Ja, néztem a nagy csapágyadat, ezeöccá Koyo-ban nekem meg a buuuuuzi hátsó nagy csapágyam 16 rugó volt még jó, hogy csak 1 kell belőle, a másik csapágyam "olcsó", az "csak" 3000 körül volt
Pontosan.
Ez a felső csapágy, az alsó jónak tűnt de persze kicseréltem azt is. (kép)
De szétszedés előtt lehetett volna érezni, ha megemelve "beáll" középre. (már ez is olyan volt 72e km-nél, mikor vettem)
Tegnap kerékcsapágyakat cseréltem. (bár teljesen jónak tűntek 82e-nél, a hátsók még a gyári NTN-ek voltak, viszont az elsőket már cserélték mert "Made in Italy" volt rajtuk)
Hátul két elég komoly csapágyon gurul (6304) viszont az elsők 6203-asok, azok ott elég játékcsapágyaknak tűnnek egy ekkora behemóthoz. (össz. fizettem 7200 Ft-ot a csapágyboltban a 4 csapágyért /FAG/ meg egy szimeringért+elqrtam a tegnap délutánt a cserével)
Feltettem a kormánytelót még a múltkor, kedden elvittem műszakira, akkor mentem vele először.
Elég hülye érzés volt vezetni, olyan mintha szorulna a kormánycsapágy, pedig a 7 fokozatból csak 2-re volt állítva. Tegnap fel volt emelve az eleje, áttettem 1-re és tekergettem ide-oda a kormányt de ott is olyan "ragadós" érzése volt a kormánynak. (úgy tűnik hogy erre teljesen felesleges)
Lehet holnap ha normálisabb idő lesz akkor megyek vele. (ha meg még mindig nem tetszik akkor átteszem az FZR-re )
Szétszedtem a gépet talán a kormány csapágy még jó. Vettem ma gyorsan teló szimmeringet is SKF boltban 800/db az jó és ez legalább rendes teló szimmering nem forgó tengelyé. Kíváncsi leszek.
Üdv mindenkinek egy kis segitsègre lenne szüksègem fzr 4jh-nál meik az a csavar amèkkel állitok a lámpán mert nagyon fel hord ès a szembejövők folyton lámpáznak
ma próba túráztam én is mentem vagy 20 km-t Budaörs környékén egy 362 LE-s új Nissannal, ill. ezt Infinity-nek hívják. Jó volt. Meg egy Lexussal is kb. ennyit, az is jó volt.
Hazafelé meg villany autóval Pestről, 90-el országúton de így kibírta 2 töltéssel 3,5 óra volt az, ami nekem a dízellel 1,5 óra szokott lenni, de ez ingyen volt
Haverom új Nissant vesz, és ha már arra jártunk, kipróbáltuk, amit lehet.
Lesz motor belőle? 110-et kéne mennie, legalább néha-néha egyenesben Az osztrákoknál 100 a megengedett... előtte még itthonra szervezzünk valami próba túrát!
Vasárnap mentem a motorral kb 150 km-t hibátlanul üzemelt. Igaz nem volt meleg 10 fok fent a Pilisben meg 4. De legalább a hó le volt tolva ott fehérlett az út szélén. A hőfokmérő a normál alján állt. Ma is mentem kb 50 km-t em hallottam kopogást 20 fok volt néha a normál közepébe is felment a hőmérő. A bal első teló szimmeringem folyik. Kb 5ekm-t bírt szerintem az kevés ott valami bibi lesz. Érdekes, hogy ránézésre az a jobbik a másik a kráteres. Igaz sima szimmeringet tettem bele most majd teló szimmeringet rendelek hátha az jobb.... Az első kerékcsapágyat megnéztem rendben van kis Metabondot azért adtam neki Viszont a km spirál meghajtóm elég hülyén állt szerintem nem bele való de beigazítottam eddig észre se vettem most már legalább az is jó. Még a hátsó csapágyakat megnézem, eló szimmeringet cserélek meg a kormány csapágyon állítok egy kicsit aztán kész. Kormány nyak anya kéne nekem kettő mert az enyém eléggé el van nyalva az a két kontra amihez olyan furcsa kulcs kell.
Még nem próbáltam fel, de a hátsó ülésre szánom keresztbe, fölé lógatva a két cordura oldaltáskának. Így nem viszi fel a súlypontot, mint egy hátul magasan lévő doboz. Kb. 40 literes, a két táskával biztos elég lesz nekem. A nagyobbon gondolkoztam még, az 60l körüli, de ezek nem állnak jól, ha nincsenek tele tömve, és nekem annyi cuccom nem lesz.
Körbe van hevederezve, 4 fém karikával, 1ccerű lesz lefogatni, majd valami karabínert teszek rá, azzal katt a táskák keretére, oszt' csá'
https://www.jofogas.hu/bacs_kiskun/Motoros_taska_tobb_Meret_es_Szinvalasztek_64033097.htm
itt van, ha megteccett valakinek, fekete mindig van, színeset rendelésre csinál a mami, el is küldi.
Meg az alsó alatt volt valami porvédő de eléggé szét van menve kell az oda?
Ez a felső csapágy, az alsó jónak tűnt de persze kicseréltem azt is. (kép)
De szétszedés előtt lehetett volna érezni, ha megemelve "beáll" középre. (már ez is olyan volt 72e km-nél, mikor vettem)
Tegnap kerékcsapágyakat cseréltem. (bár teljesen jónak tűntek 82e-nél, a hátsók még a gyári NTN-ek voltak, viszont az elsőket már cserélték mert "Made in Italy" volt rajtuk)
Hátul két elég komoly csapágyon gurul (6304) viszont az elsők 6203-asok, azok ott elég játékcsapágyaknak tűnnek egy ekkora behemóthoz. (össz. fizettem 7200 Ft-ot a csapágyboltban a 4 csapágyért /FAG/ meg egy szimeringért+elqrtam a tegnap délutánt a cserével)
Feltettem a kormánytelót még a múltkor, kedden elvittem műszakira, akkor mentem vele először.
Elég hülye érzés volt vezetni, olyan mintha szorulna a kormánycsapágy, pedig a 7 fokozatból csak 2-re volt állítva. Tegnap fel volt emelve az eleje, áttettem 1-re és tekergettem ide-oda a kormányt de ott is olyan "ragadós" érzése volt a kormánynak. (úgy tűnik hogy erre teljesen felesleges)
Lehet holnap ha normálisabb idő lesz akkor megyek vele. (ha meg még mindig nem tetszik akkor átteszem az FZR-re )
Hazafelé meg villany autóval Pestről, 90-el országúton de így kibírta 2 töltéssel 3,5 óra volt az, ami nekem a dízellel 1,5 óra szokott lenni, de ez ingyen volt
Haverom új Nissant vesz, és ha már arra jártunk, kipróbáltuk, amit lehet.
Körbe van hevederezve, 4 fém karikával, 1ccerű lesz lefogatni, majd valami karabínert teszek rá, azzal katt a táskák keretére, oszt' csá'
https://www.jofogas.hu/bacs_kiskun/Motoros_taska_tobb_Meret_es_Szinvalasztek_64033097.htm
itt van, ha megteccett valakinek, fekete mindig van, színeset rendelésre csinál a mami, el is küldi.
Milyen? rápróbáltad a motorra?