Ettol a kabeltol szunt meg a dadogas, kipufogo durrogas es a lomha gazreakcio is.
Arra tudok gondolni, most, hogy also fordulaton is jobb a gazreakciom, es erzem, hogy mennyire pici gazt kell huzni 1-2-3-ban 2.000-3.000 RPM tartasahoz, hogy eddig az injektor folyamatosan ki-be kapcsolgathatott, ami mondjuk rafoghato a TPS pontatlansagara, habar diagnosztikaban tokeletes volt. Szoval alacsony gazallason a TPS pontatlansaganak koszonhetoen a fuel-cut miatt folyamatosan nyilhatott-csukodhatott a torok, mert ugy erezte, hogy elvettem a gazt teljesen. Ez csak az en amator teoriam. A motorban van majdnem 70e km, megerdemelne egy nagyobb atnezest amugy, de kornyeken sajnos nem ismerek olyat, akirol teljes magabiztosaggal mondhatnam, hogy tuti megcsinal mindent, mert penzt mar sajnalok itt-ott hagyni ugy, hogy aztan nem vagyok benne biztos, hogy a munkat jol elvegeztek.
Jaja, elég sok mindent lehetne tuningolni a Fazereken. :D 2006-ban, vagy épp amikor az FZS-t piacra dobták, biztos hatalmas szám volt, de mára sok újdonságot láttunk már.
Az FCE egy hatalmas megoldás! Ivan (USA) csinált ilyen kábeleket korábban, de 200 USD-ért árulta (egy szaros kábelt!) és a fő kábelkötegbe is bele kellett vágni, de ez a srác, akitől vásároltam most, megoldotta töredék áron és plug-n-play módszerrel.
Emissziós előírások miatt bizonyos fordulat alatt (~5-6e) mikor elengeded a gázt, nem csak a benzin adagolása szűnik meg, hanem torok is bezárul, és amikor újra húzod neki a gázt, van egy kis megtorpanás majd ugrás, tehát semmi finomság és elegancia nincs benne, mikor ilyen fordulat alatt újra gyorsítanál. Kábel beszerelése után olyan szép a gázreakciója, mint mikor 7-8 ezer körül engeded el és húzod újra.
Mintha kicserélték volna! :)
Dyno szerint ad ~5 lóerőt is középtartományra, de nem én éreztem.
Megszűnt a durrogás is. Általában akkor tudtam szándékosan durrantani, mikor felvittem 6.000 rpm fölé, leengedtem 5 köré és újrahúztam a gázt. Jött ez a szokásos kis megugrás a gyatra throttle response miatt és durrantgatni lehetett. 2006-osokon ez nagyon erősen jelen van, de ilyen FCE megoldásból állítólag a 2010-ig készült gépek is tudnak profitálni, annak ellenére, hogy ott kevésbé drasztikus a Yamaha ezen fuel-cut megoldása.
JA ÉS AMI A LEGJOBB! A motorom megszűnt dadogni! 3 és fél éves probléma látszik megszűnni. Nem veszek rá mérget, hogy 100%, de az utóbbi években 10 km után cirka egy percen belül legalább 1x elő tudtam hozni a jelenséget, most próbálhattam akárhogy, pehelykönnyedén ment azon a fordulaton, amin előtte szaggatott és ugrált. :)))))
Hasonlóakra gondoltam amibe akár a fazer1000 is beletartozik, de az X11 és mások is, ezek érzetre nagyjából egyformán mennek főleg közúton, legfeljebb forszírozott haladásnál van valami különbség amíg gyáriak, viszont tuning után a béka a legagilisabb legalábbis azok közül amiket próbáltam anno, mondjuk vagy 8 éve nem ültem máson mint a mostanin és néhány haver kisebb gépén így nem tudom, hogy a maiak miképp mennek, de úgy gondolom amíg gyáriak addig erősen fojtott az összes ami nem is nagy baj legalább nem bassza hanyatt magát senki az első elindulásnál.
Ha a béka gyári akkor nem gyorsul annyira, erősen le van fojtva még A-ban is, ha a tiltásokat kiveszik és esetleg PC is kerül bele jól megírva akkor állat, de amúgy nem jobb mint bármely más hasonló kategória a karbisok talán még jobbak is alul legalábbis érzetre.
PC is úgy ér valamit ha fékpadon beméreted a motort, nem olcsó, de azt mondjak megéri, aki egy "kis" pénzt akar költeni a motorra, Én a futóművel voltam így az fzs1000 nél, nagyon sokat számított a rugó csere és a teljes felújítás, szívesebben adok ki 100-120e ft ilyenre vagy egy pc re mint egy sportdobra....
B kinggel még nem mentem , de kíváncsi lennék rá, általában dicsérik....
Német eBay-en volt fent egy PC V bombaáron, licitesen. Lejárat előtt pár órával nem valaki megvette azonnali áron!? Belekakált a levesembe!
Az a baj, hogy nagyon szeretem a Fazert, és még nem is untam meg, így kicsi a motiváció, hogy cseréljek. Egy PC V nagyon tetszene hozzá, de teljes áron nem vennék. Amúgy PC V még néhány apróbb (és olcsó) modot magával vonzana. Egyes gyorsulós videók szerint kompletten modolt FZ1 1:1-et fut a teljesen gyári B-Kinggel.
Az MT10 átkerült a "10-éves tervek" listájára.
Egyelőre nem cserélnék - bár múltkor voltak fent B-Kingek jó árban, de nem tudom, tudnék-e szeretni nakedet. Ezerszer jobb túraplexivel hajtani a Fazert is, mint kicsivel, szóval minden nélkül lehet szívnám a fogamat. Az a baj, hogy széles a felsőtestem, nagyon belekap a szél.
