Én nem tenném, de ezt mindenkinek a saját vallása szabályozza.
Én megnézném hogy milyen az olaj (szerintem szép tiszta, nemigen használták ezt) aztán beindítanám és tekernék vele egyet a környéken (10-15 km nyugodt körülmények között) hogy milyen az összkép.
Aztán cserélnék olajat meg szűrőt.
Azt akarom én is. Ha meglesz az olaj és a szűrő beindítom, felmelegítem leengedem, lecserélem. Ha most indítom be kihűl mire megjön az olaj meg a szűrő....
Közvetlen test. (nem a méteres oxidálódó kábelkötegen kap testet az elektronika, hanem röviden, direktben az akksiról)
Célszerű megcsinálni mindegyik öregebb vason. (én is szoktam tenni)
Azt mondtad, évek óta nem ment... akkor én inkább beindítanám azzal az olajjal, ami benne van, járjon körbe, melegedjen fel, pucolja ki "magát" - aztán leengedni, és bele az új.
Most ha csak leengeded hidegen, több deci benne marad a régiből
...de a te motorod, csak egy 5let... az olaj hitvita úgyis, még a szakik se tudtak egyetérteni pl. abban sem, hogy mikor jobb olajat cserélni, szezon végén, vagy elején mind2nek előnye-hátránya is van.
Az olajat 5 éve cserélték 32e-nél. Most mennyi van benne?
Én megnézném hogy milyen az olaj (szerintem szép tiszta, nemigen használták ezt) aztán beindítanám és tekernék vele egyet a környéken (10-15 km nyugodt körülmények között) hogy milyen az összkép.
Aztán cserélnék olajat meg szűrőt.
Célszerű megcsinálni mindegyik öregebb vason. (én is szoktam tenni)
Most ha csak leengeded hidegen, több deci benne marad a régiből
...de a te motorod, csak egy 5let... az olaj hitvita úgyis, még a szakik se tudtak egyetérteni pl. abban sem, hogy mikor jobb olajat cserélni, szezon végén, vagy elején mind2nek előnye-hátránya is van.
A motorját hallottad már szólni? Engem az is érdekelne.
kinek a sara a sérülés?
http://totalcar.hu/magazin/koz...