Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ivan féle FCE-t ismerem, de azt írtad találtál egy másikat töredék áron és nem kell vágni :) Arról van linked? :)
Hehe, "FZ1 FCE" es maris adtal neki egy kis kontextust. :D

https://ultimatemotorcycling.c...
Az egy angol nyelvvizsgát dobott ki.
Koszi szepen. :)

@Stunczer: Ha beutod, hogy FCE, kiad rola mindent, ami erdekelhet. IAP szenzor ele kellett beiktatni.
Milyen kábelt vettél? :)
Még mindig nagyon szép a motorod!
Ettol a kabeltol szunt meg a dadogas, kipufogo durrogas es a lomha gazreakcio is.
Arra tudok gondolni, most, hogy also fordulaton is jobb a gazreakciom, es erzem, hogy mennyire pici gazt kell huzni 1-2-3-ban 2.000-3.000 RPM tartasahoz, hogy eddig az injektor folyamatosan ki-be kapcsolgathatott, ami mondjuk rafoghato a TPS pontatlansagara, habar diagnosztikaban tokeletes volt. Szoval alacsony gazallason a TPS pontatlansaganak koszonhetoen a fuel-cut miatt folyamatosan nyilhatott-csukodhatott a torok, mert ugy erezte, hogy elvettem a gazt teljesen. Ez csak az en amator teoriam. A motorban van majdnem 70e km, megerdemelne egy nagyobb atnezest amugy, de kornyeken sajnos nem ismerek olyat, akirol teljes magabiztosaggal mondhatnam, hogy tuti megcsinal mindent, mert penzt mar sajnalok itt-ott hagyni ugy, hogy aztan nem vagyok benne biztos, hogy a munkat jol elvegeztek.
Es a vegen mitol szunt meg a dadogas
Legalabb latsz valamit.
Viszont ezekbe a kis cuki tükrökben nem sokat látni, kicsit Carpe Diem így motorozni. Nem tudom, maradni fog-e hosszútávon.
Jaja, elég sok mindent lehetne tuningolni a Fazereken. :D 2006-ban, vagy épp amikor az FZS-t piacra dobták, biztos hatalmas szám volt, de mára sok újdonságot láttunk már.

Az FCE egy hatalmas megoldás! Ivan (USA) csinált ilyen kábeleket korábban, de 200 USD-ért árulta (egy szaros kábelt!) és a fő kábelkötegbe is bele kellett vágni, de ez a srác, akitől vásároltam most, megoldotta töredék áron és plug-n-play módszerrel.
Emissziós előírások miatt bizonyos fordulat alatt (~5-6e) mikor elengeded a gázt, nem csak a benzin adagolása szűnik meg, hanem torok is bezárul, és amikor újra húzod neki a gázt, van egy kis megtorpanás majd ugrás, tehát semmi finomság és elegancia nincs benne, mikor ilyen fordulat alatt újra gyorsítanál. Kábel beszerelése után olyan szép a gázreakciója, mint mikor 7-8 ezer körül engeded el és húzod újra.
Mintha kicserélték volna! :)
Dyno szerint ad ~5 lóerőt is középtartományra, de nem én éreztem.
Megszűnt a durrogás is. Általában akkor tudtam szándékosan durrantani, mikor felvittem 6.000 rpm fölé, leengedtem 5 köré és újrahúztam a gázt. Jött ez a szokásos kis megugrás a gyatra throttle response miatt és durrantgatni lehetett. 2006-osokon ez nagyon erősen jelen van, de ilyen FCE megoldásból állítólag a 2010-ig készült gépek is tudnak profitálni, annak ellenére, hogy ott kevésbé drasztikus a Yamaha ezen fuel-cut megoldása.

