Sajnos a gondozásmentes (gondolom a zárt AGM-re gondolsz) 9-12Ah-s méretben pont nem fér bele, ugyanez a gond a 87-88-as ezresnél is. (mindegyik AGM 150 mm széles, ami meg keskenyebb, annak sokkal kisebb a teljesítménye)
Én is épp azon gondolkodom hogy milyet vegyek bele.
Ma elindítottam a Pirost. Elsőre szépen ahogy kell. Menni csak azért nem mentem vele,mert az idom alsó része még lent van róla. Festésre vár. Na nem telibe,csak javítva lesz,ahol kell. Pirosom soha nem lesz kinézetre olyan patika mint a Frézi,de már nem is az a fontos. Az az elsődleges,ha menni akarok vele,akkor tegye a dolgát. Ne b@sszon ki velem,mert azt nem komálom.
Szia. Ha a neten keresgélsz a webáruházak megadják az akksik pontos méretét is. Mérd meg, hogy neked mekkora fér bele és az alapján keresgélj. Esetleg szűkítheted a keresést 9-10 Ah-ra, akkor nem kell sokat átnézned.
ui.: a márka szinte teljesen mindegy, nekem a varta és a bosch is meghalt egy éven belül, van akinek a kevésbé márkás is évekig bírja.
Sziasztok.Segítségeteket szeretném kérni.92-es 600-as fzr-be milyen gondozásmentes aksit tudok belerakni?Eddig amiket találtam azok a méretük miatt nem jók.Köszönöm a segítséget.
"mintha ma valaki egy 200 ezer ejrós ....." Nem jó a hasonlat.
Akkor az az RD sokkal ütősebb volt, mivel még hasonló sem volt a környéken. Ma már egy motogp gépre sem kapná fel a fejét senki.
"A porlasztó mániádat nem igazán értem....."
Én is tudom hogy az injektor jobb, az új vas megbízhatóbb, de hát azt sem érted hogy miért a magas, nagymellű, jól tartott 40-eseket szeretem a kicsi, vékony 18-20 évesek helyett.
Volt itt a városkánkban egy ilyen - 87-ben... eléggé leesett állal álltuk körbe (MZ-s, Czetkás világban ) A tulaj korunkbeli volt, az anyjának 3 butikja a Balcsin, apja meg orvos Pesten (ezeket úgy megjegyeztem, mert ez kb. akkora dolog volt errefelé, mintha ma valaki egy 200 ezer ejrós MotoGP géppel parádézna a főutcán )
OK, én is aláírom, a régiek jobban meg voltak csinálva sok szempontból. Csakhogy az idő akkor is igénybe veszi: elporladnak a műanyagok a melegtől (kábelezés), bekeményednek a gumi alkatrészek, korrodálnak az elektromos csatlakozók szóval időzített bomba mind.
A porlasztó mániádat nem igazán értem, a befecskendezővel soha nincs baj, jobban is megy, kevesebbet is eszik, igazából egyszerűbb is.
Én Európa másik végébe szívesebben indulok el új járművel meg arra kötök Assistansot, oszt' lexarom
Én is a régieket kedvelem (amik nem sz&rok) csak ez a kollégámé, aki anno kb.2400 km-rel vette és most van benne vagy 5-6000 km. (még a gyári 2005-ös gumik vannak rajta szinte hibátlan állapotban, és a gép még sosem ment esőben, valamint 140-nél gyorsabban)
Egyébként nem foglalkoznék vele. (csak ahhoz valamit el kéne adni, azt meg nem szeretném, na meg injektoros is, ami szintén nem tetszik)
A pécsi szezon nyitón beszélgettem egy fiatal sráccal,neki is ilyen van amit linkeltél. Nagyon szereti,hosszú túrákra használja amire állítása szerint egyáltalán nem kevés.Doboz tartó,és doboz is van hozzá. Tavaly majdnem 100 ezer km volt benne,és esze ágában sincs eladni. Érdekes hogy előtte meg fzs 1000 hajtott.Ritkán vált az ember kisebbre.
Az nincs (csak ezres) viszont kérdezném hogy mit mondanál tapasztalatként az FZ6S-ről? (lenne egy eléggé jó ajánlat a környezetemben, pont ilyen, csak "új")
https://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fz6-s_fazer-12426352
Én is épp azon gondolkodom hogy milyet vegyek bele.
ui.: a márka szinte teljesen mindegy, nekem a varta és a bosch is meghalt egy éven belül, van akinek a kevésbé márkás is évekig bírja.
Akkor az az RD sokkal ütősebb volt, mivel még hasonló sem volt a környéken. Ma már egy motogp gépre sem kapná fel a fejét senki.
Én is tudom hogy az injektor jobb, az új vas megbízhatóbb, de hát azt sem érted hogy miért a magas, nagymellű, jól tartott 40-eseket szeretem a kicsi, vékony 18-20 évesek helyett.
https://www.kepesmotor.hu/yama...
A porlasztó mániádat nem igazán értem, a befecskendezővel soha nincs baj, jobban is megy, kevesebbet is eszik, igazából egyszerűbb is.
Én Európa másik végébe szívesebben indulok el új járművel meg arra kötök Assistansot, oszt' lexarom
Egyébként nem foglalkoznék vele. (csak ahhoz valamit el kéne adni, azt meg nem szeretném, na meg injektoros is, ami szintén nem tetszik)
Elég morcosan néz ki. (a motor)
https://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fz6-s_fazer-12426352
Tudna képeket csinálni a felfogatasrol. Hogy hogy fér el a vízhűtőtől?
Köszi