Köszönöm a kifejtős hozzászólást :). Nekem is van chip az Fz1 ben, valami olasz cucc Ruby-Moto logoval van ellátva... amit ki birtam deriteni az az, hogy kezesebb lesz a motor egyenletesebb nyomatekleadás, +15hp. Vannak fenntartásaim ezzel kapcsolatban, de ebben bizom én is, hogy elnyűhetetlen az egy literes motor. Motort olaszbol sikerürt beszerezni, leinformálható volt a szerviz által, ott pedig probléma nem jelentkezett, csak a kötelező szerviz volt elvégezve. Ez előt egy FZ6 volt, ott kellemes fogyasztas volt tapasztalható 2 személlyel is, nyilván itt ez nem annyi lesz. Villa csúszkálást nem annyira értem, és nem is hangzik túl jól :) ezt gondolom menet közben érezni fogom... esetleg egy váz geometria méréssel meg lehet előzni a jelenséget? Olajba, gyujtó gyertyába ki mit használ? Válaszotok ismét köszönöm! Szép napot!
7 évig nyúztam a gpépet chipelve amire azt mondják hoyg az agyon húzott fz1 nem kell senkienk ...semmi baj nem vlt vele csak ment szervizeket meg kel lcsinálni rajt mint mindegyik motoron ... szerintem az egyik elnyűhetetlen gép a sok közül ... a fogyasztás gázkar használat függő 6-6.5 nekem sosem sikerült inkább a 8 liter de ha jó szerpentinre keveredsz ahol ki tudja nyújtani magát nekem a 10liter is belement ... persze mint mondtam használat függő ... chippel kevesebbet eszik ... nekem van egy eladó kezesebb és okosabban motorozható... de nagyon megdobja a lendületét ... hátsó villa tud némelyik modellnél csúszkálni jobbra balra a tengelyen akkor villa le meéricskélés esztergapad összerakás és tökéletes lesz ...
Szia! Nekem szeptember óta van egy 08-as fazerem. Eléggé erős, kényelmes még utassal is (igaz ez nem naked, tehát ezt ne vedd viszonyítási alapnak). Fogyasztása 6-6.5l, gyorsabb tempóban, mint az átlag. Baja nem volt, imádom a gépet.
Érdekes, hogy van olyan opció is azok között, amit megadtál, hogy van FZ1-em, de nem használom.
Ha nem ír senki más, a a napokban pötyögök én is tapasztalatokat.
Hello!
Úgy néz ki, hogy tulajdonosa leszek egy FZ1 2011 évjáratú vasnak. Óra szerint 18.400 km van a motorban. Infókat szeretnék gyűjteni a típusról, kinek mi a véleménye, használja-e, mennyi ideje van nála, milyen hibák jöttek ki és azok mikor. Hallottam, hogy sajnos az N es változatnál, a lámpa búra szélein hajszálrepedések keletkeznek, ami kicsit rontja a motor esztétikai megjelenését közelről (az enyém sajnos ilyen), ez a jelenség valós-e? Mire kell esetleg odafigyelni a géppel kapcsolatban, milyen fogyasztást produkál. Hálás lennék, ha tudnátok írni pár sort a motorral, élményetekkel kapcsolatban, legyen az pozitív vagy negatív :) Előre is köszi! Szép napot!
Én normális áron adtam, az első, aki eljött megnézni, el is vitte. Elégedett vagyok, mert el akartam adni, de azt is tudom, hogy hiányozni fog. Persze lesz még sornégyesem, csak azért szomorkodik egy kicsit ilyenkor az ember, mert szép emlékek fűztek ehhez a két mázsa vashoz...
Ha el akarod adni,kezedben a píz,futón a portéka akkor max elégedettség érzése kell lennie.Vagy túl mindennapos nekem az eladás?
Bár én nyűgnek érzem a járműeladást.Túlságosan sokmindent várnak el túl kevés pízé.
Így legközelebb beszámíttatom.
Ha nem ír senki más, a a napokban pötyögök én is tapasztalatokat.
Úgy néz ki, hogy tulajdonosa leszek egy FZ1 2011 évjáratú vasnak. Óra szerint 18.400 km van a motorban. Infókat szeretnék gyűjteni a típusról, kinek mi a véleménye, használja-e, mennyi ideje van nála, milyen hibák jöttek ki és azok mikor. Hallottam, hogy sajnos az N es változatnál, a lámpa búra szélein hajszálrepedések keletkeznek, ami kicsit rontja a motor esztétikai megjelenését közelről (az enyém sajnos ilyen), ez a jelenség valós-e? Mire kell esetleg odafigyelni a géppel kapcsolatban, milyen fogyasztást produkál. Hálás lennék, ha tudnátok írni pár sort a motorral, élményetekkel kapcsolatban, legyen az pozitív vagy negatív :) Előre is köszi! Szép napot!
Gyári vagy givi az eladó túraplexid?
Bár én nyűgnek érzem a járműeladást.Túlságosan sokmindent várnak el túl kevés pízé.
Így legközelebb beszámíttatom.
http://youtu.be/iDXxytBEYNM