Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

és hol van annak a benzincsapnak a csavarja?? nem nagyon láttam rajta csavart! mondjuk csak 7végén tudom majd megnézni de meglesem mi a pálya


amúgy emiatt a benzincsapdolog miatt leállitás után ha egyből inditom akkor be kéne röffenni mert gondolom 5 másodrerc alat nem csöpög bele annyi benzin hogy gáz legyen!! vagy nem??? !! ?!?!?!?
törés után no lábtarto:S:S:S:S:S
thx csak van 2 bajom vele ahogy totálkárosra tört és vázcsere lett olyan vázat kapott amin nincs hátso lábtartonak hely.. jo rendőr elött fasza de csajomnak már gázosabb de megpróbálom valahogy megcsináltatni...
2 7ezres fordulatnál elkezd puffogni meg szaggatni és szép lassan leáll kive3szem a gyertyát tiszta benzin meg kicsit olajos megtisztitom megint jo de csak 7 ezerig:(
Szép moci
cső doky van msn em felis vettelek msn re cimem kondorosi@msn.com
cső
akkor felvennél? segíthetnél! mikori motorod van?
cső
Dániel07!!!! felvennél MSNre?????????
érdekelne eléggé ez az elektronikás dolog,mert 2004es DTm van teljesen gyári minden folytással!kérném a segítséged!!! kösz szépen csonkamail@citromail.hu
az enyém is ilyen lesz ha megjön a prox dugóm, hajtókarom, meg csapágyaim
igaz az én mocimat egyedül be se lehet tolni mert olyan kompresszió van benne hogy akármit csinálok elcsúszik a kerék egyedül csak meredek parton lehet begurítani ha egyedül vok:D
vagy húzz a benzincsap csavarján ha lehet hátha az segít én is húztam rajta de nem sokat ért csak nem csöpög annyira
üdv

nekem is volt ilyen problémám , azért van mert szar a benzincsap és le tud csöpögni a benzin és szépen megszívja magát próbáld ki úgy hogy a benzincsövet lehúzod róla és bedugod a csapot egy ceruzával hogy ne csöpögjön én is így csinálom amíg nem szerzek másik benzincsapot
Az érdekes, hidegben is pöccre kéne neki indulni, max 2.ra.
a melegités azért nem hiszem hogy problémája lenne mert egy óra motorozás után leállitottam fél percre és utána is alig akart (melegen) újraindulni

az olajos dologra sem hiszem hogy az lenne a gond mert inditás előtt mindig jól megrázom a tankot

más mi lehet ami miatt nehezen idnul?????



kékfeketeDT van MSN ed?? ha igen felvennél mert szeretnék kérdezni egy pár dolgot tőled: raikkonen46@freemail.hu
én mondok egy egyszerübb magyarázatot kibaszott hidegvan és ahogy te fázol a motor is ennyi az egész 2 megoldás van
1 vagy fütött garázsban tartod akkor szivato és már indul is
2vagy addig rugdosod amig a szivato hőmérsékletét eléri enyémet is kb 1-2 percet rugdosom mire a szivato meleget is eléri utána 6-7 perc mire az üzemi hőfokot eléri aztán jöhát a hajtás
talán túl sok oilt kap. vagy megszívja magát.
kösz
köszi a segitséget

Lenne még egy kérdésem!!

szerintetek miért van az hogy se öninditóval se berugóval nem bir beindulni mostanában a motorom????
ha betolom akkor mindig beindul és utána nem fullad alapjáraton meg ilyesmik szóval nem értem mi lehet a probléma

ha valakinek volt hasonló problémája vagy tudja hogy mi a a megoldás lécci irja meg

előre is köszi
ez is dt. 200cm2
Azért mindent nem kell levágni pontosan nem tudom h melyik évjárattól van benne de én ugy kb 2004 és utánira tippelek. Ma ugyis nagy mosást tartok aztán benézem pontosan mit kell elvágni lefényképezem aztán felrakom!
elektronikai folytás. ez új nekem a dt nél. bár a 2000 alattiakban nincs
ilyen csak a 2004es ekben van vagya réggebbiben is??? merrt akkor elvágok mindent!


vodi
El kell vágni az elektronikai fojtás vezetékét nekem is azt tették és 140 lett a vége kapásbol:D a fejidom mögött kell keresni majd megnézem h melyiket kell pontosan elvágni
2004 es dt től ne várj sokat. már az eu s előírásoknak megfelelelően készülnek. vegyél rá egy arrow vagy gianelli rendeszert attól jobban fog menni.
ja
elöl 16os hátul meg 53as lánckerekem van
szerintem az sem mind1 hogy milyen
légyszi küldj mailt! képet vagy szöveget bármit amivel tudsz segíteni!megköszönném
cső
cső
jó lenne tudni pontosan hogy mit kell elvágni
felvettelek msnre
gyere már
cső