Halló. Ha ezekre a szavakra rakeresel turi lesz a siker: Ohlins,arata,wilbers, wp.
Bp.en es kornyeken van 1-2 jo futomuves aki tudvsegiteni. Felesleges masijat venni...
Az még nem sok. Majd ha 2x ennyi lesz benne, talán kell nézegetni. De akkor sem biztos. Szelephezagot is valahol 100 ezer km környékén kellett àllítani, mert1, 2 kicsi volt. Csak vezermulancot cseréltem ilyenkor szelephezag allításkor érdemes, mert akkor úgy is meg van bontva.
Sziasztok. fazer fzs 1000 tulajdonos vagyok az év elejétol. maximálisan elegedet vagyok vele,egy kivetellel. a A problémám a kov. 3 dobozzal és utassal bizony a hátso rugostag szerintem kicsi gyenge.( a teszteken is ezt kifogásolták ) milyen lehetoségeim vannak ill, hogy tudnám orvosolni a "hibát ".ugy hallottam a regi hyabusa rugoja jo bele. ( bocs a hibákert norveg bill. )
Fél áron kínálok 2006os Fz1. be powercommander V öst programmal igaz az enyémhez lett írva de legalább nem nyers(75e-ft) .. plussz hozzá való K&N levegőszűrőt(13e-ft .. kimosva befújva... lehetőség szerint egyben adnám...plussz posta
A szélességére figyelj! sokkal ne legyen szélesebb a gyáritól, utoljára egy LSL superbike kormányt raktam fel, de mindent át kellett fűzögetni,hogy jó legyen, de úgy se tetszett
Ma felhajtottuk a tankot, es ugy inditottuk be a verdat. Eros tipp, hogy a benzinpumpabol jon a vekony sipolo hang.
A kipufogo mindenesetre nem szelel sehol, mert befogva megall a motor.
most van bejáratva
ha a kötelező szervizeket időben megcsináltatod kb 300-400 e km-t kibír (persze feltétele hogy ne nyelezd állandóan)
ha szerelő akkor Taschner szervíz (Bp környéke) de természetesen vidéken is vannak hozzáértő szakik....(Eger környékén tudok ajánlani ha erre laksz)
Sziasztok.
Van egy 2008 as Fz6-S gépem. 78000Km van benne. kezdek aggódni,hogy meddig megy el a gép szétbontás nélkül. Rendszeresen szervízelem .Van valakinek tapasztalata ennyi km-nél ,ill.tudtok ajánlani hozzáértő rutinos szakit ,aki tanácsot ad abban hogyvan-e valami amit ilyenkor cserélni,vagy átvizsgálni kell? A válaszokat előre is köszönöm!
Sziasztok! Esetleg valakinek van a gépén LSL streetbar kormány? Tapasztalat előny vagy hátrány esetleg? Érdemes e ezzel a témával foglalkozni vagy maradjak a gyárinál (Fz6S 2004) ? Válaszokat előre is köszönöm!
Cseréltem már 1-2 gépen amin kívülről szanaszét voltak repedezve, de a levételnél kiderült, hogy belül nem és nem is engedtek át (ránézésre vettek a tulajok újakat) és így feleslegesek voltak a cserék, előbb vedd le és ha belül is gáz elég akkor újat venni......szerintem.
Bp.en es kornyeken van 1-2 jo futomuves aki tudvsegiteni. Felesleges masijat venni...
Írtam privátot!
Megoldhatnám a triatlonozni motorral utazás kérdését.
https://2x2cycles.com/product/...
Fél áron kínálok 2006os Fz1. be powercommander V öst programmal igaz az enyémhez lett írva de legalább nem nyers(75e-ft) .. plussz hozzá való K&N levegőszűrőt(13e-ft .. kimosva befújva... lehetőség szerint egyben adnám...plussz posta
A szélességére figyelj! sokkal ne legyen szélesebb a gyáritól, utoljára egy LSL superbike kormányt raktam fel, de mindent át kellett fűzögetni,hogy jó legyen, de úgy se tetszett
A kipufogo mindenesetre nem szelel sehol, mert befogva megall a motor.
https://www.sportmotor.hu/foto...
ha a kötelező szervizeket időben megcsináltatod kb 300-400 e km-t kibír (persze feltétele hogy ne nyelezd állandóan)
ha szerelő akkor Taschner szervíz (Bp környéke) de természetesen vidéken is vannak hozzáértő szakik....(Eger környékén tudok ajánlani ha erre laksz)
Van egy 2008 as Fz6-S gépem. 78000Km van benne. kezdek aggódni,hogy meddig megy el a gép szétbontás nélkül. Rendszeresen szervízelem .Van valakinek tapasztalata ennyi km-nél ,ill.tudtok ajánlani hozzáértő rutinos szakit ,aki tanácsot ad abban hogyvan-e valami amit ilyenkor cserélni,vagy átvizsgálni kell? A válaszokat előre is köszönöm!