Vadi új aksival 12,8V a töltés, ha leveszem a töltőkábelt az aksiról akkor a fesszabból 13,8V jön ki. amint bekötöm a rendszerbe 12,8V ra visszaesik. Aksi 0km vadi új régi aksikkal is ezt csinálja
Ne nyulj hozza
En mostanság csak szívok, ha valamin kicsit javítani akarok. Múltkor például a kisvespa km órájának egy rozsdás csavarjat akartam kicserélni. Kb 4 órás őrület lett belőle mert letortem a km óra és a benzin szint jelző mutatóját is. Úgy elöregedett az uv-tol hogy szilánkok ra tört mintha üveg lett volna
Beállítottam a szinkront az exupon, felet betekertem a piloton ma mentem vele annyira jobb lett hogy hihetetlen.
Valamit még kéne bizirgálnom rajta hátha van benne még valami rejtett tartalék.
Sanyám, a Prime egy kimondottan jó teljesítményű, csendes, korszerű gumi. Szépen suhan 150-el, amire nektek semmi szükségetek. Téli viszont kellhet, mert oda a házhoz nyárival nem mentek fel, ha véletlen 2 cm hó leesik. Meg talán előbb-utóbb nálunk is kötelező lesz bizonyos időszakban a téli, nektek csereberélni arra az évi 5 ezerre nem érdemes, a 4 évszakos az optimális választás. És akkor gumikérdés 8-10 évre letudva (vagy amíg ez az autó meglesz)
A vege megint eltűnt ....
A Fiat hátul 4 evszakos és elől cserélgetem. Ha lefut a téli 4 evszakosat kap előre is.
A két autó megy összesen évente kb 12 e km-t
Most sokat használtuk, 2 év alatt mentünk 9000km-t. Egyébként kb 5000 km szokott lenni két vizsga között. Csak most ugye sok volt a rohangálás a házalakîtás miatt.
Elméletileg, én is erre a döntésre jutottam, kb 30-ével ezelőtt, hogy 50-60 ló elég meg 600ccm.
Aztán meg nősültem, és három túradobozzal és asszony pajtással, kiderült hogy kicsi a ménes.
Ezért most 100-lovas FZ-750 van. Először ezres gépet akartam,de szerintem a 750-es is jó, ha csak túrázni járok.
Kérdés az, hogy mennyit használjátok egész évben összesen. Véleményem szerint 5000km-ig inkább használj téli gumit. Ha viszonylag keveset használod télivel nyáron sem veszel észre különbséget olyan óvatos stílusban ahogy te közlekedsz. Télen viszont bármikor adódhat olyan váratlan helyzet, hogy elő kell venni a kocsit havas, nedves időben még ha nem is volt betervezve. Akkor a nyári katasztrófáis lenne még óvatosan is.
En mostanság csak szívok, ha valamin kicsit javítani akarok. Múltkor például a kisvespa km órájának egy rozsdás csavarjat akartam kicserélni. Kb 4 órás őrület lett belőle mert letortem a km óra és a benzin szint jelző mutatóját is. Úgy elöregedett az uv-tol hogy szilánkok ra tört mintha üveg lett volna
Valamit még kéne bizirgálnom rajta hátha van benne még valami rejtett tartalék.
De a mostani viszonylatokban nem tudok jobbat elképzelni egy közepes motorral szerelt robogónál.
http://youtu.be/DPfHHls50-w
A Fiat hátul 4 evszakos és elől cserélgetem. Ha lefut a téli 4 evszakosat kap előre is.
A két autó megy összesen évente kb 12 e km-t
En nem akarok hegyen volgyon át egy gázállással legnagyobb fokozatban 130 al utazni
Aztán meg nősültem, és három túradobozzal és asszony pajtással, kiderült hogy kicsi a ménes.
Ezért most 100-lovas FZ-750 van. Először ezres gépet akartam,de szerintem a 750-es is jó, ha csak túrázni járok.
https://totalcar.hu/magazin/te...