Nagyon kiváncsi vagyok mit mondanak a hivatalban hétfön.
Viszon van biztositás és még 1-év müszaki a motoron.
Fizetek nekik adót is ha vissza helyezik forgalomba a motorom.
Viszon 60ezret nem fizetek átirásra megint, azt ne várják tölem.
Az sz&r ügy, mert akkor hivatalosan te megint új tulajdonos vagy és megint át kellene íratnod. Én is csak azt tudom javasolni hogy be kell menni és megkérdezni, bár az államigazgatás nem arról ismert hogy rugalmasan állna a dolgokhoz és lemondana bármilyen bevételről.
Nekem is van egy ilyen érzésem, hogy egy rókáról két bört akarnak lenyúzni.
Amúgy meg az idö nekem dolgozik, mert jelenleg nincs forgalomba és igy nem kell utánna fizetnem.
Meg várom hogy változzom a törvény, vagy a rendszer váltást.
Max 10-év és minden rendben lesz.
Én ittam, télleg xar. Haveromnál voltak japó vendégek (Pick RT) és már a 3. feles házi szilva után megfeküdtek nem szokták ezt a szintet
Azért remélem, valami jobb negyedbe is eljutsz, annyira nem tré az a hely.
Sztem simán meg kell venned újra. Kereskedésnek valóban nem kell átírnia magára, de valhogy biztosan lekerül a nevedről. Most vissza kell venned papíron is mintha egy tök idegen motor lenne.
Hát ez nem érdekli a hatóságot neki az a lényeg fzesd meg az eljárást.
Szerintem járj utána l. Kormányablak ott megmondják a tutit mert ha cdak kalózkodunk az nem mindíg jó
Igen, én is ezen gondolkozok.. Mivel 1-éven belül két átiratás ugyan azért a motorért elég lehúzós szerintem.
Mert én 8-évig üzembentató voltam, és 2018-ban vettem a nevemre tulajdonosként, hogy el tudjam adni.
Viszont 3-hónap után most vissza vásároltam drágábban.
Szóval nem gazdagodtam, inkább szegényebb lettem.
Hát nem mindennapi történet.
Valami szabály van, a kereskedőnek nem kell átiratnia, leadja a törzskönyvet ezt bevezetik a forgalmiba.
Az új tulaj meg megveszi átiratja eredetiség vizsgálat isten haragja stb. rád most elméletileg ez vonatkozik, hiszen eladtad ugye, meg vetted is.
Régebben létezett egy úgynevezett tulajdon visszarendezési szerződés amennyiben meghiúsult az adásvétel. Enne kéne utána járni..... hogyan van ez most.
Igen, nekem is van adás-vételim, hogy vissza vettem a kereskedötől.
Nosztalgiából vettem vissza, mert a szivemhez nőt nagyon és sajnáltam hogy eladtam.
A kérdés még mindig az, hogy írtatok adásvételi szerződést? Be lett jelentve az adásvétel az okmányirodában? (azaz valóban létrejött tulajdonos váltás?)
Mert ha az okmányirodában nem lett bejelentve hogy te eladtad a gépet és még mindig tulajdonos vagy (azaz nálad a forgalmi a te neveddel és van érvényes biztosításod) akkor valójában a kivonás dátumától ha jól emléxem 6 hónap múlva automatikusan visszahelyeződik a forgalomba. De tulajdonosként ezt te is kérheted ha bemész az okmányirodába. (azt nyilván nem kell emlegetni hogy eladtad és visszavetted)
Az a kérdés, hogy a kereskedő milyen jogcímen járt el mikor kivonatta a gépet a forgalomból.
Akkor vettem észre hogy valami nem oké, mikor a biztositó küldte az üzenetett hogy a bónuszt nem tudom érvényesiteni, mert az FZ 750.en érvényes biztositás van.
Viszont aki meg vette tölem kereskedö, nem kötött biztositást,, inkább kivonatta a forgalomból.
Most viszont vissza került hozzám,és most ilyenkor mi van???
Háát, de ez nem innyektoros.....meg sok a kilóméter is. Meg a szine is ojan izé.....
BMW-t ha vennék, az a K1200RT lenne full fapad kiadásban. De sokallom érte amennyiért vannak.
Hát akkor hogy adtad el? (jó, sejtem, én sem ma kezdtem, csak próbálok az általános síkon mozogni)
Mert ha én eladok valamit tökmindegy kinek, akkor a következő napon sétálok be a kormányhivatalba és adom is le az adásvételit, elkerülendő a későbbi problémák felszínre merülését.
A biztosítónak szintén még aznap jelentem is be hogy ennyi volt a szerződés és tolom is át a B10-emet a másikra vagy a következőre.
Viszon van biztositás és még 1-év müszaki a motoron.
Fizetek nekik adót is ha vissza helyezik forgalomba a motorom.
Viszon 60ezret nem fizetek átirásra megint, azt ne várják tölem.