Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A benzincsövet egy lapos lemez pánt szorítja gyárilag a kifolyócsőre. Én autósboltban vettem 1 méter textiles benzincsövet ami épp ráillik a gyári pánttal. De engedd hogy csöpögjön mert pont az első túrád alatt fog a melegtől megtágulni és szépen folyatni kezd aztán kigyulladhat az FJ az első megállásnál. Több kigyulladó FJ-ről is olvastam már úgyhogy légy óvatos. Ja és főleg nézd meg a kifolyócső benzincsapba illesztését és tömítését. Ott egy O-gyűrű van ami előbb-utóbb kikopik vagy elszakad, a cső pedig meglazul és folyatni kezd, az említett gondot okozva. Ezt a problémát zártam én rövidre Epoxi ragasztóval...
A benzincső folyton lecsúszik. Bilincs, rögzitőpánt meg nem fér el a cső és a benzincsapház között. Ma már dróttal próbálkoztam.. Lehet h beválik, de eléggé kontármunka... A csöpögés még nem vészes, de ne egy túrám alatt mondjon csütörtököt ! A motorom számomra kincs, és ha kell költök is rá ( az előző motorom egy Mayesty 250, ami a ráköltéseim végén 1.1 milla után állt meg...Na ekkor toltam a garázs hátuljába... :( )
Oké, a csap az első változat. Miért kell cserélni ? Az enyémen a kis csöcs be van ragasztva epoxival mert folyatott és ki is van kötve mert a mágnesszelep kinyiffant benne. Kapni hozzá gumifelújító szettet, nem is drága. Ebayen sok van. A benzincső nekem sima fekete gumi.
3cw blokkos, DE csak a blokk 1200 ccm3-s
1100-as vázra van építve, a hozzá való idomokkal ( A tank is ! )
A képen láthatod a mocit is !
Üdv !

Melyik változat a gép ? A motorszám első 3 karaktere.
Ez azért lényeges mert az FJ-ken 3 féle benzincsap lehet évjárattól függően. Az egyik fajta semmilyen más típuson nincs úgyhogy vagy cseréled vagy kiváltod másikkal. De ne ijedj meg, igazából egy faék egyszerű csapot is feltehetsz, a lényeg hogy vákuumos legyen, tehát ne tudjon folyni ha nem szívja a motor.
Sziasztok !

Egy ideje nem voltam... A mocim kezd képben lenni. bartha32, te láttad... Volt mivel foglalkozni.... A motoron csak a kerekek voltak azok a pontok, ahol nem szivárgott valami...
Most már mindenhol OK ! Legalábbis a szivárgások.. A legutóbbi manőveremnél, az üzemanyag elosztó csövecskét sikerült 3 darabban kivennem a tank alól. Pótoltam egy ugyanolyan alakú réz elosztóval. Azóta a karbisor nem kap rendesen cuccot, és a csapom is elkezdett csöpögni. Az elöbbit megoldom... :)
A mostani kérdésem a hozzáértő emberkékhez...
A benzincsapot bontóban nem venném... Milyen típusokkal egyezik meg a felfogatás ? Már ha megegyezik valamelyikkel...
Valamint a benzincső.. A "szabványos" átlátszó, vagy a textilbevonatos a jobb ? A fellépő hő miatt van félnivalóm ! :(
Szia !
Bocsi a késői válaszért. Sok dolgom volt közben a mocival . A hátsó lengővilla szétszedése volt napirenden. Mivel kotyogott .Egyébként igen ez az alkatrész amit keresek. Egyenlőre megragasztottam. Majd még nézelődők hátha találok bontottban. Köszi a válaszokat.
Nálam kontaktos a piros leállító gomb érintkezője, azt kell megoldani, meg lassan nekiállunk Lupus XJR-es kollégával a kormány átalakításnak. Egy szinte tök egyenes LSL kormányt tervezek feltenni. Van hozzá savállóból készült kormánykiemelőm, de ha kell akkor lecserélem a hozzá a fölső villahidat is. Valahogy így képzelem el, bár ez egy FJ 1100, tehát a fejidom kisebb valamivel. Majd összehozzuk.
Szia mindenkinek.Ebben az évben is folytatom az fj1100 projektet,mivel itt a jó idő és lehet szerelni.A futómű frissülni fog és a régihez megmaradtak a féknyereg felújító készletek.Tourmax ha jól emlékszem.Vannak kerekeim féktárcsákkal(egyben).Első,hátsó komplett futómű vagy rugóstag.Sérült vagy átépített motor rendbehozáshához jó alkalom szerintem.Nem mellékesen nekem is kellene a pénz a folytatáshoz.Az első teleszkópban új porvédő-olaj-szimering.Alig futott valamit.Olajhűtő.Kipufogó leömlők.Ha valahol nagyon nagy a baj akkor henger dugó főtengely stb is akad.Képetket nem teszek fel mert nem biztos hogy valakit érdekel egyáltalán.Aki akar megtalál.Van sok más is kérdezzetek nyugodtan.Aki pedig használja a vasat az kérem tolja ide a tapasztalatokat.Mindenki örömére.
Szerintem is karbi lesz az.Keveset kap.Lehet hogy csak el van tekergetve.
Ha ott minden oké akkor el kéne kezdeni keresni a krampuszt a gyújtás környékén. Gyújtótrafó és -vezérlő elektronika, gyertyapipa, gyújtókábel el lehet öregedve, ilyenek.
Minden át lett nézve nem repedt semmi gyertyák tökéletesek. Nem tudom mi lehet vele :(
Szia, sajna azt kell mondanom ismerem a problémát az enyém is ezt csinálta, jó messzire hajítsd el azt a karbi sort és keress hozzá egy másikat és jó lesz. Én 4szer 5ször mostam ki és ultrahangos mosóban is volt szóval van olyan hogy nem lehet rendbe hozni, ne küzdj vele nem éri meg!!!!
Üdv !
Megnézted a karbimembránt is ? Nem lyukas vagy repedezett ? A gyertyák milyenek ? Aztán ott a szívócsonk is ahol falsot szívhat ha repedezett...

