Megnéztem, de egy hatalmas sötét lyuk lett a tudatom helyén úgy 5-10 percre. (jelenleg az agyam próbál töredezettség mentesíteni és törölni/semmissé tenni ennek az értelmezhetetlen adathalmaznak a megmaradt darabjait)
Nincs mit, bár látom tegnap még eggyel csökkent a már csak pár fős fórum létszáma. (az FZR kihalóban van, ezért lehet veszek még egyet)
Hát, pedig először 92-ben szembesültem a 350-es Czetkán (első és egyben eléggé hulladák állapotú igazi nagymotorom, olyan mint a képen) hogy miaká annya van, ezt valahogy meg kell fogni mert belül valami elforog. (a hagyományos telók 90%-a ilyen, 10%-ot fenntartok a lehethogy nemilyeneknek)
A szerviz meg.....csak írd be itt a fórum keresőbe hogy: márkaszerviz
Urak, köszönöm a segítséget, valóban elég volt a rézalátét, a csavarral nem volt semmi baj sikerült rekonstruálnunk a történteket:
-a balos telószárban alig volt két deci olaj, a jobbosba is kevés
-a bal telószár zárócsavarja laza volt, a jobbosé nem
-nem tudta valószínűleg ez a mocskos barom szerelő, hogy ellent kell fogni a telószárban a csavarnak (hozzáteszem a koma is fölvonta a szemöldökét, ő se nagyon látott még ilyet)
-meglazította a csavart, de nem tudta kiszedni
-utána visszahúzni sem már
-és úgy hagyta, ahogy volt, a jobbosnak meg már neki sem állt
-ez végett szépen elfolyt az olaj a bal szárból, a nagy része valószínűleg menet közben, amikor terhelve volt, mert a garázsban nem láttam alatta tócsát
-szét se szedte a telót, mert nem tudta ugye, valahogy kibarmolta a régi szimmeringet, és beerőltette az újat, látszottak rajta a sérülésnyomok
-és így lett a Chocapic
Mindössze csupán 5 óránk ment el el, hogy mindent helyrehozzunk az első villában, lazák voltak a csavarok, tengely is, minden. Ezen kívül az első féket meg a karbikat csinálta még az ember (eredetileg szinkronra vittem oda, ő önhatalmúlag állt neki a másik kettőnek), az első fékből egy hete hagytam el az egyik nyeregcsavart, és a fölső is laza volt, azt azóta pótoltuk. Ezek után a nyergeket is szétszedjük majd újból,meg a karbikra is rá fogok néz(et)ni, mert biztos hogy az is szar ismét bebizonyosodott, hogy csak az van megcsinálva, amit az ember maga csinál
Meghalt a fórum, ha hetente 1x benézek bőven elég akkor se maradok le semmiről. Jó kis társaság volt de ennyi. Viszlát uraim aki keresni akar tudja a számom.
A kép itt van! Majdnem elfelejtettem.
Megnéztem, de egy hatalmas sötét lyuk lett a tudatom helyén úgy 5-10 percre. (jelenleg az agyam próbál töredezettség mentesíteni és törölni/semmissé tenni ennek az értelmezhetetlen adathalmaznak a megmaradt darabjait)
http://forum.index.hu/Article/...
http://youtu.be/CLzMPM1anl4;t=75s
Hát, pedig először 92-ben szembesültem a 350-es Czetkán (első és egyben eléggé hulladák állapotú igazi nagymotorom, olyan mint a képen) hogy miaká annya van, ezt valahogy meg kell fogni mert belül valami elforog. (a hagyományos telók 90%-a ilyen, 10%-ot fenntartok a lehethogy nemilyeneknek)
A szerviz meg.....csak írd be itt a fórum keresőbe hogy: márkaszerviz
-a balos telószárban alig volt két deci olaj, a jobbosba is kevés
-a bal telószár zárócsavarja laza volt, a jobbosé nem
-nem tudta valószínűleg ez a mocskos barom szerelő, hogy ellent kell fogni a telószárban a csavarnak (hozzáteszem a koma is fölvonta a szemöldökét, ő se nagyon látott még ilyet)
-meglazította a csavart, de nem tudta kiszedni
-utána visszahúzni sem már
-és úgy hagyta, ahogy volt, a jobbosnak meg már neki sem állt
-ez végett szépen elfolyt az olaj a bal szárból, a nagy része valószínűleg menet közben, amikor terhelve volt, mert a garázsban nem láttam alatta tócsát
-szét se szedte a telót, mert nem tudta ugye, valahogy kibarmolta a régi szimmeringet, és beerőltette az újat, látszottak rajta a sérülésnyomok
-és így lett a Chocapic
Mindössze csupán 5 óránk ment el el, hogy mindent helyrehozzunk az első villában, lazák voltak a csavarok, tengely is, minden. Ezen kívül az első féket meg a karbikat csinálta még az ember (eredetileg szinkronra vittem oda, ő önhatalmúlag állt neki a másik kettőnek), az első fékből egy hete hagytam el az egyik nyeregcsavart, és a fölső is laza volt, azt azóta pótoltuk. Ezek után a nyergeket is szétszedjük majd újból,meg a karbikra is rá fogok néz(et)ni, mert biztos hogy az is szar ismét bebizonyosodott, hogy csak az van megcsinálva, amit az ember maga csinál