Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

gratulálok az új vashoz, denes!!

én nem vacakoltam vele, első olajcsere előtt 8000 (nekem annyit mondtak) alatt tartottam. ennyi táv egyébként is kell, h kicsit összeszokjatok, úgyis benne lesz 1 héten belül . sztem csak utána húzzad neki!! akkor én is megkínáltam a 8-ason egy-egy kiadós koppgázzal
Sziasztok!

Lenne egy kérdésem! Fz6-nál 8000 fordulat körül nektek is van benne rezonálás?

Alatta-fölötte megy szépen de ezen a fordulaton egy pillanatra "megyszólal"!
Nekem az ezresre azt mondták húzhatom csak ne járassam sokáig magas fordulaton az első olajcsere előtt (1000 km).Igaz ez ezres gép.Hát nem tom szerintem nem lesz baja ha néha meg kínálod neki csak, hogy éreze a törődést Nem vajból van.
Megvan,
tegnap este átvettem. Új , fekete Fazer FZ6S ABS.
Azóta 400 km-t tettünk meg együtt a Bükkben és Mátrában.
Teljesen hibamentes, leszámítva azt, hogy nem húzhatom 7000 fölé.
Első 1000 km-en 7000 fölé egyáltalán ne aztán fokozatosan növelni vagy már szép fokozatosan az 1000km végére el lehet menni 9-10.000-ig?
D.
furulya nélkül jó az alapjáratom,furuly közben kicsit felpörög,utána megint ok
HA VALAKIT ÉRDEKEL GIVI DOBOZSZETT KATT A TL FORUMRA 70/3678-330
Sziasztok!

Nektek egyenletes az alapjárat sportdobbal furulya nélkül?
Remélem nem árt a motornak.
köszi mindenkinek a gratulációkat.
a kezdeti apró diszharmóniák után kezdünk összeszokni
bár a váltót még szoknom kell
Hüppp
Én is gratulálok a mocidhoz

Hali!
Grat a motorhoz!
Lmr!

Gratulálok a mocihoz!!!

Én, mint régi (már majdnem 1 hónapos ) FZ6S tulajdonosnak, csak jó tapasztalataim vannak a vasról.
Vasárnap voltam a "Műmájer" csapattal egy közel 600 km-es túrán, és bár nagyon elfáradtam (2 hetes a jogsim), nem volt kényelmetlen a motor, nem gémberedtem el rajta.

Mégegyszer: gratulálok, és vigyázzatok egymásra!
Én is gratulálok a motorodhoz!
gratulálok!!! jó választás
No sziasztok!

a mai naptól kezdve én is full ontopik tagnak jelentkezem.
Richie-t szabadítottam meg szeme fényétől, remélem méltó gazdája leszek én is.
Most még az ismerkedés fázisnál tartunk, de valami azt súgja hogy jól megleszünk

Lmr
A7 végén (yamaha nyíltnapon) én is kipróbáltam az r6r -t bevallom nem bánom hogy fazert vettem.......
nekem 5,5

de volt 9-10l is autópályán
reális, nyugiban nekem is 5-5,5 körül kajál. aztán volt már, h 8fölé kúszott persze az pálya volt
Sziasztok! A hétvégén Pécsen voltam és teli tankkal indultam így meg tudtam mérni a fogyasztását a gépnek. Egy személlyel, gyilkolás nélkül túratempóban (130 előzésnél 150) 5,2 litert fogyasztott. Nektek mi a tapasztalatotok?
Hali!

Ki vagy? Rakjál fel képet magadról az adataidnál, hogy rádismerjek.

Neked mi a véleményed a motorokról?
Hali!

Kinézetre nekem is nagyon tetszik az R6, főleg a 2005-ös fekete. Nekem Fz6n-em van és ahhoz viszonyítva nagyon kicsi az R6. Amikor felültem rá a lábamat csak nagy nehezen tudtam normálisan elhelyezni a falatka lábtartón, úgy hogy váltani is tudjak. (185cm magas vagyok, és 45-ös a lábam)
Először meg is rémültem, hogy ezek ott fognak hagyni, mert nem fogok tudni váltani. De belejöttem a váltogatásba. (Lehet, hogy az is közrejátszott, hogy volt egy kis izomláz a lábamban.)
A testhelyzet meg csak döngetésre való, ami a mi útjainkon, meg forgalmas utjainkon sokszor nehezen kivitelezhető. Nekem furi volt továbbá a keskeny kormány, aminek a vége lefelé lóg=- a kicsavart csuklódra támaszkodsz.
A gázkar tulajdonképpen egy potenciométer, vagyis nem bowdenes mechanizmussal adagolod a gázt, (Egy ellenállás nagyságságát "változtatod". Vagyis az ellenállással az átfolyó áramot szabályozod, ami az injektort vezérlő számítógépet utasítja) Ennek köszönhető, hogy már kis gázadásra is ugrik.

A Fateromnak már az Fz6 gázkarja is túl érzékeny. Ezé meg nagyságrendel érzékenyebb. Én is elgondolkodtam, hogy ez ugyan "az" az erőforrás volna?

Az Fz6 motorja állítólag egy R6-os "lebutított" változata: Kicserélték a főtengelyt egy nehezebbre, amitől nagyobb nyomatékot várnánk, de kisebb. Más gondolom az injektor is...
Vagyis spóroltak rajta egy keveset.
Valamelyik újság azt írta, hogy azért fogták vissza a Fazert, hogy megmaradjon a vásárlókörük. Vagyis, hogy ne csavarodjanak fel az első fára.

Az R6 után R1-gyel mentem. Az sokkal kényelmesebb, jobb volt.
De ez csak egy vélemény.

Próbáld ki te is!

Gaga
Hi!

Én is voltam Kecsón.
Az FZ1 nagyon jó. Erősen gondolkodok rajta, hogy olyat vegyek.
Sportgépet akartam, de inkább nem cseszem szét a csuklómat.
Az r1 az nekem már drága, (de nagyon király), ezért 600-ban gondolkoztam.
De most hogy mentem a FZ1-el ......
Jobb az a plusz nyomaték kisebb fordulaton.
Hali mindenkinek

Ha valaki tudna FZ6-hoz egy feszszabályozót akkor légyszi értesítsen 5 vezetékes kivitel 14V-os töltőfesszel bármelyik motortípusé érdekel
fazer6s@freestart.hu
209-245-702

Köszi : Lajos
R6 csak pályára való??? Húú pedig nekem nagyon teccik az a mocc... kicsit kifejtenéd hogy mért gondolod így, egyébként ebbe van valami mert a szupersport mocikat nem is városi tötymörgésre meg az országúti kátyúkra tervezik.
Hali!

Kecskemét:
Végre én is kipróbáltam az Fz1-et. Nagyon jól motorozható. De az R1 is király volt!
Az R6-ban (2006-os) meg nagyon csalódtam. Szerintem az csak pályára jó. De azért egy 2005-öst még kipróbálnék.Hátha.
MT03, XT660 meg nem az én műfajom. De ennek ellenére az MT01 az nagyon király gép!