Nekem a max 75 km volt, de szigorúan 75-80km/órával mentünk (a barátnőmmel voltam).
Már este volt, fáztunk, meg nem volt kedvem megállni se.
Azért mertem ennyire kifogyasztani, mert 80-as tempónál a 3,6 literes tartaléknak elégnek kell lennie 80 km-re is. Csak pontosan adatokat ad meg a Yamaha!
Amúgy meg nem pont 3,6 liternél kezd villogni a műszer. Ha már kevés benzin van benne, és húzol egy kövérebb gázt, vagy bedöntöd akkor az úszó jelet ad.
Volt olyan, hogy tartalék jelzéssel mentem haza, gondoltam majd másnap tankolok, és másnap csak pár km után kezdett megint villogni.
Én főleg országúton 3-7 ezer körül járatom a FZ6s-t. Eddig nem volt gond az akksival. Lehet, hogy az alacsony fordulat kevés a generátornak. Egyébként nekem azt tanácsolták, hogy lehetőség szerint változó fordulaton járassam a gépet.
FZ6S tulajok! Valaki tapasztalt már olyat, hogy egypárpár cammogósabb városi tötyögés után erősen eltűnik a kraft a gyári akksiból? A motorom bejáratós, így nem nagyon húzom, általában a lehető legkisebb fordulaton megyek, sokszor az alsó szegmens +1 ugrál csak. Mindkét lámpám ég talán ez is hozzátesz az áramzabához. Most csináltam meg rajta, hogy az egyik (bal) tompítottat külön is le lehet kapcsolni talán ez jelent valamit a dugós-tötyögős napokon. Vélemény? Tapasztalat? + egy kérdés: Ki mennyit ment el amikor már elkezdődött a km számlálás a tank üresedése miatt??? 60Km még belefér ilyenkor?
Timedesign! kössssz a cimeket, később belenézek mélyebben is. Fóka: Látom neked is van összehasonlitási alapod. Én csak 2 évvel vok idősebb nálad, nekem is volt a Simsontól a négy etz-n keresztül a gpz Kawáig mindenem, (gsx Suzukik, Y. FZR stb.) De 600-asnál nagyobb mocim sose volt, és most nagyon foglalkoztat az FZ 1 Fazer. Már hetek óta vacilálok, bizonytalan vagyok, váltsak-e. A mostanival is tutira elégedett vagyok, de azér egy EZRES AZ EZRES!!!
A 85-180 Euro nem olyan rossz ár, az Én FZS 600-asomhoz a gyári kb.80 E. Ft. Igaz, azt már nem kell festeni, szin szerint rendelheted. Sztem azért ilyen drága, mert tán körbejárja a fél világot, mire ideér. És hát "GYÁRI".
Nekem a max 75 km volt, de szigorúan 75-80km/órával mentünk (a barátnőmmel voltam).
Már este volt, fáztunk, meg nem volt kedvem megállni se.
Azért mertem ennyire kifogyasztani, mert 80-as tempónál a 3,6 literes tartaléknak elégnek kell lennie 80 km-re is. Csak pontosan adatokat ad meg a Yamaha!
Amúgy meg nem pont 3,6 liternél kezd villogni a műszer. Ha már kevés benzin van benne, és húzol egy kövérebb gázt, vagy bedöntöd akkor az úszó jelet ad.
Volt olyan, hogy tartalék jelzéssel mentem haza, gondoltam majd másnap tankolok, és másnap csak pár km után kezdett megint villogni.
De ha kifogy valahol a nafta, ne rám hivatkozz.