Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!

Nekem a max 75 km volt, de szigorúan 75-80km/órával mentünk (a barátnőmmel voltam).
Már este volt, fáztunk, meg nem volt kedvem megállni se.
Azért mertem ennyire kifogyasztani, mert 80-as tempónál a 3,6 literes tartaléknak elégnek kell lennie 80 km-re is. Csak pontosan adatokat ad meg a Yamaha!
Amúgy meg nem pont 3,6 liternél kezd villogni a műszer. Ha már kevés benzin van benne, és húzol egy kövérebb gázt, vagy bedöntöd akkor az úszó jelet ad.
Volt olyan, hogy tartalék jelzéssel mentem haza, gondoltam majd másnap tankolok, és másnap csak pár km után kezdett megint villogni.

De ha kifogy valahol a nafta, ne rám hivatkozz.
Muszály volt, külföldön voltam, be kellett érnem az országba. :-)) 20 litert tankoltam.
Ezres az ezres nincs párja
én akkor se számolnám ki ennyire
3,5 liter
nagyon necces
a gyár azt irja, hogy a tartalék kb:3liter átlagban 5.5-6körül fogyasztanak, igy könnyen kiszámolhatod, hogy mikor fogy el a nafta
60, max 70 km még belefér ha nem húzod neki nagyon.
Versal!

Én főleg országúton 3-7 ezer körül járatom a FZ6s-t. Eddig nem volt gond az akksival. Lehet, hogy az alacsony fordulat kevés a generátornak. Egyébként nekem azt tanácsolták, hogy lehetőség szerint változó fordulaton járassam a gépet.
FZ6S tulajok! Valaki tapasztalt már olyat, hogy egypárpár cammogósabb városi tötyögés után erősen eltűnik a kraft a gyári akksiból? A motorom bejáratós, így nem nagyon húzom, általában a lehető legkisebb fordulaton megyek, sokszor az alsó szegmens +1 ugrál csak. Mindkét lámpám ég talán ez is hozzátesz az áramzabához. Most csináltam meg rajta, hogy az egyik (bal) tompítottat külön is le lehet kapcsolni talán ez jelent valamit a dugós-tötyögős napokon. Vélemény? Tapasztalat? + egy kérdés: Ki mennyit ment el amikor már elkezdődött a km számlálás a tank üresedése miatt??? 60Km még belefér ilyenkor?
itt árat nem látok, de a múltkor néztem a német oldalon, és ott 699€-ért adják. gondolom itthon is kb annyi.
A "06-osra is...
És megintcsak: cikkszám.
Ez
A cikkszám a hasznos info benne.
Köszi az infót...
http://www.yamaha-motor.com/sport/products/modelscitemdetail /5/7/187/11898/2005/1/2071/0/1/detail.aspx "05-ös modellre, ami lapon. BÖrsön biztos elmondják neked a helyi változatot...

T.J.
Sziasztok!

Az FZ 1 idomos változatához lehet állítólag teljes idomot kapni, hol mennyiért? 6-osra is lesz esetleg ilyen? Aki tud valamit erről, írjon...
Timedesign! kössssz a cimeket, később belenézek mélyebben is. Fóka: Látom neked is van összehasonlitási alapod. Én csak 2 évvel vok idősebb nálad, nekem is volt a Simsontól a négy etz-n keresztül a gpz Kawáig mindenem, (gsx Suzukik, Y. FZR stb.) De 600-asnál nagyobb mocim sose volt, és most nagyon foglalkoztat az FZ 1 Fazer. Már hetek óta vacilálok, bizonytalan vagyok, váltsak-e. A mostanival is tutira elégedett vagyok, de azér egy EZRES AZ EZRES!!!
Szia Redfazer

Szerintem nagyon jó nekem bejött.
Katt a nevemre megtalálod a verdákat.
Fóka! Neked milyen mocid volt a mostani előtt?? Eddig mennyire vagy megelégedve az 1000-es Fazerrel?
Konkrétan hol van ennyiért???
Hali

Én kérdeztem a szerelőt a Yamahánál azt mondta simán lehet semmi gond.
FZS 1000-re raktam fel kb 800 km volt a gépben.
Most rajta figyel a Yohsimura.
A 85-180 Euro nem olyan rossz ár, az Én FZS 600-asomhoz a gyári kb.80 E. Ft. Igaz, azt már nem kell festeni, szin szerint rendelheted. Sztem azért ilyen drága, mert tán körbejárja a fél világot, mire ideér. És hát "GYÁRI".
Ilyesmi motorspojlert keresek Fazer 1000-re!
Tud valaki valamilyen olcsó forrást?
Kint 85-180€
Sziasztok!
Igaz-e az, hogy új, bejáratós motorra nem ajánlott sportdobot tenni?
Még kb. 10 nap és megvan az FZ6S
D.