Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Felénk olyan kátyúk vannak, hogy egy 5-6 éves kisgyerek simán belefeküdhetne, ki sem látszana
Beszarás ami itt folyik!
Itt már csak akkor fogják megcsinálni az utat, ha beszakad, és eltűnik benne egy ember!!
Nem is vártam semmit!
A remény hal meg utoljára?
Beszarás ami itt folyik!
Sziasztok!!
Van egy rossz hírem. Az utakból nem lesz semmi, legalábbis idén tuti nem. Biztos forrásból tudom.
Elég keményen büntetik a kihágást!
Remélem a bírságokból beszedett zsetonból mostmár jut az el*aszott utakra is végre!
Nem lenne ennyi baleset ha normális utak lennének!
Én is úgy megyek motorozni, hogy: na merre is van járható út (motorral)...
A rossz út miatt mocival fosol a kanyarban...
Autó még egy darabig csak csak bírja új korában.
Japán , német autók előnyben!
Olaszok? Hááát... Hallottam már 10000 km-rel elfáradt futóművű Fiatot.
Pont hazaértem, mentem helyetted is egy kis kört, de folyik a víz rólam mindenhonnan
Valószinüleg (mivel ártatlanság vélelme fenáll még) elkövetted a Btk. 187. §-a szerinti Közúti baleset okozása vétségét, mivel másnak 8 napon túl gyógyuló sérülést okoztál.
A büntetés 1 évig terjedő szabadságvesztéssel, közérdekű munkával vagy pénzbüntetéssel büntetendő.

Elöször helyszínelő lepapirozza bent, kikerül egy vizsgálóhoz, amikor is valószinüleg te leszel a gyanusított, az majd beidéz mindenkit, kihallgatás(ok), majd elmegy váddal az ügyészségre. Ott elolvassák, aztán ha minden rendben akkor elküldik váddal a biróságra. Innentől te leszel a vádlott, a bíróságra beidéznek, meghallgatnak, aztán hoznak egy ítéletet. Amikor az jogerőre emelkedik, te leszel az elitélt
Abban a biró itél neked egy pénzbüntit, meg egy eltiltást. Ha ennyivel megúszod, nem érdemes fellebbezni, mert II. fokon előfordul hogy nagyobb büntetést szabnak ki. Rosszabb esetben kapsz egy felfüggesztett szabvesztet, de ennél az ügynél kétlem.
Azt nem tudom felétek milyen gyors az igazságszolgáltatás, de legalább 1-1.5 évre számitsál.
Faxa!
Ez szívás!
Én is mindig hót ideg vagyok mikor semminek nézik a motorost! (letúrnak, beelőznek,...)
Hát nem 50%-ban oszlik meg a felelősség, én viszem a balhét a záróvonal miatt, meg az utasom 8 napon túl gyógyul, tehát ez büntetőjog...mittomén mi, bírósági tárgyalás lesz belőle, meg majd elveszik egy időre a jogsimat....de talán van itt egy rendőr ha jól tudom, örülnék neki ha becsatlakozna a témába.
Szia!
Sajnálom ami veletek történt, de egyben nagyon tanulságos is!
Hány meg hány jármű mellett megyünk el igen nagy sebességkülönbséggel!
Neked még "szerencséd" volt!
Ilyenkor 50-50% -ban oszlik meg a felelőség?

Az anyagiakról: már csak a benzin is több mint egy milla (115000 km)...
a többiről ne is beszéljün.

Személyes: nem láttam rólad még képet, nem nagyon tudom elképzelni hány éves lehetsz.

Jobbulást!
Nem értem a csizma-dolgot. Majd berakom a képét, hihetetlenül szétszakadt, pedig egy drága Olang túrabakkancs volt. Ha sportcipő van rajtam...abba még bele sem merek gondolni, még így is a röntgen szerint egy 2 mm.es darab porc levállt a nagy lábújjamról.

Valószínű hogy a traktor első kereke és a fékpedál között volt, nem tudom, de a fékpedál környékén egy fikarcnyi sérülés sincs.
A bal oldali az én motorom, meg kutyusom!

Nem tudom de nekem 160-ig tuti nem rángatja a fejem a "plexi" .
Lehet, hogy nem hülyeség a gyári!
sajnálom, ami történt veletek. szerencsére az utóbbi időben minden hasonló esetben azt írhattam, h örülök, h ennyivel megúsztátok, most is ezt írom.. hogy a gomba letört és ez jó, vagy rossz, azt senki sem fogja eldönteni. ha marad, és a vázból törik vagy reped egy darab, az valamivel rosszabb.

hogy szakadt le a jobb lábadról a csizma? azt a traktor érte? mert akkor megvan a fékkar-kérdés is.

maileztünk az én ex-motoromról, ma derült ki, h egyben megveszik és összerakják, uh nem tudok alkatrész- és bontó-tippel szolgálni sajnos.
Szerintem ezt nem lehet tesztelni, mert minden baleset más... viszont nem tudod hogy mikor milyen baleseted lesz, merre fog dölni, csúszni fog e és mennyit és milyen úton stb...
Erről jut eszembe egy vicc: "és ez az ejtőernyő biztosan müködik?" eladó: "nos, ha nem müködne, hozza vissza nyugodtan, kicseréljük."
Kb 150 körül lesz a vége, de mivel én nem szívok el egy doboz cigit naponta, ennyit egy év alatt megspórolok és rákölthetem a motorkára.

