mászerekben 1ébiránt én is az analóg fordulatszám/digit sebesség párti vagyok, de ez csak ízlés kérdése, sztem az fz6 ford.mérője teljesen egyértelmű és jól olvasható. bár már egyre kevésbé emléxem rá...
Nekem egyedül ez a részlet nem teszik a mocin.
Szerintem egy mutató, fehér alapon könnyebben értelmezhető.
De adok neki még egy esélyt és "megfigyelem"!
Amúgy a moci maga a tökély!!!
Az viszont tényleg probléma, hogy nem nagyon tudod, hogy mennyit pörög a motor. A kis skálák körbefutását nem nagyon tudom követni, ha látom egyáltalán! Ezért én az órát mindig fordulatszám mutatására állítom be.
Különben meg ha nagyon sietsz akkor úgyis érzésre váltasz, vagy ha véletlenül leszabályoz, azt úgyis
nagyon egyenletesen szépen teszi.
Állítólag akkor még nagyon híg olaj van benne, hogy rendesen "összekopjon". De szerintem ezek annyira precíz motorok, hogy felé mehetsz egy picivel...
Lényeg az, hogy ne "gyepáld".
Szerintem ha alacsony fordulaton csumára odahúzod az többet árt neki, mint amikor könnyedén pörög.
Nem "feszül" a vas.
Én betartottam, hogy 1000 km-ig "tartósan" nem forgattam 7000 fölé. Persze egy-egy előzésnél előfordulhatott
Ha ilyen ütemben nyomod bele a km-t, gyorsan meglesz az 1000; ill. 1600 km.
Nekem Simson után a 7000-es fordulat is betojás volt, aztán megint nagy élményt jelentett, mikor tovább forgattam.
Nekem ritkán, és kevés ideig van benne ennyi benga.
Amúgy sötétben frankón leolvashatók a műszerek.
Mindenkinek:
Azt már észrevettétek, hogy sötétben a refi milyen fénykardot bocsájt ki felfelé.
(FZ6n)
Bocsi. Nem tom van(volt ) még valakinek N-es egyáltalán a topikban?
remélem lassan már élőben nosztalgiázhatok
Nem akarom a szíved fájdítani, csak, hogy el ne felejtsd:
Szerintem egy mutató, fehér alapon könnyebben értelmezhető.
De adok neki még egy esélyt és "megfigyelem"!
Amúgy a moci maga a tökély!!!
Különben meg ha nagyon sietsz akkor úgyis érzésre váltasz, vagy ha véletlenül leszabályoz, azt úgyis
nagyon egyenletesen szépen teszi.
Most, hogy mondod nekem is van néha egy kis rezonálás, de nem tom milyen fordulaton.
A gázkar felöl hallok néha egy kis zizergést.
Állítólag akkor még nagyon híg olaj van benne, hogy rendesen "összekopjon". De szerintem ezek annyira precíz motorok, hogy felé mehetsz egy picivel...
Lényeg az, hogy ne "gyepáld".
Szerintem ha alacsony fordulaton csumára odahúzod az többet árt neki, mint amikor könnyedén pörög.
Nem "feszül" a vas.
Szép a mocid, Gratulálok!
Én betartottam, hogy 1000 km-ig "tartósan" nem forgattam 7000 fölé. Persze egy-egy előzésnél előfordulhatott
Ha ilyen ütemben nyomod bele a km-t, gyorsan meglesz az 1000; ill. 1600 km.
Nekem Simson után a 7000-es fordulat is betojás volt, aztán megint nagy élményt jelentett, mikor tovább forgattam.
De ez csak az én véleményem.