Pedig nem akartalak meggyőzni. Ha néha megállít a rendőr, azzal sem szoktam vitatkozni, mert úgyis neki lesz igaza.
Én pl. nem láttam még ilyen jellegű mérést ezzel kapcsolatban, ez tényleg jó.
Én anno egyszerűen a józan paraszti észre hagyatkoztam (meg a néminemű villamos képzettségemre) mikor kísérletezni kezdtem, miután láttam hogy mindegyik itt járt FZR-en és hasonlókon elég nyeszlett a szikra új gyertyákkal is. Nem elég az hogy két helyen ad szikrát egyszerre egy trafó, ráadásul még a gyertyapipa ellenállása után még a gyertyában is van egy, hogy még nagyobb legyen a feszültségesés? Hát nóóórmális?
Szóval a pipáét hagytam, de kiiktattam a gyertyáét és máris csodálatos kék fényben ragyogott az FZR-ek szelepfedele, megszűnt az indítózáskori szenvedés a kicsit hervadtabb aksikkal is. (anno régen meg is osztottam ezt itt de nem volt igazán visszhangja)
Aztán elkezdtem utánajárni, hogy lehet-e ennek bármilyen nemkívánatos hatása, de semmi ilyesmit nem találtam. (azt viszont igen, hogy a GTR fórumon a figura az eddig megtett 163e mérföld alatt gond nélkül elvolt velük, mivel új kora óta D8EA-val ment)
Nekem a gyertyákban eddig ~16e km van, semmi gond velük.
Én azért sokszor azt tapasztalom, h nem a silányabb maradt itt, hanem az aki itthon is meg tudott élni, mert jó szaki volt. A fiad sem rohant egyből az egyetem után nyugatra, mert ő is olyan tudást szerzett amivel itthon is elboldogul.
Ez volt a mérés. Csak a szonda lett bedugva. Alapjáraton mértük és kb háromezres fordulaton.
Esetleg ha valaki mostanában viszi műszakira a motort csináltathatna egy referencia mérést kíváncsiságból.
Sztem többen vannak, akik "sokmindenhez"... mindenhez aligha.
Egyébként felértékelődik a tudás, mert jó szakembert már alig találni, semmilyen területen. A jók kiöregedtek, elmentek kűfődre, a maradék silányabb és túlterhelt, viszont legalább drága - dehát pont neked írom ezt, aki bevándorlókkal dolgoztat és úgy keresi a sok pénzt.... mennyit is?
pl. nekem eszembe nem jutott volna burkolni 30 éve... volt pár ismerős, aki pálinka árban megcsinálta volna nekem. Ma meg hosszabb a várólista egy mesterre, mint egy szívműtétre, és horror áron.
Persze, mer össze-vissza tekergeted!
Hát javítottál te ezekből a motorokból rohadt sokat? A pék süsse a kiflit, a szerelő szereljen, az atomfizikus meg......érted na......nem tudok mit mondani.
A gyertyában,kábelben meg pipában levő ellenállásnak csak zavarcsökkentő szerepe van,a primer körre nincs hatással.A TCI-tranzisztort záródiódával,meg Z-diódával védik.A saját gyújtásomban is azok vannak.
Gyertya-gyertya, nem tom' mit izéltek ezen, már az MZ-be is mindegy volt, csak a hőérték legyen kb. hasonló a gyárihoz Anno az volt az első, hogy kiberheltük az ellenállást a pipából, meg leszedtük a fémburkot, mert ezek xopattak leginkább. Manapság se kell zavarvédelem, senki nem hallgat már Kossuthot 540 kHz-es AM-en
Pedig nem akartalak meggyőzni. Ha néha megállít a rendőr, azzal sem szoktam vitatkozni, mert úgyis neki lesz igaza.
Én pl. nem láttam még ilyen jellegű mérést ezzel kapcsolatban, ez tényleg jó.
Én anno egyszerűen a józan paraszti észre hagyatkoztam (meg a néminemű villamos képzettségemre) mikor kísérletezni kezdtem, miután láttam hogy mindegyik itt járt FZR-en és hasonlókon elég nyeszlett a szikra új gyertyákkal is. Nem elég az hogy két helyen ad szikrát egyszerre egy trafó, ráadásul még a gyertyapipa ellenállása után még a gyertyában is van egy, hogy még nagyobb legyen a feszültségesés? Hát nóóórmális?
Szóval a pipáét hagytam, de kiiktattam a gyertyáét és máris csodálatos kék fényben ragyogott az FZR-ek szelepfedele, megszűnt az indítózáskori szenvedés a kicsit hervadtabb aksikkal is. (anno régen meg is osztottam ezt itt de nem volt igazán visszhangja)
Aztán elkezdtem utánajárni, hogy lehet-e ennek bármilyen nemkívánatos hatása, de semmi ilyesmit nem találtam. (azt viszont igen, hogy a GTR fórumon a figura az eddig megtett 163e mérföld alatt gond nélkül elvolt velük, mivel új kora óta D8EA-val ment)
Nekem a gyertyákban eddig ~16e km van, semmi gond velük.