Most akkor gyári vagy nem gyári bukógomba a jobb????
Sajnálom a motorodat, jó hogy nem lett bajotok! Nem lesz két forint a javitás, csak az új tükör 25 körül van, sárvédő 29, fékkar is 20as. Azért jobbulást mind3toknak
(Még jó hogy pótkocsival voltak és nem elölre volt felcsatolva az a ba..tt nagy nyíró amiket aratáskor használnak )
Ment előttem 2 traktor pótkocsival, 30-al. Követtem őket vagy 500m-en keresztül, majd mikor hosszú egyenes volt, láttam hogy nem jön semmi elkezdtem előzni. Záróvonal volt.....De az első traktor befordult balra, szerintem nem nézett a tükörbe sem, mert akkor látnia kellett volna hogy a másik sávban vagyok. Utast vittam, ilyankor a lámpák jobban vakítanak, meg világít nekem mind két oldali, tehát ezt nem lehetett nem látni. Bal oldalt a bekötőút, ahova a traktor fordult murvás volt, jobbról nem tudtam megkerülni mert ott volt a pótkocsi, bele meg nem akartam menni. Már tudtam, hogy innét nincs kiút, nagyon szar érzés volt. Majd a traktor elejét céloztam meg, döntöttem a motort balra a murván, közben fékeztem is, de max akkor tudtam volna kikerülni ez elejét ha tapadós aszfalt van. Már a fékezésem előtt tudtam hogy baj lesz. Természetesen elcsúsztunk, majd talán neki a traki első kerekének, majd tovább. Szerencsére nem esett komolyabb bajom, az utasomnak =2 éve készülök hogy elmegyünk egy körre= a bokáját kellett begipszelni ficam miatt. Rajtam bakancs volt, a jobb lábomon szétszakadt, farmerben voltam, a bal térdem lehorzsolódott, de felül bőrdzseki volt, azon csúsztam sokat, sem rajtam sem a dzsekin nincs karcolás.

Motor kár:a gyári gomba volt rajta, a gomba letört, de látszik rajta hogy körbefordult, nagyon lecsiszolódott, a konzol a motoron maradt, de berepesztette a deknit. Cserébe a váz és a tank karcmentes maradt. Hátul a Givi V46-os fogta fel az ütést, kicsit leamortizálódott, de cserébe a motor hátsó része karcmenbtes. Ez a motor hátsó részét fent tartotta, így az utasomnak nem annyira szorult be a lába a motor alá csúszás közben.

Cserélni kell a műszerfal melletti is burkolatot, az indexnél a nagy burkolatot, ami gyakorlatilag a motor egész eleje, tükör karcos lett, index is, lábfékkar teljesen kiegyenesedett, ezt nem értem, mert a motor a bal oldalán csúszott, meg deklit kell cserélni vagy hegeszteni vagy mi... És a lábtertóm konyul le kicsit, de a többi része a motornak karcmentes. még a plexi sarka horzsolódott.

Hibás vagyok, mert
zárovonalon előztem, bár egyenes, belátható hely volt, de a traktorparaszt is belenézhetett volna a kibaszott tükrébe ha áttér a másikoldalra. Hiába záróvonal van, de jühet hátulról mentő, tűzoltó...stb. Hogy irányjelzőzött volna arra nem emlékszem.

Eddig motorral 115.000 km volt vasárnapig balesetmentesen......
csepanyi,

itt vannak a képek a plekóról. nekem így áll, és a 178 cm-emmel nem ráz be..
Szia Ferkó!
A kissebb nem rázza a fejed?Vagy csak kevésbé? Már azon gondolkodtam hogy vágatok belőle,mert eladni nem lehet.
Nincs itt semmilyen vita,csak félreértettük egymást Krisztiánnal!
Neki fejidomos a gépe nekem nem.
Gaga1984 már egyszer raktam fel képet a plexiről ,de most újra!
Az enyémen olyan van mint a baloldali mocin,a másik puig.
Szerintem alacsonyabb a jobb oldali.
Szia krisztianfz6!
Ott
Email: richie27@yamahavac.hu...
tel.: 06209746601
mi történt???????
Esetleg a telszámom: 06 30 2644 872, ha rámcsörögsz vissza is hívhatlak.

Kurva traktorok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!