Mint a pszihiáterm, közlöm veled, hogy a távdiadnózisaid ölég pontosak.
Ma kb 25 hívás jött a mobilomra, és abból a 24-ik jött a motorkereskedésből.
A depresszió nyugodt, és dühöngő szakaszai szépen sorban követték egymást, egészen a várva-várt hívásig. Ezután vallotam szerelmet a kereskedés férfi tulajának, de a szerelmem helyett, inkább a pénzem választotta.
De nem baj, a várva-várt nász így is létrejött, s most fáradtan, boldogan, kicsit pihegve írok mindenféle hülyeséget.
mondtam, h mára eléri a méla depi szakaszt. most otthon bembul a képernyőre, nincs sem ereje sem kedve válaszolni a hozzászólásokra, és céltalanul nyomkodja a telefont. ha netán sikerül felhívnia a kereskedést, már akkor sincs kedve beleszólni a telefonba
Ha vennék egyet, akkor az idomosat venném és átalakítanám egy túraR1-re. Ezért az árért viszont inkább vennék egy pár ezer km-es R1-et és abból faragnék versenyFazert .
Esetleg lexarom az egészet és veszek egy 1,4-es kombi Skoda Fabiát .
Ha még emlékeztek, mikor kijött az FZS az is 3 guriga körül volt. Aztán az évek során szép lassan csökkentették az árat a reálisabb szintre.
Szal, a 2004-es FZS emet, ha lecserélem 4 év múlva, -
első - addigra egyrészt megtanulok motorozni ,
második - kijavítják szép sorban az új csili vili Fazer kezdeti problémáit ,
harmadik - összegyűlik egy kis pénzem ,
negyedik - olcsóbb is lesz ,
ötödik - nem bukok akkora összeget, ha eladom a most még új motoromat ,
hatodik - addigra már kapható lesz már hozzá mindenféle kiegészítő, amit érdemes felcsavarozni rá .
Reális módon érdemes várnom, de MOST AKAROM LECSERÉLNI
Utas számára egy kicsit ciki a hátsó lábtartók magassága, és Én bizony sokszor megyek utassal. A fejidom méretétől sem vagyok elájulva, ha létezik hozzá túraplexi, ugy már oké. Persze azért ez nem egy FJR. Mindezt a sok rosszat csak saját magam megnyugtatására sorolom fel, ugyanis a "drága" feleségem ellenzi (megtiltotta) az ilyen irányu befektetéseket. Nekem nagyon tetszene, de a józan eszem azt diktálja hogy ez már egy fél koporsó, és Én nem hangos csattanással szeretnék meghalni, hanem szépen csendben. A lényeg: EZ AZ ÚJ FAZER EGY KURVA JÓ MOTOR, de csak az vegye meg, aki nagyon tud motorozni, vagy aki nyugodt vérű, és van önkontrollja. Ja, és sok lóvéja!!!
Ami engem zavart, bár ezek apróságok, és főleg egyénfüggők, pl a kormány nagyobb fordulatszámoknál eléggé rázta a kezemet, ez hosszútávon kellemetlen lehet. Az üléspozició, bár rendkivül kényelmes, nekem olyan "túraendúrós" . Az FZS-en alacsonyabb az ülésmagasság, és messzebb van a kormány, ami nekem jobban bejön, de lehet hogy ez csak megszokás kérdése. Lumnak kösz az infót, ma megnéztem a soroksári uton a bordó idomos Fazert.SZÉP!!!!!!!SZÉP és SZÉP!! Utána a Y.Hungáriánál a kéket. Az se kutya! Én 3 éve hajtom a mostani fazeremet, de megmondom őszintén,ennek az ezresnek félek az erejétől!! És utoljára hagytam azt, ami a legundoritóbb az uj FZ 1 Fazerben: az árcédula
Egyébként szenzációs egy gépezet ez az FZ 1. Van egy-két apróság ami engem egy kicsit zavart, de összességében nagyon ütős. A szélvédelem nekem nagyon hiányzott, ha vennék, az tutira a fejidomos lenne, de ez egyéni dolog. (kinek a pap, kinek a paplan).
Mint a pszihiáterm, közlöm veled, hogy a távdiadnózisaid ölég pontosak.
Ma kb 25 hívás jött a mobilomra, és abból a 24-ik jött a motorkereskedésből.
A depresszió nyugodt, és dühöngő szakaszai szépen sorban követték egymást, egészen a várva-várt hívásig. Ezután vallotam szerelmet a kereskedés férfi tulajának, de a szerelmem helyett, inkább a pénzem választotta.
De nem baj, a várva-várt nász így is létrejött, s most fáradtan, boldogan, kicsit pihegve írok mindenféle hülyeséget.