Már írtam.
A csavar ha jól emlékszem 8-as vagy 10-es inbuszcsavar de nem szokott azzal baj lenni. (jó anyagból van)
Egy rézalátét viszont kell alá.
Ha elforogna akkor belülről egy hosszú száron meg kell fogni egy 27-es(?) anyával. (pupu jobban tudja hogy mekkora)
Még egy kérdés: a teleszkóp alján a zárócsavarnak mik a méretei? Hétvégén szét kell szedjük a telót, tavaly nyáron lett "megcsinálva" (egyetlen egyszer bíztam szerelőre a motort...), és már folyik, meg puha koma azt mondta, biztos ami biztos vigyek olyan csavarokat (csavarboltba dolgozom, rajtam nem múlik ), nem valószínű, hogy kelleni fog, de az ördög nem alszik alapon. Robbantott ábrán meg szerelési könyvbe is megtaláltam a csavart, a cikkszáma is megvan (2782318150), de a méretezését az Istennek nem lelem legrosszabb esetbe viszek vagy 15 féle méretből egy párat, de egyszerűbb lenne, ha nem kéne ott legózni szombat délután
Kesztyűt nem tervez venni valaki mostanság? Tanfolyamon egy bóvli M-es kesztyűm volt és utáltam, gondoltam nekem akkor L-es kell, no hát tévedtem Van két pár L-es (számba kb. 9-es) Shoxos kesztyűm, az egyik Dragster (zárt, őszi-téli), a másik Speedline (szellőzős, tavaszi-nyári) márkájú, egy szezont mentek tavaly, újként vettem mindkettőt. A Dragsterbe egyszer csúsztam, két protektora horzsolódott, meg a tenyerén a dupla bőrréteg fölső rétege szakadt, ezeket le is fotóztam. Árban nem igazán van elképzelésem, ha kell, engedek a feléből, csere-berélhetünk is (vemhes koca, használt karácsonyfa nem érdekel) valamire, csak vigyétek a fenébe, mert hosszabb távon nem igazán kényelmesek
Esztergályossal kellett kiszedetnem az egyik ilyen csavart.
A csavar ha jól emlékszem 8-as vagy 10-es inbuszcsavar de nem szokott azzal baj lenni. (jó anyagból van)
Egy rézalátét viszont kell alá.
Ha elforogna akkor belülről egy hosszú száron meg kell fogni egy 27-es(?) anyával. (pupu jobban tudja hogy mekkora)
Még egy kérdés: a teleszkóp alján a zárócsavarnak mik a méretei? Hétvégén szét kell szedjük a telót, tavaly nyáron lett "megcsinálva" (egyetlen egyszer bíztam szerelőre a motort...), és már folyik, meg puha koma azt mondta, biztos ami biztos vigyek olyan csavarokat (csavarboltba dolgozom, rajtam nem múlik ), nem valószínű, hogy kelleni fog, de az ördög nem alszik alapon. Robbantott ábrán meg szerelési könyvbe is megtaláltam a csavart, a cikkszáma is megvan (2782318150), de a méretezését az Istennek nem lelem legrosszabb esetbe viszek vagy 15 féle méretből egy párat, de egyszerűbb lenne, ha nem kéne ott legózni szombat délután
Kesztyűt nem tervez venni valaki mostanság? Tanfolyamon egy bóvli M-es kesztyűm volt és utáltam, gondoltam nekem akkor L-es kell, no hát tévedtem Van két pár L-es (számba kb. 9-es) Shoxos kesztyűm, az egyik Dragster (zárt, őszi-téli), a másik Speedline (szellőzős, tavaszi-nyári) márkájú, egy szezont mentek tavaly, újként vettem mindkettőt. A Dragsterbe egyszer csúsztam, két protektora horzsolódott, meg a tenyerén a dupla bőrréteg fölső rétege szakadt, ezeket le is fotóztam. Árban nem igazán van elképzelésem, ha kell, engedek a feléből, csere-berélhetünk is (vemhes koca, használt karácsonyfa nem érdekel) valamire, csak vigyétek a fenébe, mert hosszabb távon nem igazán kényelmesek
Szép napot!