Na igen, ezt én is tapasztaltam, eleve úgy van beállítva a kuplungom is hogy viszonylag kint fog és röviden, a kuplung kar útjának kb az első negyedénél. De én ha így váltok ahogy leírtad akkor egyszerűen képtelen vagyok nyugodt tempóban haladni Amint elkezdek így váltogatni egy külső szemlélő számára máris "őrült száguldozó motorossá" változok.
Próbálom belőni a balanszot ezügyben.
Nyilván számít a friss váltóolas is, de:
Beszéltem a Yamaha World-ös sráccal, mikor beadtam a motort. Javasolt valamit a váltással kapcsolatban - panaszkodtam, hogy béna vagyok, nagyon hangos a váltó, csattog, miegymás.
Azt mondta, felejtsem el a berögződött autós váltást, miszerint: gáz elenged, kuplung benyom, vált, kuplung felenged, gáz.
Helyette: gáz kicsit vissza, kuplung éppen csak meghúz, vált, kuplung vissza, gáz.
No, hát ez így egészen más, majdnem normálisan váltok... legalábbis szignifikáns így a különbség, se nem olyan hangos, se nem torpan meg a motor, sokkal "jobban érzem" magam.
Jut eszembe, tudnátok ajánlani tankpad matricát? Egyet már rendeltem Kínából, de 5 percig sem volt fent. Nem tudom mi illik a kék FZ-1-hez. Esetleg képeket tudnátok?
Lehet hülye kérdés, de nincs valakinek egy elfekvő túra plexije FZ6S-re?
Le kéne tesztelnem egy ilyet, hogy érdemes e beruháznom rá. Az összes szél a bukómra jön, pályán nem is nagyon tudok 130 felett menni.
70e szerviz + vizsgaztatas: 68eFt.
Tobbtol feltem, de kevesebbet remeltem. A szokasos dolgokon kivul csak a kuplung bowdent kell cserelni, minden masra azt mondtak, rendben.
Sziasztok . Vegul megvan , hogy ki fogja kijavitani :)
Mar csak a festessel kapcsolatosan lenne egy kerdesem . A kis Yamaha jelet, hogy lehet a tankba visszarakni ?
Es a hol lehet megkapni a szinkodokat a yamahanal ? Ugyan ilyen szinre szeretnem festetni .
Koszonom !
Szóval.
Megnéztem. Az enyém co beállítása: -5 20 20 2.
Néha a biztos forrásból való info sem biztos. Viszont emlékeim szerint a szerviz manual nem írja, pedig írhatná!
Youtubon megnéztem pár FZ1 CO értéket, amin meglepődtem, hogy gyári értéknek sokaknál -5 20 20 2 volt megadva. Majd ha otthon leszek csekkolom az enyémet, kíváncsi leszek mit mutat.
Próbálom belőni a balanszot ezügyben.
Beszéltem a Yamaha World-ös sráccal, mikor beadtam a motort. Javasolt valamit a váltással kapcsolatban - panaszkodtam, hogy béna vagyok, nagyon hangos a váltó, csattog, miegymás.
Azt mondta, felejtsem el a berögződött autós váltást, miszerint: gáz elenged, kuplung benyom, vált, kuplung felenged, gáz.
Helyette: gáz kicsit vissza, kuplung éppen csak meghúz, vált, kuplung vissza, gáz.
No, hát ez így egészen más, majdnem normálisan váltok... legalábbis szignifikáns így a különbség, se nem olyan hangos, se nem torpan meg a motor, sokkal "jobban érzem" magam.
Ma megnéztem, ez volt a baja...
És ennyire lett felhúzva:
Keress más eladótól is! Nekem teljesen gyárit küldtek.
Szerintem.
Vasárnap elvileg megyek pestre,ha gondolod felviszem és kipróbálhatod.
Le kéne tesztelnem egy ilyet, hogy érdemes e beruháznom rá. Az összes szél a bukómra jön, pályán nem is nagyon tudok 130 felett menni.
Tobbtol feltem, de kevesebbet remeltem. A szokasos dolgokon kivul csak a kuplung bowdent kell cserelni, minden masra azt mondtak, rendben.
A színkód, egy valamire való festékkeverőnél meglesz. /motorszínkód./
Mar csak a festessel kapcsolatosan lenne egy kerdesem . A kis Yamaha jelet, hogy lehet a tankba visszarakni ?
Es a hol lehet megkapni a szinkodokat a yamahanal ? Ugyan ilyen szinre szeretnem festetni .
Koszonom !
Megnéztem. Az enyém co beállítása: -5 20 20 2.
Néha a biztos forrásból való info sem biztos. Viszont emlékeim szerint a szerviz manual nem írja, pedig írhatná!