Nyugi, anyóshoz mi is úgy megyünk, hogy tele az autó, pedig már a két kindert se visszük Van viszont min. 5-6 reklámszatyor a nagytáska mellé, gyümölcsös láda, amit visszaviszünk (mert utoljára abban hoztunk el vmit) meg amit épp kitalálnak
De nem rinyálok emiatt, rutinos bepakoló vagyok, 5 személyes adriai nyaraláson és karácsony előtti számítógép alkatrész pakoláson edződtem
Viszont én szoktam kiszállni hubazmeg érzéssel - imádom vezetni még így tizenév után is.
Persze, hogy egy ilyen hétköznapi autó más tészta. De nem is szoktam kiszállni belőle "hubazmeg érzéssel". Talán akkor egy picit, amikor beül a család, azasszony meg plafonig pakolja a kombi csomagtartóját és elmegyünk anyámhoz egy hétvégére látogatóba. Nem hosszú hétvégére, csak 2 napra! Na akkor úgy szállok ki, hogy hubazmeg!
De a gyertya tényleg nem szép még. Én is kaptam kölcsön egy tesztert, kíváncsi vagyok mit mutat.
Most 6.7liter/100km-t mértem normál szolid használat mellett. A gyertyakép se jó tehát kell még csiszolni.
Hát ez az hogy a Mondeo nagyobb nehezebb és mégis kevesebbet fogyaszt de az igazán nem összehasonlítási alap teljesen más tészta....
Csövi , ez egy 1000-es sportmotor. Mennyi az a sok fogyasztás? Az enyém talán sosem evett 6 alatt. A mondeom nem fogyaszt annyit, pedig 2000ccm és 1,5Ton.
Sok értelme szerintem nincs.
Gondolom nem napi használatban van és így kalibrálva sem volt mostanában + a mérőcellája is el lehet öregedve. (úgy meg valamit mér, de közel sem biztos hogy a valóságot)
A motorokon tudsz hengerenként mérni (az FZR-en van erre mindegyik leömlőn csavar) de az autókon a katalizátor után nem sok mindent tud megmutatni. (ez még nem arra készült)
A második képen még egy kattintás lefelé (100uF állás) és egyszerűen rámérek a két kivezetésre a kondin.
Ami a gépen volt az névlegesen 18uF-os, mérve 7,1-7,2-ig ment fel. Kerestem egy másikat (a házi vízművön volt) az névlegesen 20uF-os, mérve 19,4uF-ot mutatott a műszer.
Minden figyelembe van véve, jelenleg (már 15 éve) egy ilyen https://www.jofogas.hu/veszprem/Alko_classic_E38_elektromos_funyiro_92166867.htm nyírja a füvet.
Nemrég (1 hete) cseréltem benne csapágyakat, de valamiért tegnap elerőtlenedett. (megy és nyír, csak nem vág igazán)
A cserénél láttam hogy a tekercsek foltokban itt-ott már kissé feketék, ez ugye nem a hosszú élet jele.
Ma mértem meg a kondenzátorát, a 18uF-os kondi 7,1 uF-ot tudott. Dobtam bele egy 20uF-ost, de nem lett jobb. Akkor láttam meg hogy elnyírta a késtartón az éket és csak a központi csavar fogta a kést, persze így a nagyobb fűben csúszókuplungként működött.
Szóval ez a gép még 15 szezon után sem akar elpusztulni.
De nem rinyálok emiatt, rutinos bepakoló vagyok, 5 személyes adriai nyaraláson és karácsony előtti számítógép alkatrész pakoláson edződtem
Viszont én szoktam kiszállni hubazmeg érzéssel - imádom vezetni még így tizenév után is.