Most vettem hozzá FCE-t, meg kormányvégi tükröket. Holnap ígér 10 fokot, izgatottan várom, hogy kipróbáljam. :)
Nekem is ilyen van fent. Én túlnyomó részt a "nagyfaluban" használom és sokat javult tőle a biztonságérzetem. Szubjektíve úgy gondolom alul 6000-ig lett "jóval" hangosabb 8 felett pedig csak kevéssel. DB killert még nem vettem ki mert szerintem így is elég. Fönököm azt mondta kicsit rednás lett tőle a hangja jelentsen ez bármit is. :-D Azt pedig csak megerősíteni tudom hogy 30 perc alatt kényelmesen felszerelhető a gyári helyére megerőltetés nélkül ha nincsenek összegyógyulva a csavarok mint nálam :-(
Az "asszony" motorján ilyen van.
Szép hangja van. Még db killerel is.
Sokat nem mentünk még vele mert az Ősszel került fel.
Nem kellett fúrni faragni semmit. A gyári le, ez fel. Kb fél óra szerelés.
https://ultimatemotorcycling.c...
@Stunczer: Ha beutod, hogy FCE, kiad rola mindent, ami erdekelhet. IAP szenzor ele kellett beiktatni.
Arra tudok gondolni, most, hogy also fordulaton is jobb a gazreakciom, es erzem, hogy mennyire pici gazt kell huzni 1-2-3-ban 2.000-3.000 RPM tartasahoz, hogy eddig az injektor folyamatosan ki-be kapcsolgathatott, ami mondjuk rafoghato a TPS pontatlansagara, habar diagnosztikaban tokeletes volt. Szoval alacsony gazallason a TPS pontatlansaganak koszonhetoen a fuel-cut miatt folyamatosan nyilhatott-csukodhatott a torok, mert ugy erezte, hogy elvettem a gazt teljesen. Ez csak az en amator teoriam. A motorban van majdnem 70e km, megerdemelne egy nagyobb atnezest amugy, de kornyeken sajnos nem ismerek olyat, akirol teljes magabiztosaggal mondhatnam, hogy tuti megcsinal mindent, mert penzt mar sajnalok itt-ott hagyni ugy, hogy aztan nem vagyok benne biztos, hogy a munkat jol elvegeztek.
Az FCE egy hatalmas megoldás! Ivan (USA) csinált ilyen kábeleket korábban, de 200 USD-ért árulta (egy szaros kábelt!) és a fő kábelkötegbe is bele kellett vágni, de ez a srác, akitől vásároltam most, megoldotta töredék áron és plug-n-play módszerrel.
Emissziós előírások miatt bizonyos fordulat alatt (~5-6e) mikor elengeded a gázt, nem csak a benzin adagolása szűnik meg, hanem torok is bezárul, és amikor újra húzod neki a gázt, van egy kis megtorpanás majd ugrás, tehát semmi finomság és elegancia nincs benne, mikor ilyen fordulat alatt újra gyorsítanál. Kábel beszerelése után olyan szép a gázreakciója, mint mikor 7-8 ezer körül engeded el és húzod újra.
Mintha kicserélték volna! :)
Dyno szerint ad ~5 lóerőt is középtartományra, de nem én éreztem.
Megszűnt a durrogás is. Általában akkor tudtam szándékosan durrantani, mikor felvittem 6.000 rpm fölé, leengedtem 5 köré és újrahúztam a gázt. Jött ez a szokásos kis megugrás a gyatra throttle response miatt és durrantgatni lehetett. 2006-osokon ez nagyon erősen jelen van, de ilyen FCE megoldásból állítólag a 2010-ig készült gépek is tudnak profitálni, annak ellenére, hogy ott kevésbé drasztikus a Yamaha ezen fuel-cut megoldása.
JA ÉS AMI A LEGJOBB! A motorom megszűnt dadogni! 3 és fél éves probléma látszik megszűnni. Nem veszek rá mérget, hogy 100%, de az utóbbi években 10 km után cirka egy percen belül legalább 1x elő tudtam hozni a jelenséget, most próbálhattam akárhogy, pehelykönnyedén ment azon a fordulaton, amin előtte szaggatott és ugrált. :)))))
B kinggel még nem mentem , de kíváncsi lennék rá, általában dicsérik....
Az a baj, hogy nagyon szeretem a Fazert, és még nem is untam meg, így kicsi a motiváció, hogy cseréljek. Egy PC V nagyon tetszene hozzá, de teljes áron nem vennék. Amúgy PC V még néhány apróbb (és olcsó) modot magával vonzana. Egyes gyorsulós videók szerint kompletten modolt FZ1 1:1-et fut a teljesen gyári B-Kinggel.
Egyelőre nem cserélnék - bár múltkor voltak fent B-Kingek jó árban, de nem tudom, tudnék-e szeretni nakedet. Ezerszer jobb túraplexivel hajtani a Fazert is, mint kicsivel, szóval minden nélkül lehet szívnám a fogamat. Az a baj, hogy széles a felsőtestem, nagyon belekap a szél.
Most vettem hozzá FCE-t, meg kormányvégi tükröket. Holnap ígér 10 fokot, izgatottan várom, hogy kipróbáljam. :)
Szép hangja van. Még db killerel is.
Sokat nem mentünk még vele mert az Ősszel került fel.
Nem kellett fúrni faragni semmit. A gyári le, ez fel. Kb fél óra szerelés.