Egy olyan kérdésem lenne hogy FZ1en a szelephézag nektek az eddigiek alapján nő vagy csökken? Szelephézagot nézek felső határon van mind és nem tudom hogy érdemes lenne e alsóra rakni őket hogy csendesebben járjon a motor
Valaki tudna pontos adatot mondani hogy a láncfeszesség állításnál mekkora legyen a lógás? Középsztenderen természetessen. Minimum maximum érték érdekelne. Nekem most ha felnyomom a láncot akkor eléri a lengőkart. Fzs 1000
Ismerősömnek volt Kawasaki Z750S (2006), nem panaszkodott rá, nyomatékos blokk, viszont némi rezonálást generált a blokk bizonyos fordulaton. Tapasztalatom nincs sajnos FZS1000 ről, viszont eddig az összes motorom (az a kettő ) mind yamaha volt, és teljesen meg vagyok, voltam velük elégedve... én azt mondom, ha meg van adva minden a motornak ami megjár, akkor azt meghálálja a gép. Elektromos probléma lehet véletlenszerűen bármelyik másik típussal.. olvasgass fórumokat, tartós teszteket, ne adj egy ember negatív véleményére. Én a hangvillások mellé tenném a voksomat.
Sziasztok!
Most adtam el a GSX600F bocimat nagyobbra váltás miatt.
Első sorban a Yamaha FZS 1000-eket nézegettem. Tegnap beszélgettem egy sráccal, aki teljesen le akar beszélni az (öreg) FAZER-ről.
Állítása szerint váltó gondok léphetnek fel, kuplung problémája lehet, elektromos bajokkal ijesztgetett, valamint a fazernél jellemző EXUP hibát is említette, meg a karburátornál levő gumi alkatrészre is volt panasza, ami a hengerre megy.
2001-2003 évjárat körül nézegettem.750.000 Forintig szól a pénzem (plusz az átírás / papírozás). Sajnos eből kell gazdálkodnom
Széles kormányos 4 hengeres motort szeretnék venni, ami pakolható, későbbiekben akár 3 dobozzal is, főleg 2 személyre, ezért gondoltam a az FZS 1000 talán kitűnő választás lenne, de elbizonytalanodtam.
Az illető a Kawa Z750-es ajánlotta. Szinte minden tekintetben fújolt a Yamahára.
Szeretném, ha kicsit segítenétek, hogy dönteni tudjak. Szeretnék kérni mindenféle pozitív és negatív véleményeket tapasztalatokat. Mire érdemes figyelni, ha motornézőbe megyek.
Végig olvastam, nagyon frankó kis leírás. Számítok én is arra, hogy esőben indulunk, de nem fog visszatartani. Kempingezést nem mertem bevállalni a csapat egyetlen tagja miatt, így is az első megállónk egy rafting kemping lesz, ahol vizes blokkok vannak.. már ott húzta a száját a kicsike.. Szóval azt követő 2 szállásunk Hotel valamint apartman lesz, ez okoz némi többletköltséget, de szarni rá..legalább kényelmes helyen térünk nyugovóra Szép túrát mentetek! Grat!
Ó hát nálunk is biztos lesznek problémák, terv szerint 2 motoron lesz GPS is... valamikor áldás valamikor meg nem az . Mi sem tervezünk pályázni, szóval az átlag sebességünk sem lesz túl magas ebből kifolyólag, ez meg ugye nagyban befolyásolja majd a fogyasztást. Útvonalunk a csatolt kép prezentálja, szálláspontok Bastasi (Bosznia), Mostar, Vir (HR). Bocs, hogy ilyennel offoltam a fórumot BÉKE
Emlékezetből ez volt,Kb a nagyobb városkákat néztem emlékezetből.
Licki Osik környékén volt eltéverdve és egy zergebaszta ritkakeskeny úton baszakodtunk még vagy másfél órát 50.el.
Sehol nem volt pálya.
Zoli!
4 vagy 5 motor lesz, és csak én viszek egy utast (páromat), mindenki dolgozik emiatt még ez a "hosszú hétvége" is necces volt, hogy összetudjuk hozni úgy, hogy mindenkinek megfeleljen.
Az után, hogy ilyen hatékonyan segítettetek a fényezéssel kapcsolatban, lenne még egy hülye kérdésem. 2003-as, tehát "rókaszemű" 600-as Fazernél normális, hogy tompított fény esetén csak a jobb oldali fényszóró világít? A bal oldali csak reflektorként. Mindkettőben H4-es izzó van. Több helyen írták, hogy a korábbi változat hibája volt, hogy tompított fénynél csak az egyik oldala világított, ezért volt gyenge a fénye és ezt javította a Yamaha a modellfrissítésnél. Nálam mégis csak az egyik világít.
Igyekszünk azért főbb látnivalókat érinteni, de idő hiány miatt biztos, hogy nagyon sok minden kimarad. Eurót elfogadják Boszniában, valamint Montenegróban?
Igazából Magyar-Bosznia-Montenegro-Horvát-Magyar karika lesz, 1. nap 450 2.nap 410 3.nap 310 4.nap 430 km. Nagy városnézésre nem is számítok, nem is érdekel annyira, inkább a tájak amin átmotorozunk. Reggeli órákban terveztük az indulást 2. naptól reggeli után természetesen.. én a 400+ os szakaszokra szánok 10 órát, az 8-9 es indulással is megérkezünk a következő szálláshelyre 6-7-ig max. Júniusban meg ugye már majdnem 9 ig világos van ha nem tévedek. Apropó tanktáskát milyet használtok FZ1 hez?
Nekem 900km volt vele a legtöbb 1nap utassal, nem szokott, de 500km után már egyre többször szólt, hogy álljunk meg. Első pár száz km teljesen jól bírható, utána mi gyári ülésekkel szétültük magunkat. 8litert nekem olyan 150-160es tempóval szokott enni. 100-120nál szokott 6-6.5et. Szarajevóban azért nézzetek szét ha lesz időtök, vannak szép részei!
Az egésznek a titka a koránkelés. Ha 10 órakor még a dobozokat pakolászod, akkor cseszheted még a 400 km-t is. Ha a nappal együtt kelsz, simán belefér 6-800 is úgy, hogy este bőven lesz időd kempingezni/szállást keresni/tüzet rakni stb... én mindig így csinálom.
Köszönöm a válaszokat fogyasztással kapcsolatban Megnyugtató, hogy nem fog lenyelni 8 litert 100 ON a technika. Napi 400-450 km es távokról kinek mi a véleménye? Megmondom őszintén utasom miatt van némi fenntartásom, bár lesz komfort ülés... 4 naposra terveztük a túrát, nekem az az érzésem, hogy feszített túratempó lesz, és nem sok sz*rt fogunk látni az érintett országokból De elvégre motorozni megyünk
Hello, nekem utassal 3 dobozzal Erdély átlagba kijött 6,3 ra, volt mikor 7 volt az egy tanknyi fogyasztás.Én 7 literrel számolok idén egy nyugati túrát így nem fog meglepetés érni sztem.
Egy olyan kérdésem lenne hogy FZ1en a szelephézag nektek az eddigiek alapján nő vagy csökken? Szelephézagot nézek felső határon van mind és nem tudom hogy érdemes lenne e alsóra rakni őket hogy csendesebben járjon a motor