Azt most is érezni hogy ki lett kormolva. Abbahagyta füstölést nagyobb gázra, és sokkal egyenletesebben jár. (de sajnos ez nem fog sokáig tartani, a városi sz&rakodás megint betesz majd neki)
1x mentem óra szerinti 228-at (kb. nem érte el épp a 230-at) de nem sokat erőltettem, ezt egyből elérte. Ott már nem volt komfort zónában pedig ez vagy 5-6 éve volt, akkor még fiatal autónak számított. 200-nál kezdi rosszabbul érezni magát, és én erre háklis vagyok, és nem nyomom tovább
Régi főnököm, Omega 1.8 benzin, stabil 200-210 a pályán a határig Pesttől
- nem baj, hogy ez fullgáz?
- nem, ennek ezt ki kell bírni.
... és kibírta szépen járt a motor, fehér a kipufogó, semmi füst... de az is újszerű autó volt.
Félni nem félek, a bal első kerék előtti műanyag takaró lap (alul) már félig leesett odafelé. (a napokban odavertem a földhöz a lökhárító alját egy lendületesebb fekvőrendőr után, akkor repedhetett el) Érden vettem észre mikor kanyarodtam be az egyik utcába hogy valami hozzáér valamihez. (ez a lap az aszfalthoz)
Egyébként városi 50-es tökörészéssel tölti az idejét az öreg vas, még a víz sem szokott megmelegedni benne rendesen. Tele is van hányva korommal a kip. rendszer, és ha már "hosszabb" út, akkor legyen pálya és szellőzzön ki rendesen. Egyébként nem szoktam ennyire menni vele. (itt már elég zajos tud lenni, meg nem is jó az)
Meg aztán ezt a pár évet még csak kibírja, utána meg úgyis mindegy.
Nem félsz, hogy szétesik az öreg kotla? Tartós 200-al már én se szoktam menni, nem ilyen 200 ezret futott vasaknak való már az...
Az M5-ön egyébként nem is lehet, 180-al is 2 percenkét utolérsz valakit igaz, legtöbbx kitakarodnak a béjemvé elöl de akkor is le kell lassítani, mire észbekapnak
150-160 közt teljesen jó, akkor nem nagy a különbség, van idejük kihúzni a 'csába
... mert pont azt akartam írni, hogy találtam egy hátsó ajtó borító műanyagot, meg egy pár hibátlan első ködlámpát (a bele való gyárit) és holnap felviszem Budára a gyerek lakásába (Allee mellett) és majd elmész érte, amikor tucc (egyeztess vele, mert nem mindig van otthon)
Sztem meg nem lesz jó, mert ezt az ősgyík típusú indexrelét az átfolyó áram működteti, LED-nél az meg 10ede lesz csak kb. Magyarul: nem fog villogni.
De el kéne olvasni a leírást is, ha ez mégis elektronikus "relé" akkor jó lehet (az a madár is megcsinálta valahogy)
Sziasztok.egy kérdésem lenne.a 41R-71 számú irányjelző relé helyettesíthető valami másik relével?Ha mondjuk ledest szeretnék.Mert úgy néz ki cserélni kell.köszi
Bémvé! http://vastagbor.blog.hu/2010/...
Nem tudom igazán eldönteni hogy melyik az illusztrisabb társaság, igazából egyikbe sem vágyom.
de a legjobb a cikkban a végén ez a mondat: nos ott van a leírásban.
Musztáng! http://totalcar.hu/bcs/2017/03...
Ez neked való lenne, és illusztris társaságba kerülnél vele, mint pl. gáspárlaci, királyviktor, pélibarna
de a legjobb a cikkban a végén ez a mondat: "Ha megcsapott a Mustang-életérzés, akkor irány az FHB Bank"
Ne is mondd, én csak itt a környéken meg a városba kóvályogtam egy 40-50 km-t, bőrkabát, termobélés még bent, alatta hosszúujjú póló, alatta sima póló, gatyába bent a szélálló bélés, sport-aláöltöző a lábamon is, csizma, téli kesztyű, hosszított téli maszk, ami leér a mellkasomig, és még így se éreztem jót nem fáztam, szó se róla, de ez a rohadék szél kibírtam volna, ha nem fúj mondjuk az öltözék jól vizsgázott, mert hidegérzetem tényleg nem volt, de a huzat rohadtul idegesített. Meg eleve ez a borús idő annyira elveszi az ember kedvét, nincs hideg, nem esik, mégsincs jó idő, jobban utálom, mint akármi mást.
Régi főnököm, Omega 1.8 benzin, stabil 200-210 a pályán a határig Pesttől
- nem baj, hogy ez fullgáz?
- nem, ennek ezt ki kell bírni.
... és kibírta szépen járt a motor, fehér a kipufogó, semmi füst... de az is újszerű autó volt.
Egyébként városi 50-es tökörészéssel tölti az idejét az öreg vas, még a víz sem szokott megmelegedni benne rendesen. Tele is van hányva korommal a kip. rendszer, és ha már "hosszabb" út, akkor legyen pálya és szellőzzön ki rendesen. Egyébként nem szoktam ennyire menni vele. (itt már elég zajos tud lenni, meg nem is jó az)
Meg aztán ezt a pár évet még csak kibírja, utána meg úgyis mindegy.
Az M5-ön egyébként nem is lehet, 180-al is 2 percenkét utolérsz valakit igaz, legtöbbx kitakarodnak a béjemvé elöl de akkor is le kell lassítani, mire észbekapnak
150-160 közt teljesen jó, akkor nem nagy a különbség, van idejük kihúzni a 'csába
Egy darabon kísért egy BMW is, miután elzúztunk mellette.
http://youtu.be/2nzI2jVevcY
Majd a miklósira kimegyek
http://www.oldmotors.hu
De el kéne olvasni a leírást is, ha ez mégis elektronikus "relé" akkor jó lehet (az a madár is megcsinálta valahogy)
Gyanítom ez nem csak index relé, nekem nem indult a gép miatta.
http://vastagbor.blog.hu/2010/...
Nem tudom igazán eldönteni hogy melyik az illusztrisabb társaság, igazából egyikbe sem vágyom.
de a legjobb a cikkban a végén ez a mondat: nos ott van a leírásban.
http://totalcar.hu/bcs/2017/03...
Ez neked való lenne, és illusztris társaságba kerülnél vele, mint pl. gáspárlaci, királyviktor, pélibarna
de a legjobb a cikkban a végén ez a mondat: "Ha megcsapott a Mustang-életérzés, akkor irány az FHB Bank"