csá!Nem toom mééér féltek az utángyártott dugotol?!volt egy dt-ben prox dugo mehetett kb 2-3000km és kiesett a stift a dugobol!!!!!!! fasza mi?ennyit ér 25000ft!!!!!!van 10 000eft-ért utángyártott yamaha dugo és ha betartod a szabályokat a bejáratás ideje után is akkor ugyan olyan mint a 3xdrágább!!!!!
na azt mondták a szakik hogy mindenképp vmi márkás dugó kell!! tehát utángyártottat ne vegyél.
prox v. vertex
a dugó az jóü amit itthon csinálnak de állítólag a gyűrűk amiket ráraknak nagyon szarok. tehát érdemesebb a márkásabbat ha nem akarsz 2x pénzt költeni rá.
hát utángyártott dugót ne vegyél. a prox attól jobb hogy annak a legjobb a hőtágulása mert jó anyagból készül. na meg megfizetd azt is hogy prox.
de igazából meg akarok kérdezni egy olyan embert aki dugattyúkat gyárt hogy egy ilyen enduroba mit javasol. nálunk van egy ilyen műhely ahol foglalkoznak dugattyúkkal csapágyakkal, fúrással és elég régóta fennáll már ez a cég és nagyfaterom már többször csináltatott veluk dugót meg generált is.
állítólag jó
Tegnap mekkorát randaliroztunk huuu kb -3 fok, fagyott talaj,meg erdő igen durva volt . Mi van ti nem nagyon mentek már vagy mi?? nem látok ilyes fajta beírást
cső
szerintem a tied most gyári teljesen
akkor mennek ennyit így
a legolcsóbb megoldás ha felveszek msnre és elmondom hogy kell állítani a szelepen
és majd akkor dönts a többi tuningról csonkamail@citromail.hu
elektronikai folytás csak a 2004esben és a felettiekben van
Dt 125-be milyen dugót tudnátok ajánlani? Prox?
Karburátort? + Mekkora van benne gyárilag és mekkora éri meg - fogyasztás annyira nem lényeg
Egy Gianelli kipuf kb 35.000 -ből megvan ugye?
Ha kicserélem a dugót + karbit + kipuf az mennyit dob majd rajta? Most 100-110- körül megy
Láttam v.hol, hogy a DT-be van valahol elektronikau folytás - elvileg a powernél van...
kb 3 éve motorozok és nem felvágásbol mondom de v 200-300 motorral mentem már!de komolyminden fajtával!de csak azért mert ezzel fogl. haverral!te hogy állsz ezzel?
prox v. vertex
a dugó az jóü amit itthon csinálnak de állítólag a gyűrűk amiket ráraknak nagyon szarok. tehát érdemesebb a márkásabbat ha nem akarsz 2x pénzt költeni rá.
de igazából meg akarok kérdezni egy olyan embert aki dugattyúkat gyárt hogy egy ilyen enduroba mit javasol. nálunk van egy ilyen műhely ahol foglalkoznak dugattyúkkal csapágyakkal, fúrással és elég régóta fennáll már ez a cég és nagyfaterom már többször csináltatott veluk dugót meg generált is.
állítólag jó
de a dt ból 25-26 lónál többet sztem nem lehet kihozni felfúrással és kipufogórendeszerrel meg karbiállítással együtt.
Ha viszont esne a hó mennék kifele rögtön
Kb mennyibe lenne egy felújítás? Mit kéne cserélni a mocimba hogy legyen benne erő?
A powert még nyáron megcsináltuk szerelővel azzal nem lehet gond.
Előre is THX
meg kéne fúrni
Felvettelek MSN-re!
szerintem a tied most gyári teljesen
akkor mennek ennyit így
a legolcsóbb megoldás ha felveszek msnre és elmondom hogy kell állítani a szelepen
és majd akkor dönts a többi tuningról
csonkamail@citromail.hu
elektronikai folytás csak a 2004esben és a felettiekben van
Dt 125-be milyen dugót tudnátok ajánlani? Prox?
Karburátort? + Mekkora van benne gyárilag és mekkora éri meg - fogyasztás annyira nem lényeg
Egy Gianelli kipuf kb 35.000 -ből megvan ugye?
Ha kicserélem a dugót + karbit + kipuf az mennyit dob majd rajta? Most 100-110- körül megy
Láttam v.hol, hogy a DT-be van valahol elektronikau folytás - elvileg a powernél van...
Előre is THX!
Holnap nem leszeek!
meek aludni !
jó8
az kemény én csak néhánnyal!
drz400
kawa kx250f
ktmsx 125
dt 125 ( 3 az enyémen kívül!)