörösen izzana, ezért a gyors lekapcsolás)
A kék XPS hátulján volt már egy kis vakolat, azért nem vitte át egyszerre.
Anyám Ferrovillos volt így egy ezres kedvezménnyel még házhoz is hozták egy karton dobozban Ifa terhesótón. Kormány, ülés, lábtaró, tükör a helyére azt go.
Nekem meg a mezőfalvi 71. számú Mezőgazdasági Vasboltból boltból. (89-ben, 6.890Ft volt) https://goo.gl/maps/Liv7eKhXFQfSsF9d9
A választék a sötét metálzöld és a metálbordó volt. (és össz. ez a két darab)
Mivel én orvosi rendelőben dolgozom, én mehetek ezután is bárhova
Nekem is ötletelhetnétek: Frissen kivágott fa tuskóit kéne kiszedni. Kiásni nem sok kedvem van kiégetni próbáltam: raktam fölé egy kivágott hordót, qrva nagy tüzet bele, 2 órán át égettem benne gallyat, nyesedéket, meg a kivágott fa elszáradt darabjait. Utána még 2-3 órát izzott a tönkön a parázs.
Másnap nézem - B+, meg se látszott a tuskón, miután lesöpörtem a pernyét róla
Megpróbáltam még1x, gázolajat is kapott, lófaxt se használt annyira nedves a csonk, hogy baltát belevágva kijön a víz... várjak vele fél évet? de qrvára útban van.
De gondolom te eddig is önkéntes karanténban tartottad magad.
Ha esetleg elszakad úgyis sima drótot húzok be helyette, ez csak Csövi elképzelését igazolni tettem bele, addig meg ha vág akkor jó ez így. (kértem a lakatosoktól 1,5 méter co2 drótot mikor mondtam hogy mire kell, egyből vágták rá hogy "arra nem lesz jó mert nem melegszik fel, itt már csináltak ilyet" )
Feszíteni meg nem kell jobban mert csak a rugó nyúlik, meg a keret is gyenge.
Sima acéldrót jobb lenne, és sztem is spanolni kéne rajta - de azt meg nem bírná el a gyenge keret. Valami ilyesmi spannoló system kéne:
Ahhoz képest hogy az eredeti videón 40 ampert írt az alkotó az 1,2mm-es dróton.....bár az váltóáramú és nem szabályozott trafó. (itt nekem az inverter biztos hogy belekever)
Elég gány a kivitelezés, de hát egy munkára kell, nem tervezem hogy a későbbiekben szigetelnék még.
Nekem még egyszer a lendkerék szegecselése engedett el és szabadult el. (otthontól vagy 40 km-re)
Ez amit itt vágtam 12 centis EPS80, a kék XPS maradék, az utolsót meg Arni tudja, mert ő adta mikor még ott voltam nála.
Összerakás utáni első kísérlet. (Csövi tiszteletére CO2 hegesztő dróttal csináltam)
Ez a kézben tartott telefonnal mindent csinálunk egy kissé nehézkes, meg a semmi után egy kicsit gyorsabban kezdett el vágni mint vártam, ezért a kis zavar az elején. (elszíneződött a drót az első bekapcsolásnál és hirtelen úgy nézett ki mintha vörösen izzana, ezért a gyors lekapcsolás)
A kék XPS hátulján volt már egy kis vakolat, azért nem vitte át egyszerre.
https://www.ebay.de/itm/BMW-74...
A választék a sötét metálzöld és a metálbordó volt. (és össz. ez a két darab)