Van itthon 3db többtárcsás nedveskuplungos motor egyik se fullad le reggel hidegbe egyesbe rakáskor.
Az normális h ránt egyet de a lefulladás az szerintem nem.
Románok raktak olyan szar olajat annó a Dáciába,télen alig tudta megforgatni az önindító a motort,annyira fogta az olaj.Sokan ki is cserélték amint megkapták a kocsit.Viszont itt sportmotornál nagyon kell ügyelni a teljesítmény miatt,gyengébb olajat nem rakhatsz bele.
Ezt nálam friss olajnál is csinálta,főleg hidegebb időben.A lamellákon vannak rések,ahol elvileg az olaj kifolyik,kopott lamelláknál ez elvékonyodik,lehet cserélni de szerintem nem éri meg.
Igen,mert nedves kuplung,,tehát olaj van köztük,és az olaj összetapasztja kicsit.Az Fzr-nél az első indulásnál olyat rántott a gépen,mintha nem emelne ki a kuplung,pedig csak az olaj fogta.Minél több lamellás a kuplung,annál jobban érződig az első indulásnál.Aztán ha már elindult a sebességváltások normálisak lesznek.
Hűvösödnek a reggelek ("Közeleg a tél" xD), reggeli indítás utáni (ált. 1-2 percet jár alapjáraton) néha az első sebességbe rakásnál lefullad a gép. Utána már nem szokta ezt csinálni. Ez mitől lehet?
Meg azt tudom, hogy Arni műhelyén az ajtó sokkal nagyobb mint ez, ráadásul nem ilyen profilokból van és nem is üveg van benne merevítésnek, mégis jó. (legalábbis ennyire emléxem abból amit mondott, mikor ott voltam)
Az normális h ránt egyet de a lefulladás az szerintem nem.
Hűvösödnek a reggelek ("Közeleg a tél" xD), reggeli indítás utáni (ált. 1-2 percet jár alapjáraton) néha az első sebességbe rakásnál lefullad a gép. Utána már nem szokta ezt csinálni. Ez mitől lehet?