Nem tudom pontosan, de azt hiszem, ezekből áll össze a külföldi behozatás:
Vagyonszerzési illeték, regisztrációs adó, egyedi forgalomba helyezési engedély, forgalomba helyezés előtti műszaki vizsgálata (vagy e kettő helyett, ha van érvényes műszaki, azt lehet honosítani olcsóbban), forgalmi engedély, törzskönyv, rendszámtábla. Szerintem drága lehet, ha ezeket összeadod.
2016-ban egy 10 éves (2006-os gyártású), 150 lóerő teljesítményű, 1000 köbcenti hengerűrtartalmú motor átírási költsége 84.000,-Ft, új forgalmi engedély kiváltása 6.000,-Ft, eredetiségvizsga költsége 17.000,-Ft (összesen: 107.000,-Ft). S ugye minél fiatalabb, annál drágább.
Költségek,K 60 rugó regadó,8000 körüli vizsga,tudja fene mennyiért hozod haza,de mondjuk egy 50-es.,1,6 körül van plussz a szokásos sarc,vagyonszerzési törzskönyv,forgalmi.
1,8 körül megvagy szervizekkel.
A TC 880 euros ótója tisztességesen megcsinálva okosan olcsón válogatott alkatrészekből valami 1,2 millánál állt meg.Mire aszondták használható de nem szép és van amit csinálni kell rajta.
Svájc, Németország, behozzák a törött kocsit, van hogy a határnál megjavítják, szóval már szép állapotban jön, vagy itthon pakolják össze, de a nagyobb biznisz még,hogy itthon megcsinálják és visszaviszik, jó pénzért eladják... Főleg a totálkáros szarnál éri meg. Ez még a mai napig megy....
A nyíregyházi sárga N az enyém, csak vettem egy MT-10est azt meg ott hagytam bizományi eladásra
Vagyonszerzési illeték, regisztrációs adó, egyedi forgalomba helyezési engedély, forgalomba helyezés előtti műszaki vizsgálata (vagy e kettő helyett, ha van érvényes műszaki, azt lehet honosítani olcsóbban), forgalmi engedély, törzskönyv, rendszámtábla. Szerintem drága lehet, ha ezeket összeadod.
Ha bárhol veszi ezt ki kell fizetni.
1,8 körül megvagy szervizekkel.
Vélemény?
https://www.ebay-kleinanzeigen...