Első alkalommal még talán a vaskályhát is vittük, legutóbb meg szalmakalapot, napszemcsit, papucsot meg bankkártyát. (mondjuk a tartalék gyertyakábel és pipa azért jól jött, különben kénytelenek lettünk volna azt is venni)
Tegnap a garázsudvarban gurulgattam a motorral. Először ki szerettem volna menni az utcára,de sisak nem volt rajtam,és a kijárat előtt lépésben elgurult egy rendőr autó. Na akkor tettem le az utcában gurulásról. Se sisak,se papírok nem voltak nálam jobb a békesség. A rendőrök vegzálásából bőven elég volt ősszel,amikor a Piros rendszámára fájt a foguk.
Holnap már itthon leszek (ma egy órával ezelőtt keltem fel) és ha ilyesmi idő lesz akkor fordulok egyet a vassal. (az FZR akksi megdöglött tavasszal, a GTR-é most ősszel, de szerencsére a robogóba vettem újat tavaly ilyenkor, az jó bele)
Ma remek idő volt, gondoltam, beröffentem én is. Először 2x ráadtam a gyújtást, hogy feltöltse, aztán start - viszonylag könnyen elkapta, füstölve elkezdett menni, mint egy 2T. Járattam, gondoltam kerülök 1et, de a kapu előtt leállt. Nézem, nincs benzin benne pedig emléxem, volt, de úgy tűnik, kipárolgott vagy nem tudom, a hónapok alatt.
Töltöttem bele, de utána nem indult, csak rúgott 1-2-t, de már az indítózás is kezdett fáradni, úgyhogy nem erőltettem.
Szóval szép az akksitól, hogy ennyit vitte több hónap állás után (szeptemberben járt kb. utoljára) Most töltöm az akksit, nem szabad lemerülve tárolni.
Az idei 1. motorozás tehát kb. 30 méteresre sikerült
Érdekességképpen: a haveromnak a GSX750-ben ilyen volt gyárilag, 12 évesen ment a kukába.
https://motoralkatresz.eu/termekek/Yuasa/YTX9_BS_akkumulator/
Nekem ilyen volt a GTR-ben, most októberben döglött meg, 4,5 évet bírt. (nem töltögettem meg ilyesmi, csak benne volt a gépben) http://www.akkumulatoroutlet.h...
Az utolsó aksim banner volt fasza volt mert gyorsan könnyen tekerte a motort,de sajnos ez is csak két évet bírt,bár szerintem én tehetek róla,hogy csak ennyit bírt mert a 2016-os szezonban 800 km ment bele a motorba.Köszönöm a segítséget.
Igen zárt rendszerű akkumulátorra gondoltam.Nézegettem én is amik teljesítményben jobbak és 12 ah az nem fér bele,meg sok ami bal pozitív míg az enyémbe jobb pozitív kell.Akkor marad a sima sava.Eddig 2 évet bírtak az aksik igaz amit elsőre vettem az 135-ös volt a hidegindítás amit másodjára annak 165-ös volt.Az utóbbi fasza volt nagyon könnyen tekerte a motort.Köszönöm a segítséget.
Helló
Bent a blokk a vázban már csak a karbi és a legszűrő ház van hátra, de belefutottam egy problémába.
A blokk korai UK model aminek külső olajhűtője van. Na már most nincs hozzá tartóm. Van valakinek elfekvőben egy? Mutatom mi a probléma képen.
Második kép netről szedett. Itt van hogy milyen kellene
Mekkora a hely? Nekem volt bajom ezzel, mert a BMW-be 18 Ah-s kell minimum, a hely meg kicsi... mégis találtam bele. Nektek is kell lennie megfelelőnek... http://forex.hu/webshop/akkumu...
Töltöttem bele, de utána nem indult, csak rúgott 1-2-t, de már az indítózás is kezdett fáradni, úgyhogy nem erőltettem.
Szóval szép az akksitól, hogy ennyit vitte több hónap állás után (szeptemberben járt kb. utoljára) Most töltöm az akksit, nem szabad lemerülve tárolni.
Az idei 1. motorozás tehát kb. 30 méteresre sikerült
https://motoralkatresz.eu/termekek/Yuasa/YTX9_BS_akkumulator/
http://www.akkumulatoroutlet.h...
https://www.facebook.com/group...
Bent a blokk a vázban már csak a karbi és a legszűrő ház van hátra, de belefutottam egy problémába.
A blokk korai UK model aminek külső olajhűtője van. Na már most nincs hozzá tartóm. Van valakinek elfekvőben egy? Mutatom mi a probléma képen.
Második kép netről szedett. Itt van hogy milyen kellene
http://forex.hu/webshop/akkumu...