Ezekben CDI van, nem TCI mint a jamiban
Ezt a gyertyát ajánlja az NGK 0.9mm-es hézaggal a jamiba..én nem tenném bele mert egyetlen manualban sem szerepel.
Na jóvan, nem okoskodok itt mert tisztességtelen úgy, hogy ezeket (is) már régóta tudom. (nincs ott az R mint Resistance egyikben sem, az NGK meg már csak tudja hogy mit ajánljon 2019-ben) http://accessngk.com/part_find...
Mielőtt bármit is csinálsz, lökdösd meg párszor előre-hátra a gépetnegyedik vagy ötödik fokozatban. Így megmozdul a hajtásláncon keresztül a generátor tengelye és így a szabadonfutó is.
Könnyen lehet hogy az állástól csak letapadtak a szabadonfutó görgői. (előfordul)
Az a szabadonfutó hibája,nálam a Yaminál,meg a Kawánál is csinálja télen,amikor a hideg olajtól letapadnak a görgők,és nem zár össze.Azt nem tudom az 1000,nél hol van,600/500-on jobb oldalon van,ott hozzáférhető.
Udv mindenkinek egy kis segitsègre lenne szüksègem ... Adott egy fzr1000 3gm meg lett gyűrüzve hengerfej felújitva lapkázva stb. Összerakás után az öninditó csak kürüsztöl pedig ahoz nem volt nyulva csak a hengerek voltak lehuzva... Gondolom a megnövekedett kompresszió hozta elő ezt a problèmát... A kèrdèsem az lenne h tudok a legegyszerübben eljutni ahoz a fogaskerèkhez a blokkban?? Anyi munkám ès energiám van már ebben a motorban h lassan nem fogom bírni es már a hideg is kiráz attol a gondolattol is h ujra ki kell vegyem a motort a vázbol...
Ezt a gyertyát ajánlja az NGK 0.9mm-es hézaggal a jamiba..én nem tenném bele mert egyetlen manualban sem szerepel.