Üdv! Nemrég indítottam a gépem 2005 fz6n, kinti hideg garázsból kitolva. Szépen indult, de üzemi hő elérése után mintha elment volna 1-2 henger. Beteges hangja volt, így leállítottam. Pár nappal rá indítva szintén így muzsikált. Esetleg volt valakinek hasonló eset? Mit tanácsoltok? Segítségeket előre is köszönöm! üdv mindenkinek
Sziasztok!
Tudja valaki, hogy melyik évjárattól érdemes FZ1-est venni, aminek már nem típushibája a szívószelepek ellapulása, beverődése? A választ előre is köszönöm!
Sziasztok!
A közeljövőben szeretnék egy FZ1-est venni(most FZ6 van). Olvastam, hogy a korai évjáratok szívószelep sora problémás, beverődhet, ellapulhat. Tudja-e valaki melyik évjárattól nem áll fenn ez a probléma. A választ előre is köszönöm!
Szerintetek... nincs szükség ilyen üléstáskára, vagy csak nem tudják, hogy létezik és épp árulok belőle néhányat?
Vannak olyan termékek, amiről nem tudod hogy kell, mindaddig, míg rá nem jössz, hogy létezik. Ja, és aztán nem tudod elképzelni nélküle az életed. Ez a táska nyilván nem ilyen, de szerintem praktikus.
Nekem lassú kanyarokban, pl. utcából, álló helyzetből kanyarodva tűnt fel piszkos mód az ilyen nagyon alacsony nyomás. Lassú volt, érezhetően lassabb a dőlésreakció.
Köszönöm a válaszokat!
Jómagam 100 fölött vagyok kicsivel. Érdekes, tényleg nem látszott rajta, hogy kevés lenne a nyomás, még terhelve se. Pl elől az a 0,7-0,8 csak látszott volna, nem?
Mindegy végülis, mostmár be van állítva a nyomás.
Amúgy egy Fz6n-ről van szó.
Üdv. Ma kerültem egyet a motorral, de előtte megnéztem a guminyomást. Nem volt lapos, csak kíváncsiságból. Elől 1.5, hátul 2 bar volt. A kezelési útmutató 90kg-ig elől 2.25, hátul 2.5 bar-t ír, 90 kg felett 2.5, 2.9 bar-t.
Az lenne a kérdésem, minden esetben az előírt nyomást tartsam be? Vagy ilyen időben nem gond ha kicsit “laposabb”?
Ki hogy hasznàlja?
Másik kérdés. Vélemények, tapasztalatok, Dunlop Sportmax Qualifier ll gumiabroncsról. Nekem ilyen van fent, már így vettem, a régi tulaj rakta rá, mondhatni szinte új volt tavaly.
Azt olvastam, nedves úton nem túl jók a menettulajdonságai. Meg mondták is hogy száraz útra való.
azt pontosan tudod mit csinál a kábel vagyis azt lentebb leírtad hogy mi változott, de azon kívül hogy két csatlakozót, meg benne 3 kábelt látok, ezen kívül semmit :D
vagy ki lett iktatva ezáltal valami? vagy ez valami PC szerűség ami megváltoztatja a befecskendezést?
Tudja valaki, hogy melyik évjárattól érdemes FZ1-est venni, aminek már nem típushibája a szívószelepek ellapulása, beverődése? A választ előre is köszönöm!
A közeljövőben szeretnék egy FZ1-est venni(most FZ6 van). Olvastam, hogy a korai évjáratok szívószelep sora problémás, beverődhet, ellapulhat. Tudja-e valaki melyik évjárattól nem áll fenn ez a probléma. A választ előre is köszönöm!
Vannak olyan termékek, amiről nem tudod hogy kell, mindaddig, míg rá nem jössz, hogy létezik. Ja, és aztán nem tudod elképzelni nélküle az életed. Ez a táska nyilván nem ilyen, de szerintem praktikus.
Jómagam 100 fölött vagyok kicsivel. Érdekes, tényleg nem látszott rajta, hogy kevés lenne a nyomás, még terhelve se. Pl elől az a 0,7-0,8 csak látszott volna, nem?
Mindegy végülis, mostmár be van állítva a nyomás.
Amúgy egy Fz6n-ről van szó.
A gumidat nem ismerem, csak azt, hogy sport kategória.
Az lenne a kérdésem, minden esetben az előírt nyomást tartsam be? Vagy ilyen időben nem gond ha kicsit “laposabb”?
Ki hogy hasznàlja?
Másik kérdés. Vélemények, tapasztalatok, Dunlop Sportmax Qualifier ll gumiabroncsról. Nekem ilyen van fent, már így vettem, a régi tulaj rakta rá, mondhatni szinte új volt tavaly.
Azt olvastam, nedves úton nem túl jók a menettulajdonságai. Meg mondták is hogy száraz útra való.
Ez a 2018 Kawasaki Ninja H2 SX SE.
http://ridermagazine.com/2017/...
köszi!
vagy ki lett iktatva ezáltal valami? vagy ez valami PC szerűség ami megváltoztatja a befecskendezést?
Igy nez ki (airboxot se kell levenni hozza).