Ha legközelebb elindítod pörgesd feljebb és tartsd a gázt, 5-6000 körül hogy viselkedik ?
Üdvözletem!
Új vagyok itt a fórumon.
Szoval ven egy yamaha fj 1100-as motorom és olyan baja van hogy a 2 es henger valamiért visszadurrog. Karburátort ellenőriztem mindent kipucoltam rajta.
És elindul és csak akkor durrog vissza amikor gázt adok neki. Tehát a karburátornál durrog vissza és vissza köpi az üzemanyagot. Esetleg valaki nem tudja hogy mi lehet a gond ? Mellékelek 1 videót hogy értsétek miről van szó ! http://youtu.be/EgyhYrcpQxM;lc=z13bclpxjneufrc3z22eel0x0wi4sla25
Válaszokat köszönöm ! :) Szép napot ! :)
Szia!

Szerintem a 14-17 sorszámú alkatrészeket keresed.
http://www.cmsnl.com/fj1200-19...
Nos,4x36 EUR+a posta.....
Nekem is meg van repedezve a két szélső,én szilikongumi tömítőanyaggal javítottam,mert egyenlőre erre a kiadásra még nem vitt rá a lélek. :-)
Lehet használtat venni,általában légszűrő házzal együtt,de a legtöbb esetben az is repedezett.
Üdv !
Többféle utángyártott légszűrő kapható hozzá csővel együtt, de külön a gumicsövet nem árulják. Az Ebayen nézz körbe. Air intake boots.
Sziasztok !
Új vagyok itt a fórumon. Kb.1éve birtoklok egy 93-as Fj1200-es ABS-es vasat.
Nagyon szeretem, de egy két kisebb baja van a gépnek.
Azt szeretném kérdezni tőletek, van e esetleg valakinek. A karbi és a légszűrő között lévő gumi cső.
Előre is köszönöm a válaszokat.
Üdv. Mindenkinek
Kompatibilis szelepkorong kódok.
Nem ritka a 25mm-es átmérőjű korong. Nem is értem miért adják az eredetit 3-4000-ért bontottan az e-bay-en.
Szia,

TOYOTA CAMRY (_CV2_, _XV2_) 1996/08 2001/11 16163

Ahol én vettem:

https://alkatreszek.hu/alkatre...

Jelenleg ahogy nézem a legtöbb méret nincs raktáron,de cikkszám alapján lehet keresni a neten.
6-700 Ft körül van darabonként.
Szerintem Ford. Még nem jártam utána, de lassan aktuális nekem is.
Üdv!

egyszer olvastam itt a fórumon hogy FJ 1200 / XJR 1.2/1.3 -ba valamelyik autó hézagolólapkája jó (mindenféle köszörülés nélkül) , melyik autótipus az?

válaszotok előre is köszönöm
Igen,én is ebben gondolkodtam,hogy elfekvő fél colos csövekből összehozok egy próba verziót.Nekem valami homokkal töltés,melegítés is rémlik a tanulmányaimból,mint a hajlítás egyik módja,majd meglátjuk,mire jutok.
Az AWI hegesztést most tanulom - netről... :-) - de nagy bajt nem csinálhatok,legfeljebb ronda lesz,és kidobom.
De,ha csak sokadszorra lesz is jó,akkor is tanulok belőle,az meg megfizethetetlen.
Ha meg nem sikerül,megveszem a márkatársét,és keresek más elfoglaltságot szabadidőmre. :-)
4 db patentívvel kiválthatod a hajlítást. A két tompa szöget meg tényleg egy satuba fogott vastagabb csőbe beledugva kézzel meg lehet hajlítani...vagy ha még van méhtelep, akkor ott összekotorni pár kihajított meghajlított fűtés vagy gázcsövet...