Köszönöm elég jó ajánlat! A szervizeléssel lenne kérdésem! Az elmult évben alig mentem a motorommal (kb. 3000Km) néztem a nívópálcán az olajat, még teljesen átlátszó. Már nem garanciális a motorom. Most 8000Km van benne. Elvigyem szervízbe vagy megvárhatom a 10000km-t? Az előző szervíz 2005. márciusában volt. Mit tanácsolsz?
Megnéztem a képeket! Nagyon jó kirándulás lehetett! Hány fok volt? Nem fáztatok? Egynapos túra volt? Remélem egyszer majd én is tudok hozzátok csatlakozni!
Nem rendeltem még ilyet megmondom őszintén, de véleményem szerint azt jelzi csak hogy kombinálható a bukógombával. Tehát kihagyták a helyet ott hogy ráférjen. Mert ugye teli idomnál azt nem tudnád felrakni. A 600-as Fazernél is megjegyzik hogy a hasidom nem használható bukócsővel. Itt most azt jelenti hogy használható bukógombával. De csak ha veszel hozzá azt is
Naponta egy hasonszőrű túrán olyan 300-1200 km között megyünk egy nap, illetve megyek, mert nekem még van kiutazásnál egy otthon-Bp 250 plussz táv is. Ha az Alpokba münk akkor a kiutazást 1 napra tervezzük, megyünk estig, nem cseszünk el autópályázással 2 napot. Kint meg elindulunk reggel és estig bóklászunk, estefelé meg keresünk valami szállást. Nem tervezünk előre semmit, csak az útvonalat.
http://gallery.madi.hu/albums.php Itt látható a múlt heti fezer túránkról pár kép az Alacsony Tátrából.
kozmax vagy lecsó tud pontos árat mondani, nekem variált volt, mert tomato "régi" (nekem leendő) motorjáról vettem meg a rendszert (hú, de rosszul hangzik.. ). 20 körül ha jól tudom, de kérdezz rá, és a srácok megmondják pontosan!
nekem fém fékcsövek voltak a verdán, kb egy hetet élvezhettem is . télleg keményebb és határozottabb lesz vele a fékezés, dob rajta. sajnos az is megsemmisült, de a következőre is mindenképpen fogok tenni! illetve kozmaxék fognak tenni
dob-ügyben nem tudok hozzászólni, azzal nem variáltam.
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem hogy ha kiváltom a katalizátort egy oda való csővel akkor érezhető lesz-e a teljesítménynövekedés vagy változik a motor (FZ6S) hangja? Esetleg igényel e valami állítást? Azt tudom hogy semmi elektronika nem figyeli a katalizátort. Valaki változtatta már meg az áttételezést fogaskerék cserével? Már csak egy kérdésem maradt a végére: A fém fékcsövek használata jár-e érezhető különbséggel vagy csak szebb (Tomato azt hiszem neked fém fékcsöved volt a régi gépeden).
Tartalékos téma:
Én tempósan járok, 50km-t mindig kibírt. Utoljára 57-et amikor megállt a benyakút elött 200m-rel
Megdöntögettem a mocit, összelötyiztettem még fél decit és visszaindult és bement a kútig.
FZ1 idomzat:
Hivatalos magyar ára: 187.200.-
Aki rágerjed szóljon esetleg finomítunk rajta picit
Ha meg a mocira akkor meg lehet nem is kerülne semmibe az idom ?!?!?!
A pvc burkolat az átlátszó, tehát a fémsodrony színében tündököl a fékcső!
LX
Akkor maradok az átlátszónál
FZS 1000-re fém fékcső kék színű van ?
Mennyibe kerül ?
http://gallery.madi.hu/albums.php Itt látható a múlt heti fezer túránkról pár kép az Alacsony Tátrából.
dob-ügyben nem tudok hozzászólni, azzal nem variáltam.
Az lenne a kérdésem hogy ha kiváltom a katalizátort egy oda való csővel akkor érezhető lesz-e a teljesítménynövekedés vagy változik a motor (FZ6S) hangja? Esetleg igényel e valami állítást? Azt tudom hogy semmi elektronika nem figyeli a katalizátort. Valaki változtatta már meg az áttételezést fogaskerék cserével? Már csak egy kérdésem maradt a végére: A fém fékcsövek használata jár-e érezhető különbséggel vagy csak szebb (Tomato azt hiszem neked fém fékcsöved volt a régi gépeden).
Tartalékos téma:
Én tempósan járok, 50km-t mindig kibírt. Utoljára 57-et amikor megállt a benyakút elött 200m-rel
Megdöntögettem a mocit, összelötyiztettem még fél decit és visszaindult és bement a kútig.
FZ1 idomzat:
Hivatalos magyar ára: 187.200.-
Aki rágerjed szóljon esetleg finomítunk rajta picit
Ha meg a mocira akkor meg lehet nem is kerülne semmibe az idom ?!?!?!