Azt nehezen nyomná bele a hengerfejbe az eredeti a pipákba van építve de ne aggódj, van ezeknek pénzük
Jó kis társaság van ott, ha beírnám, hogy házilag át lehetne alakítani LADA trafósra, ki is tiltanának
Nagy hengernek nagy szikra kell, egy nem gyűszűnyi sor4 jamaka
A fűzött kerék meg külön pénz, csak az ADV-hez jár, drágább, mint az alufelni - de tudod, ezek a 6 millás GS Advanced vásárlók annyira de annyira nyomják vele a terepezést hogy kell nekik a fűzött felni, mert az állítólag jobban bírja az ütést.
Egyébként ez az új vízhűtéses (LC) már nekem nem tecc annyira, egy csicsás műanyag gigant, a 2010-2012 körüliek a legszebbek.
Még használtan a legócskábbakat is majd' 3 milláért árulgatják
Meg aztán tartani... a BMW-s fórumon pont van egy madár (igaz, nem GS, hanem RT, de a motor ua.) akinek valszeg trafókat kell cserélnie, mert kihagyogat.
35 e/db, ja és 4 van belőle
Jó kis társaság van ott, ha beírnám, hogy házilag át lehetne alakítani LADA trafósra, ki is tiltanának
A fűzött kerék meg külön pénz, csak az ADV-hez jár, drágább, mint az alufelni - de tudod, ezek a 6 millás GS Advanced vásárlók annyira de annyira nyomják vele a terepezést hogy kell nekik a fűzött felni, mert az állítólag jobban bírja az ütést.
Egyébként ez az új vízhűtéses (LC) már nekem nem tecc annyira, egy csicsás műanyag gigant, a 2010-2012 körüliek a legszebbek.
Egyedül a fűzött küllős kerék nem tetszik amúgy jól néz ki.
Meg aztán tartani... a BMW-s fórumon pont van egy madár (igaz, nem GS, hanem RT, de a motor ua.) akinek valszeg trafókat kell cserélnie, mert kihagyogat.
35 e/db, ja és 4 van belőle