JA ÉS AMI A LEGJOBB! A motorom megszűnt dadogni! 3 és fél éves probléma látszik megszűnni. Nem veszek rá mérget, hogy 100%, de az utóbbi években 10 km után cirka egy percen belül legalább 1x elő tudtam hozni a jelenséget, most próbálhattam akárhogy, pehelykönnyedén ment azon a fordulaton, amin előtte szaggatott és ugrált. :)))))
Asszem maradok a kicsiknél.
Hasonlóakra gondoltam amibe akár a fazer1000 is beletartozik, de az X11 és mások is, ezek érzetre nagyjából egyformán mennek főleg közúton, legfeljebb forszírozott haladásnál van valami különbség amíg gyáriak, viszont tuning után a béka a legagilisabb legalábbis azok közül amiket próbáltam anno, mondjuk vagy 8 éve nem ültem máson mint a mostanin és néhány haver kisebb gépén így nem tudom, hogy a maiak miképp mennek, de úgy gondolom amíg gyáriak addig erősen fojtott az összes ami nem is nagy baj legalább nem bassza hanyatt magát senki az első elindulásnál.
van masik 1300 as naked?
Ha a béka gyári akkor nem gyorsul annyira, erősen le van fojtva még A-ban is, ha a tiltásokat kiveszik és esetleg PC is kerül bele jól megírva akkor állat, de amúgy nem jobb mint bármely más hasonló kategória a karbisok talán még jobbak is alul legalábbis érzetre.
PC is úgy ér valamit ha fékpadon beméreted a motort, nem olcsó, de azt mondjak megéri, aki egy "kis" pénzt akar költeni a motorra, Én a futóművel voltam így az fzs1000 nél, nagyon sokat számított a rugó csere és a teljes felújítás, szívesebben adok ki 100-120e ft ilyenre vagy egy pc re mint egy sportdobra....
B kinggel még nem mentem , de kíváncsi lennék rá, általában dicsérik....
Szia. Eladtam egyben. Ricsibonto- ban megtalálod egyèbkènt igen működött.
Szia.Műszeregység egyben maradt?
Német eBay-en volt fent egy PC V bombaáron, licitesen. Lejárat előtt pár órával nem valaki megvette azonnali áron!? Belekakált a levesembe!
Az a baj, hogy nagyon szeretem a Fazert, és még nem is untam meg, így kicsi a motiváció, hogy cseréljek. Egy PC V nagyon tetszene hozzá, de teljes áron nem vennék. Amúgy PC V még néhány apróbb (és olcsó) modot magával vonzana. Egyes gyorsulós videók szerint kompletten modolt FZ1 1:1-et fut a teljesen gyári B-Kinggel.
Az MT10 átkerült a "10-éves tervek" listájára.
Egyelőre nem cserélnék - bár múltkor voltak fent B-Kingek jó árban, de nem tudom, tudnék-e szeretni nakedet. Ezerszer jobb túraplexivel hajtani a Fazert is, mint kicsivel, szóval minden nélkül lehet szívnám a fogamat. Az a baj, hogy széles a felsőtestem, nagyon belekap a szél.
Most vettem hozzá FCE-t, meg kormányvégi tükröket. Holnap ígér 10 fokot, izgatottan várom, hogy kipróbáljam. :)
Nah és mikor lesz mt10 ed
Elkelt!
Nekem is ilyen van fent. Én túlnyomó részt a "nagyfaluban" használom és sokat javult tőle a biztonságérzetem. Szubjektíve úgy gondolom alul 6000-ig lett "jóval" hangosabb 8 felett pedig csak kevéssel. DB killert még nem vettem ki mert szerintem így is elég. Fönököm azt mondta kicsit rednás lett tőle a hangja jelentsen ez bármit is. :-D Azt pedig csak megerősíteni tudom hogy 30 perc alatt kényelmesen felszerelhető a gyári helyére megerőltetés nélkül ha nincsenek összegyógyulva a csavarok mint nálam :-(
igen, ha a motorhoz illik (anyagához)
Az "asszony" motorján ilyen van.
Szép hangja van. Még db killerel is.
Sokat nem mentünk még vele mert az Ősszel került fel.
Nem kellett fúrni faragni semmit. A gyári le, ez fel. Kb fél óra szerelés.