Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Itt körülnézve látok elég sok ukrán rendszámú nyaraló verdát, szinte kivétel nélkül pár éves bazinagy Nissan Patrolok vagy Toyota Landcruiserek, néha új merci/VW kisbuszok (az hogy mindegyik fekete az nem is lehet kérdés)
A magyarok új Citroennel (többnyire C4-C5) vagy Renault Talismannal jönnek (tényleg marha sokat látok) és persze a döntő többség Passattal meg BMW-vel. (X1-X3-X5 és a Bangle 5-östől újabbakkal,, magyart 10+ évessel nem is igen láttam) Meg van itt egy 19 éves pözsó is.
A csehek új Octaviaval és Audi A4-A6-tal nyomulnak. A lengyelek (vannak 10+ évesek is) Passattal de főleg opel astra/ ford mondeo/focus vonalon.
A német és az osztrák szintén új rönó/citroen/bmw/passat/A4/A6/kia/hyundai-jal jött. (max. 5-6 évessel)
Volvót 2-őt láttam összesen, mindegyik az xc90-es tank volt. (és svájciak)
én is néztem a kövi kocsi biztijét negyedévre 25e mind1 hogy 2,5ös volvó kombi diesel vagy 2l bmw coupe
És még a legolcsóbb tarifával számolták,mert öreg már a vas.
Gyulám a teljesítményt meg kell fizetni
Ádám,115450-péz volt a Kawa átírása,a magyar állam is lehúz rendesen!
Az csak annak fáj aki nem a közös buliban játszik hanem huligánkodni akár
Ha az az ára, hogy +2 km/h túllépésért is baxakszanak veled - akkor remélem, soha. Én már nem szeretnék ilyen túlszabályozott birka államban élni (mint ez, meg pl. Svájc)
Nem tudom mikor lessssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssz itthon olyan, hogy ha megtérült az út akkor ingyenessé válik.
Dehogy lesssz... akkor egy csomó jármű eltűnne az utakról, mert 1ccerűen sokan nem tudnák fenntartani - és akkor az üzemanyagon beszedett lóvé nagyobbat csökkenne, mint amit a díjemeléssel nyernének. Majd csak a fizetésekkel párhuzamosan fog felkúszni, úgy kevésbé tűnik fel
Szóval nem lessssz itt baj, vagy ha mégis, akkor legalább a forgalom kisebb lessssz.
ilyen lett (ha már motoros témában senki nem akar hozzászólni )
Lesz
Lessz itthon még pofáraesés ha a biztosítók valódi, piaci alapon árazzák be a kötelezőket, mert most még csak ilyen kapunyitónak használják önköltség alatt akár a kgfb-t.
És aztán az adók is nevetségesen alacsonyak nálunk, ezért adják el a régi kocsijaikat három centért odaát, és ezért használják néhány országban akár tovább is mint mi, mert egy használt cucc árát elviszi még egyszer az átírás akár. Szóval itt az ügyviteli hercehurcán kívül MÉG Kánaán van.
Hajra
Augusztus első és második hetében építik be a nyílászárókat,gáz-központi fűtést,és csináljuk a falak bontását, burkolást, gipszkarton szerelést.
Már 700km van a Majestyben. Kb 80% két személlyel. Ma még a Bogi is felkéreszkedett.

Ma megpakoltunk egy konténert lommal. Holnap ürítik,de kb még 2db-ra lesz szükség. Hétvégén jön a víz szerelő,jövő hét végén végeznek a villanyszerelők,
És az a Yamaha volt.
Tévedtem
http://old.probike.se/wp-conte...
A legrosszabb közelítette a 15 öt :)
Szevasz daugyula, Vasárnap 12-es tali nem jössz el? Nézz be a 12-es fórumba.
Igen,12-nek a húsz liter 300-as tempónál csak 120 km-re elég.
Pár éve a motor revűben volt egy teszt, amiben azt hiszem az ezres sport gépeket tesztelték valami iszonyat nagy sugarú körpályán, hogy hogy viselik a tartós 250 körüli tempót. Úgy rémlik ott 20 liter körüli fogyasztáson jöttek ki
Ezért írtam lejjebb,az injektorost külön tanulni kell,mert ha odarántod,az benyomja a benzint,és ez kocsikra is igaz.Most már úgy nagyjából tudom mennyi gáz kell induláshoz,csak ugye hosszúak a fokozatok is,kicsit lassítani kéne rajta,csak a lánckerék anyát nem tudtam lelazítani.
Mikor megvettem 500-am is nyolcat evett,aztán karbijavítással,szintezéssel lett hat.
A fekete fzr exupom alapban evett tízet. De volt nálam kölcsönben olyan 636-os Kawasaki is ami annyit.
Szerintem az Omegád nem eszik ennyit.