Messzire még nem mentem vele,65 km-re töltöttem 5 litert.Persze ez városi,országúti vegyes,két személlyel.Ahogy Ábrus jelezte korábban,ez nem túragép,de ezzel tisztában vagyok.
Neeeeem, több, mert a most cserélten még volt vagy 6 mm de persze kicseréltem, mert a kopott tárcsához volt "beállva". Nem nagyon nyomok féket, ennyi a történet.
Csövi,ez még a bowdenes,a jeladó a pillangósor tengelyén van.de nincs vele gond,csak szoknom kell az injektorost,az oktató Yarisnál is szokni kellett,meg apám Altójánál is.Azt hittem ennek a brutál motornak egy kis pöcc is elég,hát azért ennek is kell egy kis gázt adni.
2 tárcsa 4 betét 42e volt, (Textar) olcsón megúsztam, szerencsére Bárdinál -46%-os kategóriában vagyok
A következő az automata váltó olajszűrő-olaj lesz, lehet, még a 7en - és elvégezve a 200 ezrenként esedékes szerviz
Amúgy Ábrusom megint igazad volt,ugyan jövő héten megyek a siroki találkozóra,de azt már most látom hogy ez a gép túrára bőven sok,főleg a fogyasztása.Még jó hogy tavasszal kaptam egy kis béremelést.
Akkor jövő tavaszra máris beírhatod a naptáradba a ZX12-őt,addig szedek össze pénzt egy nagyszervízre.Zsolti kicsit széthajtotta,,szegény már kezd csörögni,zörögni. .
Az enyém 5-6 között. 1x mentem vele 5 alatt.
A következő az automata váltó olajszűrő-olaj lesz, lehet, még a 7en - és elvégezve a 200 ezrenként esedékes szerviz