Olajügyben kérdeznék tavaly már kiveséztük a témát Ábrussal, hogy ehhez igazából vegyészmérnöknek kell lenni, szerencsére Magyarország a tízmillió vegyészmérnök országa IS, főleg az olajakhoz mindenki IS ért. Márkáról nem is kérdezek, arról 10 ember 11 félét fog mondani, na de: viszkozitás. A gyárilag előírt az 10W30 vagy 20W40 ugye. 20W40 szinte nem létező viszkozitás manapság, ezért kapott a gép tavaly 20W50-et. Idén több verzió is szóba került, találtam gyárilag előírt 10W30-at, de van aki azt mondja, hogy 30 évhez közeledve azt már nagyon csipegetné, legyen inkább "sima" 10W40. Kinek mi a tapasztalata, melyiket ette jobban, melyikkel volt jobb-rosszabb a kuplung, a váltó, stb. A mostanit nem nagyon kellett töltögetnem, de tavaly elég későn kezdtem a szezont, nem is mentem sokat, kezdő jogsival nem is húztam a bajszát, szóval ez nem reprezentatív.
Ja, az FZ kuplungjából hiányzott a 9-es biztosító gyűrű. Az egyik rögzítő fül még benn volt a belső kosárban, a többi része meg lehet jobb ha nem tudom merre jár.
Összeraktam a mutáns cuccaival, talán jó lesz.
Srácok eladó vagy ha tudtok túraendúróst aki cserélné a 600-as minden tartozékával bagster tanktáska tankbőrrel összes sufniba lévő alkatrésszel ami 1 komplett motorkerékpár majdnem.
így mindenestől iá 370.
bagster tantáska tankbőr ami fzr600ra van gyárilag meg majdnem egy full komplett motor és rengeteg alkatrész még. metzeller z8 gumi kb 5000kmrel vadi uj volt 17es hátsóval. Hallottam hírét a motornak gondoltam talán egy csere.
Olajügyben kérdeznék tavaly már kiveséztük a témát Ábrussal, hogy ehhez igazából vegyészmérnöknek kell lenni, szerencsére Magyarország a tízmillió vegyészmérnök országa IS, főleg az olajakhoz mindenki IS ért. Márkáról nem is kérdezek, arról 10 ember 11 félét fog mondani, na de: viszkozitás. A gyárilag előírt az 10W30 vagy 20W40 ugye. 20W40 szinte nem létező viszkozitás manapság, ezért kapott a gép tavaly 20W50-et. Idén több verzió is szóba került, találtam gyárilag előírt 10W30-at, de van aki azt mondja, hogy 30 évhez közeledve azt már nagyon csipegetné, legyen inkább "sima" 10W40. Kinek mi a tapasztalata, melyiket ette jobban, melyikkel volt jobb-rosszabb a kuplung, a váltó, stb. A mostanit nem nagyon kellett töltögetnem, de tavaly elég későn kezdtem a szezont, nem is mentem sokat, kezdő jogsival nem is húztam a bajszát, szóval ez nem reprezentatív.